Tijger, drie kwartier gefietst?!! Jeetje, dat je dat nog kunt joh!
Maar eh… GEFELICITEERD met je eerste BIBmelding hier! Nou begint het echt te worden he, of heb je dat gevoel nog niet?
Propje, heb je al voortekenen voor morgen?
Tijgertje, knap hoor…!!
111 Had er eigenlijk niet heel veel moeite mee, gaat alleen iets langzamer dan normaal ( het fietsen ) en we hadden geen wind tegen dus dat scheelt ook al…
Propje hoe is het nu ???
Vind het spannend, maar het kan morgen gebeuren maar ook over 4 weken, dus ik zie het allemaal wel een beetje tegemoet. Weet toch niet wat ik moet verwachten …
BIB
Hier vandaag even de bijkeuken verder afmaken met soppen, stofzuigen, dweilen ( ben ik gister aan begonnen maar er kwam een schoonzus op visite) Keuken is al wel helemaal klaar. En miscshien de ramen nog even lappen want het zonnetje schijnt hier al heerlijk…
Oh Tijgertje, waar haal je de energie vandaan om nog zo lekker te poetsen zeg :o
Ik ben werkelijk niet vooruit te branden. Mijn schoonmoeder heeft afgelopen dinsdagmiddag mijn ramen in de woonkamer/keuken gewassen en volgende week wil ze de ramen in de babykamer en op de begane grond doen. Ik heb 1 raam geprobeerd, maar direct kreeg ik harde buiken, dus toch maar aan iemand anders overlaten.
Maar tuurlijk, ik had het ook liever zelf gedaan, want het kriebelt zéker wel hoor. Maar ja … nog even en dan mogen we onze wondertjes in onze armen sluiten. Ben je ook zo nieuwsgierig?? :inlove:
Nieuwsgierig ben ik wel hoor…
Maar ik ben het zwanger zijn ook nog niet zat. Heb niet zo’n grote buik ( dus zit nog niet in de weg) en de zon scijnt en daar krijg ik altijd energie van
Op dit moment een erg spannende tijd. Aangezien ik nu een cyclus heb van 46 dagen en wel tekenen heb van zwangerschap maaruh de test is neg. HA gebeld en assistente zal gaan overleggen wat ik nu moet doen aangezien ik een beetje helder bloedverlies heb in slijm.
Straks moet ik weer terug bellen. Om te kijken wat de HA er van zegt.
Ik word er ondertussen helemaal gek van dat het zo verwarrend is.
Ik las dat het voor een aantal dames al erg opschiet met de zwangerschap.
Loon, dat is inderdaad vervelend… Veel sterkte. Ik duim voor de goede afloop!! :thumbup:
@tijgertje1982 wrote:
Nieuwsgierig ben ik wel hoor…
Maar ik ben het zwanger zijn ook nog niet zat. Heb niet zo’n grote buik ( dus zit nog niet in de weg) en de zon scijnt en daar krijg ik altijd energie van
Op zich ben ik het zwanger zijn ook niet zat hoor. Heb ook niet zo’n héle dikke buik, draag meer rondom. Tis nu ook dat ik absoluut niet fit ben. Snotverkouden, rommelende buik. Zeurende rugpijn. Krampen in buik en aambeien die me behóórlijk pijn doen :oops: Dat maakt dat ik nu wel zoiets heb van: kom maar. Maar mijn gevoel zegt dat ik nog efkes moet wachten. Ik vind de 31e wel een mooie datum.
Dat was de trouwdatum van mijn ouders. Mijn moeder leeft helaas niet meer, dus zou wel een mooi gebaar zijn
@yinyang73 wrote:
@tijgertje1982 wrote:Nieuwsgierig ben ik wel hoor…
Op zich ben ik het zwanger zijn ook niet zat hoor. Heb ook niet zo’n héle dikke buik, draag meer rondom. Tis nu ook dat ik absoluut niet fit ben. Snotverkouden, rommelende buik. Zeurende rugpijn. Krampen in buik en aambeien die me behóórlijk pijn doen :oops: Dat maakt dat ik nu wel zoiets heb van: kom maar. Maar mijn gevoel zegt dat ik nog efkes moet wachten. Ik vind de 31e wel een mooie datum.
Dat was de trouwdatum van mijn ouders. Mijn moeder leeft helaas niet meer, dus zou wel een mooi gebaar zijn
Als je dan toch kwaaltjes heb dan snap ik het wel dat je het liever eerder hebt. 31 maart is dan wel een mooie datum…
Ik wil nog niet bevallen want ik ben dinsdag nog jarig, dus nog maar even wachten… Verkouden ben ik ook en heb ook last van aambeien :oops: maar voor de rest gaat het goed…
Loon balen dat je nog niet weet waar je aan toe bent ! :hug:
Oja BIB
Heb de HA assistente terug gebeld en moet op dinsdag samen met mijn man langskomen :doh: :think:
Word ik nog niet heel veel wijzer van. :?
Gelukkig heeft de ha terug gebeld, maar vind het een beetje raar dat je met je man moet langs komen :think:
Vind het wel spannend worden wie van jullie twee als eerste gaat bevallen! En inderdaad Tijger, waar haal jij je energie vandaan joh! Pas je wel op dat je 't niet te gek maakt?
Loon, spannende dagen dus ook voor jou nog, tot dinsdag. Mocht je niet gewoon je plas inleveren zodat zij kunnen testen?
Dames, spannend hoor…!! Ik blijf jullie volgen… :-*
ik weet verder ook niet waarom mijn man mee moet komen. Ik word gek van het wachten en ben erg onrustig. Mijn zus neemt van haar ha testen mee. ( is assistente) en dan test ik morgen nog eens.
Spannend morgen dus Loon
111 Ik doe wel veel maar niet teveel, zorg ook dat ik genoeg rust heb voor als de bevalling wel doorzet. 's Morgens slaap ik meestal eerst uit, dan even in huis aan de slag en dan rond 16.00 uur ga ik even op de bank liggen en soms val ik dan ook in slaap.
Hier veel harde buiken, soort ongikrampen, veel slijmverlies en rugpijn begint nu ook… :oops:
Maar nog wel BIB.
Oei Tijger…dat lijkt wel een beetje op het begin…
Ga het topic heeeel goed in de gaten houden nu hoor! :mrgreen:
Jeetje Tijger, dat wordt dus nu écht spannend… :dance: :dance:
Loon, sterkte en succes met testen morgen! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je…
Loon hoe was je test vandaag ??
Hier BIB !
Vannacht goed geslapen en nu alleen nog harde buiken…
En last van een brandende keel.
Vandaag de auto van binnen en buiten schoongemaakt.
FamilyFix op de goede plek in de auto bevestigd.
Vluchttas helemaal ingepakt en klaar gezet…
Nu gaan we zo lekker patatjes eten … :drool:
Tijger, fijn dat het weer rustig is in je lijf! Misschien ben je je prop wel verloren…? Dat hoeft helemaal niets te zeggen hoor, behalve dan dat je lijf zich klaar maakt voor de komende bevalling.
Jij gaat wel in een mooi seizoen bevallen zeg…heerlijk met dit weer. Kun je al snel naar buiten met je beeb!
Loon, ik ben ook heel benieuwd naar je test!
Ik heb inderdaad een mooie tijd om te bevallen met dit weer.
Ik loop niet met een dikke toeter als het zo warm is en ik kan “bijna gelijk” naar buiten met beebje…
Vanavond toch weer lichte krampen gekregen.