Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Mijn test was weer neg. Morgen gelukkig naar huisarts. Iedereen een fijn weekend gehad??

Ik in iedergeval wel.

BIB

Loon :hug: Succes morgen bij de huisarts

Hier een goed weekend gehad.

Loon, succes morgen!! :thumbup:

Ik heb ook heerlijk weekeinde gehad, alleen weer te kort natuurlijk… :roll:

Hier BIB

Gisteravond wel wat gerommel, maar nu is het weer heel rustig…

Wil vandaag ook niet bevallen !

(is mijn eigen verjaardag )

Gefeliciteerd…!! :dance: Wellicht vannacht of morgen bevallen als cadeautje…??

Van harte en geniet van deze verjaardag!

Vannacht of morgen zou ik niet erg vinden hoor…

Dank je wel !!!

@ tijgertje gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik ben vandaag naar de HA geweest. Hij heeft een onderzoek gedaan met de eende bek. Hij zag dat ik wel wat veel witte vloed had en dat ik bij de baarmoeder wat dunnen adertjes had.

Hij heeft een uitstrijkje gemaakt, gelijk flinke bloeding. en mijn bloed is geprik op ZH.

Mijn man moet zijn zaadjes inleveren en over 2 weken een nieuwe afspraak samen en dan hebben we de uitslagen al wel binnen.

Ik neem aan als er iets echt niet goed is dat het dan wel eerder bekend zal zijn.

Loon, ik hoop dat alles goed zit… (Wie weet is het dit keer wel raak…) Ik duim voor een goede afloop. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Tijgertje, meld je! BIB, BIA of BIU?? 8)

Loon als er iets niet goed is, nemen ze sneller contact met je op hoor…

BIB

Hoi meiden,

Wij gaan ook voor een eerste kindje. De komende twee maanden zal er nog niets gebueren, maar vanaf juni willen we er voor gaan.

Het lijkt mij erg leuk om vanaf nu met jullie mee te lezen!

Welkom Maria !!!

Hoi Maria, gezellig dat je bij dit topic mee doet! Maar niet alleen lezen hoor, ook schrijven! Is net zo leuk!

Loon, wat spannend… Maar wel nog best lang weg he, 2 weken!

Tijger, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zag je BIB-melding, dus alles nog rustig?

Alles is nog rustig.

Ik heb het idee dat humpie 4 april komt…

Welkom hier

Nog een weekje denk je ben benieuwd zeg tijgertje.

BIB

Welkom Maria! Gezellig dat je meeschrijft.

Dank jullie wel! Leuk =)

BIB

Gokje… BIB betekent Baby in Buik?

Vraag: Ik gaf gister aan dat we vanaf juni willen gaan proberen… maar nu spookt het toch door mijn hoofd om vanaf deze maand te gaan proberen. Ben nu een maand met de pil gestapt en we hebben de laatste dagen een hoop zekerheden gekregen…

Het feit dat ik in dubio sta heeft te maken met dat ik heb gehoord dat je drie maanden moet ontpillen.

Hebben jullie enige ervaring? Kunnen jullie mij een advies geven?

Dat jouw lichaam moet ontpillen heb ik ook gehoord, maar drie maanden is nieuw voor mij. Ik heb zelf altijd een maand gehoord en dat ook aangehouden, maar het blijkt ook dat je lichaam zelf alles reguleert.

Eén van de meiden in de stoppersmaand waar ik in zit heeft zoveel last van ontpillen dat zij nu al zo’n half jaar niet meer ongesteld is geworden…

Doe wat je eigen gevoel je ingeeft, al je meteen wilt beginnen zou ik dat meteen doen, anders toch even wachten… :zzz: Het gebeurt toch ook bij de meesten niet dat ze meteen zwanger zijn… :roll: