Maria Hier zijn we gestopt met de pil en ook gelijk begonnen, we hebben niet eerst een maand gewacht. Ook het feit dat het bijna niet lukt om gelijk na het stoppen met de pil zwanger te worden.
Uiteindelijk zijn we bijna twee jaar bezig geweest om zwanger te worden.
BIB is in inderdaad baby in buik
BIA is baby in aantocht ( weeen zijn begonnen )
BUB is baby uit buik. ( baby is geboren )
Hier BIB
Gister bij de VK geweest , beebje is helemaal ingedaald en ligt goed. Bloeddruk was 130 / 75 dus netjes. Beebje gaat rond de 3 kilo wegen bij de geboorte was haar schatting…
Hoi Tijgertje, het blijft spannend…!! 3 kilo is wat licht toch…? :eh:
Pearly, hoe gaat het bij jou?
BIB
Yvonne Volgens mijn moeder is 3 kilo een vrij normaal gewicht voor een baby…
Hier hebben ze een 1 april grap uitgehaald met mijn vriend. Zijn broer heeft naar iedereen een sms gestuurd , dat we vannacht ouders zijn geworden van een dochtertje, genaamd April en met een gewicht van 600 gram :shock:
Mijn vriend kwam op zijn werk en werd door iedereen gefeliciteerd en snapte er niks van. :lol: Ik pieste zowat in me broek toen hij me belde en het vertelde. 600 gram , dan heb je toch gelijk al door dat een grap is ( een baby van 38 weken weegt toch nog nooit 600 gram )
haha… wat een grap… zou er wel om kunnen lachen geloof ik =)
Lachen heb ik dus ook gedaan …
Hahahahaha… dat was wel een goeie…!! :lol: :lol:
BIB
Hier weer terug van de Keukenhof.
Is op zich allemaal goed gegaan, alleen op het laatst werd het lopen toch wel wat zwaarder en heb nu een hele dikke enkel van het vocht…
Heb best veel foto’s gemaakt. Ga ze zo op de pc zetten…
BIB
Hier vandaag een drukke dag gehad.
Raim had praatochtend over de erfenis van zijn moeder, dus ik had het rijk alleen. Heerlijk de kasten op de slaapkamers uitgezocht en opnieuw ingeruimd, daarna de hele bovenverdieping gesopt, gestofzuigd, gedweild ( ook de babykamer weer even schoongemaakt ) Daarna de benedenverdieping nog gesopt en gestofzuigd. Planten binnen en buiten water gegeven. Beddengoed gewassen en heerlijk buiten gedroogd. 's Middags nog even naar het tuincentrum geweest om nieuwe schuttingen uit te zoeken. En vanavond heerlijk uit eten geweest bij de Kabouterhut in Amersfoort. Nu met de beentjes ophoog vanwege het vocht bij de enkels. Hier ook weer meer krampen en ook steken in me lies. Verder lage rugpijn. Dus benieuwd wat dit inhoud en wat het gaat doen…
@tijgertje Nog even bib en dan is het zover. Ben erg benieuwsd.
Maaruh doe het wel een beetje rustig aan met al dat schoon maken.
@ pearly nou word het spannend bijna zover.
Hiero beetje pech de rode :twisted: is door gezet en niet zo’n beetje lijkt wel of alles van afgelopen tijden eruit komt. Nie normaal meer.
Voor rest gister vrijgezelle feest van mijn schoonzusje gehad.
We hadden er eerst opgehaald en toen naar mijn schoonouders gegaan
daar hebben een high tea gehad, iedereen heeft goed best gedaan op de hapjes. Het waren er erg veel maar ondanks dat erg veel opgegeten.
Daarna zijn we gaan coktail shaken erg leuk om te doen.
en lekker op ons gemak gaan uiteten,
het was echt heel erg gezellig
jeetje tijgetje! Lees nu pas dat jullie uiteindelijk 2 jaar bezig geweest zijn. Dat moet pittig geweest zijn! Wij zijn net pas begonnen en ik ben dr nu al vol van en wil het liefst zsm. Dan is 2 jaar echt n lange tijd!
Wat fijn dat jullie dan nu wel het geluk hebben en kennen om een kleintje te verwachten!
Je hebt ook n hoop ondernomen de laatste dagen! Kan me goed voorstellen dat t allemaal best veel is, maar goed dat je dat doet!
@iedereen: fijne dag morgen!
BIB
Balen Loon dat ze zijn doorgebroken en zo heftig :hug:
Maar gelukkig wel een leuk feestje gehad !!
@ Maria : We waren en zijn ook super blij dat we uiteindelijk zwanger zijn geworden. Alleen als je dan de eerste keer een positieve test in handen hebt, geloof je het gewoon niet. ( als je op mijn www knop drukt, kom je op de website en kan je het eea lezen )
Meiden fijne dag vandaag !
:-*
Hoi Loon, wat ontzettend vervelend dat je ongi zo heftig is doorgezet! :hug: :hug: Eind vorige week las ik iets over teunisbloemolie, wellicht iets voor jou om te gebruiken? Het schijnt de cyclus iets te kunnen verkorten indien je zulke lange hebt… :-*
Tijgertje, wel voorzichtig doen hoor met al dat schoonmaken… :naughty: Ik snap dat je graag een schoon en opgeruimd huis wil hebben, maar je bent wel héél actief/intensief bezig geweest… :shock: Als je er nu nog niet klaar voor bent weet ik het nu ook niet meer…!
Yvonne ik doe ook wel voorzichtig hoor, ga niet meer op trapjes ofzo staan. Ik heb gewoon energie over en dan wil ik me ei kwijt :oops:
BIB
Mijn buddy is Tierrr…
Zij komt bekend maken ( waarschijnlijk bij de oktoberstoppers 2008 en april mama’s 2011 ) als ik bevallen ben…
Oke, bedankt. Altijd handig…!
Spannend hoor… :dance:
meiden? Zijn jullie ook zo vol van het krijgen van een eerste kindje? Het zit zo in mijn kop. Ben nog niet zwanger, maar ben er zo bewust van, zo mee bezig. Op allerlei momenten… Klinkt jullie dat bekend?
Maria , dat heb ik ook gehad hoor. Vooral tegen de tijd dat ik ongi moest worden kreeg ik het niet uit mijn hoofd. En iedereen maar zeggen, je moet het van je af zetten, je bent er te veel mee bezig. Maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan hoor…
Natuulijk herken ik dat ook… Ik probeer het ook zoveel mogelijk van mij af te zetten en lekker te ontspannen, maar de week voor het ongesteld worden blijft een rotweek… die spanning weer of je het wordt of niet…
Zoveel mogelijk afleiding zoeken overdag… dat helpt…
Sjee Tijger, volgens mij heb jij ernstig last van nesteldrang meid! Hele huisje schoon…klinkt alsof je er nu echt helemaal klaar voor bent. Ook al heb je nu veel energie, je moet jezelf wel gaan sparen voor de bevalling hoor (en de tijd erna). Zou je bijna willen verplichten om met je beentjes omhoog te gaan zitten! :mrgreen:
Loon, balen joh. Maar je weet nu wel weer waar je aan toe bent. Hopelijk volgende ronde!
Maria, logisch hoor! Je bent gestopt met de pil om zwanger te worden en dan wil je dat het liefst meteen! Is heel normaal!
@ maria ja ik ben er ook veel mee bezig. ook al zegt ook hier iedereen dat ik van me af moet zetten maar ja wil ik wel maar is op een of andere manier moeilijk.