Hoi Tijgertje…, inderdaad… Momenteel nog geen :twisted: te bekennen… Ik begin bijna hoop te krijgen…
Hoe is het met jou? Begint het al te rommelen? Laatst had je daar wel min of meer last van toch?
Ik zal duimen voor je
Hier gaat het goed, wel veel harde buiken, maar ik denk niet dat ik op kort termijn ga bevallen, maar je weet het nooit van te voren. Vind het wel spannend worden nu…
Ik zal van de week de lijstjes een keer aanpassen, zag dat dat wel nodig is :oops:
Yvonne, spannend! Ben je uitgegaan van je langste cyclusdag?
Teigetje, inderdaad spannend!! We houden je in de gaten hoor…!!
Yvonne spannend is t altijd weer he? Tja bruinverlies en ongiklachten zeggen niet altijd wat :silenced:
Tijger spanned he? Maar helaas zeggen harde buiken en voorweeen niets :silenced: . Ik liep er vanaf 32/33 weken al mee en beviel pas de dag na de uitgerekende datum :roll: , niet bepaalt fijn maarja. Liever dat je beebje nog lekker weekje blijft zitten :inlove:
Flier alweer 11 weken :inlove: Binnenkort een echo? Hoe gaaat t tot nu toe? :inlove:
Hoi dames, gisteravond toch gauw een testje gedaan, maar is negatief. Maar bloeding is er ook nog niet… :think: Over een paar dagen maar weer proberen…?
Ja Flier, ik ben uitgegaan van 32 dagen. Voor mijzelf 30 dagen, dat was zondag, later uiteindelijk 32 dagen… dat was gisteren. Juist zondag en gisteren had ik alleen ietsjes bruinverlies… hoeft niets te zeggen toch?
Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Vertel, vertel…!! :dance:
Teigertje, gelukkig maar toch? Je wilt niet te snel bevallen toch? Als je je verder maar goed voelt kan het ook prima zo…
Yvonne, spannend!! Ik had op mn nod ook ieetsje (niet heel noemenswaardig) bruinverlies, en bleek zwanger (dag later positief getest).
Hier gaat het goed, nog wel erg misselijk/overgeven, vooral savonds. Al 2 goede echo’s gehad!
Yvonne ik ga duimen voor je
Ik wil nog niet bevallen hoor :oops: Sowieso niet voor de 37 weken grens en het liefst nog iets later, geniet nog heerlijk van het getrappel…
Ja gevonden Thanks Jane
Sommige meiden kennen me misschien nog? Mijn leventje is vorig jaar nogal veranderd en daarna kon ik KOK niet meer op om bij te lezen. Nu weer eens geprobeerd en de beheerder gemaild want was toch wel weer eens benieuwd hoe het met iedereen is.
Zelf nog steeds heel erg gelukkig in de liefde met mijn meisje. Binnenkort ook van mijn ex-man af, die woont nog in ons oude huis, maar dat is eindelijk verkocht per eind mei als het goed is en dan gaat hij terug naar zijn geboortestad.
Mijn vriendin en ik hebben ook een kinderwens, niet nu al, maar we hebben al een donor en weten precies HOE we het zouden willen, nu nog een ziekenhuis zover zien te krijgen, maar dat bekijken we over een paar jaartjes. Ik woon nog steeds antikraak, per 1 april gaan we officieel samenwonen en ik denk dat we hier nog wel een jaartje blijven zitten voor we op zoek gaan naar iets anders. Door de lage huurkosten, is het wel fijn hier te blijven zitten gezien de restschuld die ik heb overgehouden van mijn huis. En we zitten prima hier.
Samen 4 hondjes en ons huis is eigenlijk heel erg ruim.
Ik zag van het weekend een vriendin uit mijn stopperstopic van 3 jaar geleden voor een shoot van haar zwangere buik en 1e kindje en werd weer nieuwsgierig naar hier.
Ik hoop dat het met iedereen een beetje goed gaat!
vliegje wat fijn om een goed berichtje te lezen van je
fijn dat het goed met je gaat!!!
zou fantastisch zijn als je grote wens samen met je vriendin uit gaat komen!! tegen die tijd zien we je hier wel terug
Vliegje,
Ja ik ken je nog wel hoor !
Leuk dat je weer even komt kijken !
Gelukkig is bijna alles geregeld met je ex en kan je heerlijk genieten met je meisje en de hondjes ! Leuk dat jullie ook een wens hebben en ook al weten hoe jullie het willen …
Zoals je ziet , ben ik bijna uitgerekend. Ben benieuwd hoe het met ons kleintje en Kari (sharpei) zal gaan na de geboorte…
Is voor haar ook allemaal nieuw…
Hier vanmiddag bij de vk geweest. Liggings echo gehad. Humpie is ingedaald , hoofdje naar beneden. De vk wilde een afdruk van het gezichtje maken, maar humpie was eigenwijs en lag met het gezichtje richting mijn rug en het armpje en handje voor het hoofdje… Bloeddruk was 110/60. Verder de bevalling besproken en ben er nu ook uit dat ik wil proberen te starten met bv…
Vlieg wat leuk weer even te lezen hoe t met je gaat, en fijn dat t goed gaat :-* En hopelijk lees ik over een tijdje wanneer jullie beginnen :inlove:
Tijger fijn dat beebje er startklaar voor ligt, en wat leuk dat je gaat proberen bv te geven, ik hoop dat t je net zo goed bevalt als mij :inlove:
Ikvoed nog steeds 100% :inlove:
Yvonne ik zag dat je banner alweer opnieuw loopt :hug:
Vervelend he? Als je zo maand na maand vorbij ziet gaan, ik weet er alles van :? , hopelijk word je snel zwanger :hug: :-*
Vliegje, haaai! Ik ken je ook nog wel hoor meid!
Wat leuk om weer even van je te horen! En ook ik heb er alle vertrouwen in dat we je hier wel weer eens actief gaan terug zien! :mrgreen:
Tijger, mooi dat je beeb zich nu klaar begint te maken voor de reis van zn leven! :inlove: Kan inderdaad nog wel even duren hoor, maar het kan ook snel gaan. 't Is een kwestie van afwachten! Fijn dat je een besluit hebt kunnen nemen over de voeding, geeft toch weer wat rust. En wat heerlijk dat je 't nog helemaal niet zat bent! Straks ga je je buik nog missen joh!
Jane, alles goed met de grote kleine man? Is alweer 4 maanden zag ik!
Flier, ik heb geloof ik helemaal gemist dat je zwanger bent! …of ik was het vergeten, sorry… Maar in ieder geval: gefeliciteerd, en inderdaad al bijna een termijnecho. Spannend weer! Voel je je verder wel goed, afgezien van de misselijkheid?
Sophie, hoe is het meid?
Yvonne, :hug: :hug:.
Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde raak is!
Als eerst Yvonne, toch door naar een nieuwe ronde :hug:
Jane ook voor jou mannetje een :hug:
Sophie :hug:
111 alles goed ??
Mijn buik zal ik niet missen hoor, heb er nu nog geen genoeg van, maar met bukken ( voornamelijk sokken aantrekken ) heb ik wel moeite, billetjes liggen dan net te hoog en zitten dan in de weg…
Hier vanmiddag de box gekocht en viooltjes voor in de tuin, en dus ook gelijk geplant. Was heerlijk weer hier. Nu is de pup van mijn broertje hier, dus een lekkere drukke boel…
111 lief dat je t vraagt ik quote even stukje van mezelf :-* @Jane_S wrote:
Verder even ego want daarom schrijf ik zo weinig :wall: Wil niet alleen egoberichtjes schrijven en schrijf dan alleen als ik op iedereen kan reageren, maar gaay me toch evenniet lukken en plaats lekker even egoberichtje
Sinds de prikjes slaapt T.im niet meer door, en dat is dus nu al 2,5 week, ik ben kapoooot! Daarnaast is hij van de afgelopen 2,5 week zeker 2 weken ziek geweest. Meteen na de prikken aantal dagen koorts, maar later die week weer ennu verkouden. Hij heeft gelukkig geen koorts of verhoging, maar wel een sntneusje en hoesten als een zeehondje :oops: :doh: en midden onder zijn oogjes zie je regelmatig een traantjes hangen, echte water oogjes, zo rosig echt sneu! :hug:
Ik hoop zooooo dat hij binnenkort wel weer gaat doorslpen want dit is gewoon… Pfff
Maar ik moet er wel bij zeggem dat hij afgelpen week 1 keertje redelijk lang achter elkaar heeft geslapen, hij sliep al romd half 9 tot half 5 snachts, dus dat was toch weer 8 uur, maar helaas was t eenmalig
Oh ja wn T.im alweer 4 maandjes :shock:
En 4 maanden alweer, ja, gaat echt hard!!!
Hoe gaat t met Amy? En met jou?
Tijger hihi ik mis mijn buik ook nog steeds niet :silenced: :mrgreen:
Je bent toch wat mobieler zonder die buik :mrgreen: Aan t begin is t leuk en ik heb er noooit genoeg van gehad maar t beweegt wel makkelijker zonder :mrgreen:
Leuk hoor dat je zo’n collage van je buikfoto’s hebt :inlove:
Ik hebze ook van iedere week, met shirt erover en blote buik iedere week. Mocht er een volgende keer komen gaan we dat tog echt niet meer doen dan wordt t iedere 2 weken :mrgreen:
Oh? Flier? Wat fijn! Foto’s van de echo’s?? :inlove:
Thanks dames
Tijgertje, succes met de bevalling alvast, benieuwd hoe het zal gaan ook met de kleine en Kari.
Enne, best wat veranderingen hier dus
Ik kom zeker weer actief mee doen als de tijd daar is.
Zitten hier nog meer lesbische stellen of niet?
Er is ooit een lid geweest die theLword heette, maar kan haar niet meer vinden.
ik doe ook mee, wij gaan ook voor ons eerste kindje.
zoals het er nu voor staat moet ik donderdag ongesteld worden.
spannend of ik dat wel of niet ga worden
Propje, gezellig dat je mee komt schrijven!
Ik hoop dat je snel een mooie positieve test in je handen hebt!
Jane, ach jeetje… Komt vast wel weer goed hoor, maar als je er even middenin zit is het slopend inderdaad! Bij ons heeft Amy ook zo’n periode gehad, gelukkig duurde het maar een weekje of twee. Daarna sliep ze gewoon weer door net zoals ze dat altijd deed.
Heb je iets voor de hoest? Wij hebben Luuf, da’s een soort Vicks Vaporub maar dan voor ukkies. Het heeft onze kabouter flink geholpen. Sneu he, om je spruitje zo te zien…
Met Amy gaat het prima hoor! Druk in de ontwikkeling met praten en ze begint eindelijk voor mijn gevoel een beetje te groeien. Zij is alleen nu al zo’n 2 weken aan de enorm dunne en zure luiers omdat ze de laatste tandjes boven door krijgt. Schiet echt niet op en vandaag heeft ze haar billetjes helemaal stuk. Zo sneu. Arme kabouter blijft vrolijk, pittig ding, maar 't gaat me echt aan mn moederhartje. Ik zie de puntjes doorschijnen, dus hopelijk gaat het nu snel echt doorkomen. Hoop het maar, dan is ze er weer van af. Dan onder nog, want daar heeft ze alleen haar twee middelste tandjes. 't Is geen gezicht, boven een mooie rij en onder maar twee… :mrgreen:
En oh ja, twee weekjes geleden voor het eerst een jurkje aan (en de week ervoor haar eerste rokje :oops:). Ik weet het…heb al op mn donder gekregen van mn maandmama’s…'t Staat er hartstikke leuk en dus zal ik het haar vaker aantrekken! :inlove:
111 het staat haar hartsikke leuk ! Moet je veel vaker doen…
Propje welkom hier !!
Hier vandaag een stuk gefietst ( 3 kwartier ) ging aardig… 3 wassen weg gedraaid en lekker buiten laten drogen, vriendlief zijn haar geknipt , box in elkaar gezet. Best druk dagje nog geweest.
Gisteravond kwamen pa en ma de pup van mijn broertje ophalen en waren ze helemaal over de zeik. Bleek er te zijn ingebroken bij hun in huis. Veel spullen weg, alles overhoop getrokken … En de recherche had het te druk met onderzoek naar een steekpartij, dus geen tijd om vingerafdrukken te komen :twisted:
BIB :mrgreen: