Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

dank jullie wel lieverds, ik ben ook niet zo actief in de zwanger worden topics daarom had ik ook een eigen topic aangemaakt, daar kunnen jullie lezen hoe het verder gaat

lief dat jullie nog zo aan me denken :-* :-*

111 wat is je meisje grooot :shock: en wijs :inlove:

sophie ik volg je in het andere topic :-* het schiet nu aardig op :thumbup:

Amy groot??? :shock:

Nog geen 74 cm hoor en voor ons blijft ze maar zo klein. Kindjes van haar leeftijd op het kdv zijn allemaal groter, zelfs een paar die een aantal maanden jonger zijn, zijn haar qua lengte al voorbij :mrgreen:. Komt vast wel goed!

Maar het was al even geleden geloof ik he, dat ik foto’s hier had geplaatst. Daar komt het vast door!

Tijger, alles nog onder controle?

Schaap, met jou ook alles prima?

Ga het topic van Sophie opzoeken, de hoogste tijd dat ik even bijlees!

111 ze is inderdad gegroeid sinds de laatste fotos :wink:

Maar lekkerding hoor :inlove: Leuk als ze al zo lekker kunnen ondernemen.

Ja ik kwam ook even kijken of er nog iets te lezen valt over sophie maar die moet nog ot maandag wachten, wat spannend zeg!! Pfff :pray: :pray: :pray:

Ik zal binnenkort nog wat nieuwe foto’s plaatsen van mijn kleine grote vent :mrgreen: weet niet of jullie deze al hadden gezien? Zal linkje toch nog ff in spoiler zetten :stuck_out_tongue: helemaal onderaan en op de volgende pagina bovenaan, http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415&postdays=0&postorder=asc&start=585

Ahw Jane!!! Wat een heerlijk mannetje!!! Die met die knuffel…smelt! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb net de proefdruk opgehaald ( nou ja proefdruk, kreeg gewoon een A4tje met de tekst om te controleren en niet eens een kaartje met tekst als voorbeeld )

De kaartjes zijn 12 bij 12 cm. Enveloppen heb ik ook meegekregen om alvast te kunnen schrijven.

Ben net gebeld en maandag tussen 11 en 11.30 uur komt de mevrouw van de kraamzorg langs voor de intake…

Jeetje Tijgertje, dat schiet echt op nu…!! Zo te horen is alles al helemaal geregeld…!! :wink:

Laat die baby maar komen… of niet? :inlove: :inlove:

Yvonne:

Alles is bijna klaar ja…

Aan de ene kant mag het komen ( ben heel nieuwsgierig ) maar aan de andere kant mag het ook nog wel even blijven zitten. Misschien is het wel de laatste zwangerschap en kan ik nu nog heerlijk genieten van het bewegen van die kleine…

Tijgertje, hoe gaat het met je? Begint het al te rommelen? :lol:

Het gaat redelijk, maar wat ik vandaag allemaal voel kan ik niet echt thuis brengen. Heb best veel slijm verloren en rare krampen in me buik :oops: Heb net ook even een paar traantjes gelaten…

Ik zeg net tegen me vriend nog twee weken en dan worden we papa en mama. Terwijl het eerst van mij nog wel even mocht duren voordat de kleine zou komen … Misschien is het gewoon even een baaldag tussendoor…

Oh Tijger…dat klinkt wel een beetje als een begin…

Misschien een waarschuwing dat het nu niet lang meer op zich zal laten wachten? Spannend hoor!

Ik heb zelf het gevoel dat het morgen weer over is en de bevalling nog wel op zich laat wachten hoor ( wil eigenlijk gewoon nog even genieten van het zwanger zijn :oops: )

Maar zodra er echt iets veranderd, dan laat ik het weten hoor en anders is het te lezen bij de 9 maanden mama’s april 2011…

Dan zal dat ook vast zo zijn Tijger! Vertrouw op je lijf he! Maar toch lijkt het rommelen te beginnen voor mij als buitenstaander :think: .

Ik hou je in de gaten de komende tijd hoor, hier en in het april-topic! :mrgreen:

Ik ga ook meelezen in aprilmama’s hoor. Ik ben reuze nieuwsgierig… :smiley:

Yvonne, voor jou is het ook weer spannend, toch, als ik naar je banner kijk?

Ja klopt, ben er niet gerust op. Veel geklust in betreffende periode, maar heb er een slecht voorgevoel over… Ik ben bang dat het niet raak is deze maand. :?

Maar je bent ook nog niet zo lang geleden gestop toch? Half jaartje?

Tja, en je weet maar nooit joh, wie weet is het toch gelukt… 't Blijft spannend tot de :twisted: er echt zijn of een streepje op de test. Hoop voor je dat je nu niet lang meer hoeft af te wachten!

Yvonne:

Hoe is het nu bij jou ??

Ik heb buikfoto’s in ons Showforum gezet…

Ha Tijgertje, altijd leuk die buikfoto’s. De laatste tijk kijk ik er steeds vaker naar in de verschillende showtopics 8)

Ik had gisteren ietsjes bruinverlies, meestal wel het teken dat ik ongi ga worden, maar tot nu toe blijft het nog uit… :?

Yvonne:

Zolang er nog geen :twisted: zijn , heb je nog een kans :hug: