Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Sophie:

Al terug van je vakantie ?

Hoe was het bij de haaien ?? :mrgreen:

Hebben jullie het goed gehad ?

Meubeltjes staan in elkaar, moet ze alleen nog even schoonmaken en inruimen, dus foto volgt deze week nog…

Foto’s van het kamertje staan in ons showtopic !!

Link staat op blz 1 van dit topic…

Zojuist gekeken…

Wat is het mooi zeg!! Alles is nog mooier dan ik had gedacht!! :inlove: :inlove: Prachtige meubels, mooi behang, niet te druk!! Je mag tzt mijn kamer ook wel komen inrichten… :mrgreen:

tijger leuk geworden het kamertje! :inlove:

Dank jullie voor de complimentjes !

Ben er ook super blij mee !

Heeft wel even geduurd voordat we er uit waren wat er op de muur, vloer kwam en wat voor meubels …

Vanmiddag geweest voor de 30 weken echo. Placenta ligt nu verder naar boven, wel aan de voorkant, maar ik mag en kan gewoon bevallen. Is dus niet verplicht een keizersnede. Bloeddruk was 130 /70, was dus netjes. HB was 7,5 ( staat tenminste ingevuld op mijn kaart ) Ijzergehalte was ook goed. Ik heb genoeg vruchtwater, omtrek van het hoofdje was ook goed, lengte van het beentje was iets te kort ( scheelt maar 4 daagjes ) wel vond ze het omtrek van het buikje een beetje zorgelijk, want dat scheelt bijna een week. Over twee weken moet ik dus weer een groeiecho laten maken. Als ik dan nog steeds op de onderste curvelijn zit, gaan ze kijken hoe de doorbloeding van de navelstreng is… Het is ook uit stuit gaan liggen, ligt nu met het hoofdje naar beneden…

Ook de bloedgroep was goed. Ik maak geen anti-stoffen tegen de baby aan. Wel heb ik de spuit gekregen ivm andere bloedgroep…

Goed nieuws allemaal Tijgertje! :inlove:

Lekker Tijger, klinkt allemaal goed hoor. Wat kleine puntjes, maar niets ernstigs. En zo’n omtrek zegt niet zoveel hoor. Misschien had het net zijn darmpjes geleegd en stond beeb net op het punt te gaan eten…

't Komt vast allemaal goed. Ga nu even in het showtopic naar je kamertje kijken, ben heeeel benieuwd!

Ik maak me ook nog geen zorgen hoor…

Ik wacht eerst die 32 weken echo nog even af.

Ikzelf was ook klein en woog niet veel ( ben met 30 weken geboren) en ik ben ook lekker gegroeid en gezond…

En … het moet er ook nog uit, dus klein kan een voordeel zijn ( vind ik )

wat is het stil hier

tijger heb je die echo nu bijna?

sophie nog 3 weken :dance:

hier is het rustig :slight_smile: morgen de uitslag van Wesleys echo van zn nieren, urinewegen en blaas, dus nog best spannend

Hoi Schaap, zeker spannend…!

tijgertje, hoe is de echo gegaan??

alles wat goed :dance: , we moeten alleen nog een keer in juni terug en dan krijgt ie een infuus met contrastvloeistof en dan maken ze een scan van zn nieren, dit alles om uit te sluiten dat er geen littekenweefsel op zn nieren zit, maar ze gaan er van uit dat het allemaal goed zit :slight_smile:

wat is het stil hier :think:

geen nieuws ofzo? :stuck_out_tongue:

nope, wij zijn kennelijk de enigen… :roll:

Schaap:

Mooi dat alles goed was met W.

Hier gistermiddag de echo gehad. Ons humpie begint nu bij te trekken op de normale groeilijn. Dus als het zo blijft groeien dan zal het ronde de geboorte rond de 3200 gram zitten… Heb ook nog een echo mee gekregen dat humpie ons aankijkt, moet alleen even kijken hoe ik deze op de pc ga krijgen, maar zodra ik hem op de pc heb staan, kom ik showen…

Ben verder heel erg moe en veel harde buiken…

Tijgertje, wat ontzettend leuk!! Ben heel benieuwd naar de foto!!! :-*

Sterkte met de vermoeidheid en harde buiken… toch wat rustiger aan doen… :naughty:

tijgertjefijn dat de kleine goed groeit, dat is altijd goed nieuws, ik ben benieuwd naar de foto :inlove:

en je lichaam geeft aan dat je rustig aan moet doen, denk om jezelf he en om je kleintje! :naughty: :-*

Hoi meiden!

Alles goed hier!

@tijgertje… jij schiet ook al lekker op zeg! Zag mooie foto’s van jullie kamertje! Kun je je voorstellen dat daar straks jullie wondertje in ligt? Geweldig hoor! Wel rustig aan doen hoor! Goed naar je lichaam luisteren!

Verder lees ik hier nog regelmatig hoor, ik post alleen niet zo vaak :oops:

Ik schrijf nu bij de jan 2011 mamma’s maar dit clubbie blijft toch een bijzonder plekje in mijn hart houden, omdat het hier ook allemaal is begonnen voor mij… een paar jaar terug.

Heb een tijdje geleden eens het allereerste topic opgezocht waarin ik mijn allereerst berichtjes plaatste… Toch wel heel bijzonder om te lezen! De verwachtingen en onzekerheden die er waren en blijdschappen en verdrietjes die ik had… Ik kon moeilijk zwnager worden en had twee miskramen…Mijn diepste gevoelens en verdriet heb ik hier gedeeld…

Wie had toen kunnen denken (dec 2007) dat ik nu iets meer dan drie jaar later twee prachtige kindjes zo hebben!! :inlove:

Mijn tweede zwnagerschap was wederom erg bijzonder en vind het allemaal weer even geweldig, maar toch heeft zo’n eerste zwangerschap, bevallling enz iets magisch. Het totale onbekende, het moeder worden, alle nieuwe dingen die je meemaakt… Dat is bij een tweede toch ietsje anders (niet minder leuk overigens…). Je hebt toch wat minder tijd om bij je prachtige buik stil te staan, omdat je er al eentje hebt lopen. Daarom ben ik bewust toch een tweede keer op zwgym gegaan. Gewoon voor het momentje met de nieuwe baby…

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het hier heel goed gaat en ik zal ook nog even wat showen van mijn oudste dochtertje P. Op verzoek, hihi!

@Speciaal even voor Sophie… meid ik volg je ook nog steeds hoor. Hoop zo dat ik hier straks eindelijk een keertje heel goed nieuws voor jullie mag lezen!! Ik hou het in ieder geval in de gaten!! Zet hem op. 2011 moet toch iets moois voor jullie in petto hebben na zoveel tegenslagen…:hug:

Nou meiden, heel veel succes met zwanger worden, bevallen enz…

en meiden…genieten he!!!

PS foto’s in showforum!!

x loesje101

@ Loesje:

Aan de ene kant heb ik zoiets van laat die kleine maar komen, ben nieuwsgierig en dan is het kamertje in gebruik, maar aan de andere kant heb ik weer zo iets van laat voorlopig maar even zitten en door groeien en dan kan ik nog genieten van dat heerlijke getrappel in me buik :oops:

Ik probeer rustig aan te doen , maar als ik dan weer zit of ik lig even op de bank, dan moet ik alweer iets gaan doen, kan moeilijk stil zitten :oops:

Ben nu met de babykleertjes bezig om te wassen en dan vanavond weer lekker met de beentjes omhoog. Vriendlief mag vanavond nog even dweilen beneden, want dat word net iets te zwaar voor me…

@loesje101 wrote:

Heb een tijdje geleden eens het allereerste topic opgezocht waarin ik mijn allereerst berichtjes plaatste… Toch wel heel bijzonder om te lezen!

ik weet at je bedoeld, ik heb dat voor een tijdje terug ook gedaan, heel bijzonder idd
geniet lekker van je 2 prchtige kindjes :inlove:

tijgertje :thumbup:

Sophietje, heb je een fijne vakantie gehad of ben je nog niet terug!?

't Is bijna zover he meid!!! Denk dagelijks aan je en hoop zo op goed nieuws!

Tijger, goed naar je lijf luisteren hoor en probeer zoveel mogelijk rust te pakken nu het nog even kan. Je hebt het hard nodig straks! Spannend wordt het nu he?!

Schaap, mooi nieuws voorlopig. Hopen dat in juni blijkt dat het helemaal goed zit! Kun je 't af gaan sluiten he!

Update van Amy: ze kan bij de bodem van de speelbak! :))))