Mooi dat alles goed was Tijgertje! Begint inderdaad op te schieten, fijn idee ook om die 27 weken voorbij te zijn, is toch een beetje een mijlpaal!
Het gaat nu toch wel hard, vind ik zelf ook.
Als het nu geboren zou worden, heeft het wel overlevingskansen, dus dat is ook iets waar je je dan minder zorgen om maakt…Maar voorlopig moet ons humpie nog maar even blijven zitten, geniet veel te veel van het bewegen …
Loon:
Hoe is het bij jou ?
Alweer in een nieuwe ronde of moet je nog even wachten in spanning ?
tijgertje er is idd als de kleine nu zou komen een overlevingskans, maar blijf maar lekker zitten kleine tijger
:inlove:
vandaag heeft Wesley voor het eerst een hapje gehad, hij vond het heerlijk :lol:
foto`s
Leuke foto’s Schaap !!
tijger fijn dat je bent goedgekeurd!!!
schapie mooie foto´s hoor van wesley :thumbup:
Sophie:
Nog een paar daagjes voor je vakantie !!
Al aan het inpakken ??
Hoi dames, net terug van een weekje vakantie… Helaas kwam m’n :twisted: daar ook om de hoek kijken… Mijn volgende NOD zal nu rond de 7 feb. zijn denk ik…
Tijgertje, heb je al foto’s van de kinderkamer? Ik ben erg nieuwsgierig geworden… :-*
Yvonne :
Hebben jullie het verder wel naar je zin gehad ?
Waar ben je geweest als ik vragen mag ??
Kinderkamer is bijna klaar. Behang zit erop, vloerbedekking ligt, moeten morgen alleen nog even de behangrand plakken en de plintjes doen. er kwam van het weekend steeds onaagekondigd visite langs, dus we hebben een beetje op onthoud gehad…
he yvonne jammer van de ongi heb je het wel leuk gehad???
ja tijger alles is al gepakt :mrgreen: nog twee daagjes werken en dan lekker vakantie :dance: donderdag vliegen we om half 2 :dance:
Sophie, ik heb helemaal gemist dat je er even lekker tussen uit gaat! Ga je naar de zon? Lekker hoor, geniet er van!
Schaap, heeeerlijke foto’s! Lekkere bink wordt ie al zeg! En het eerste tandje al…wat gaat het snel!
Tijger, voor jou is het aftellen zo’n beetje begonnen he…ruim over de helft en de laatste fase gaat nu in. Ben je je er al een beetje op aan het voorbereiden?
Yvonne, :hug:. Hopelijk de volgende keer meid!
Lekker Sophie nog twee daagjes !
Geniet ervan ! Het is jullie gegung, even alle zorgen opzij zetten…
111:
Nog 12 weekjes tot de uitgerekende datum. Zijn nu met de laatste dingen in het kamertje bezig. 28 jan komen de meubeltjes en dan heb ik volgens mij al alles in huis. Kaartje nog uitzoeken, namen hebben we al. Dan nog of het fles- of borstvoeding word. Raim moet het nog erkennen. Heb nog wel een paar dingetjes te regelen dus…
@Tijgertje, enorm naar m’n zin gehad. Wij zijn in Söll geweest in Oostenrijk (vlakbij Innsbrück). Naast het skiën ook enorm genoten van m’n neefje die morgen zijn eerste verjaardag viert. Hij heeft daar zijn eerste stapjes gezet…
Ik vind het heel jammer dat m’n :twisted: kwam opdagen. Ik ga deze maand nog één keer zonder proberen denk ik, en dan met ovulatietesten…
Laat maar foto’s zien zodra het kan…, wij zijn erg benieuwd hoe de meubels in de kamer staan… (wie weet nog inspiratie voor één van ons… )
@Sophie, waar ga je heen op vakantie? Ik hoop dat je goed weer hebt en lekker kunt genieten… :inlove: :-*
@Schaap, leuke foto’s inderdaad.
@Evi, welkom.
@Loon, hoe gaat het met jou? Zo te zien zit jij rond je NOD??
Yvonne, inderdaad balen van de :evil: Ik heb destijds ook ovulatietesten gebruikt en ben zelfs aan het temperaturen geslagen maar of het daardoor gelukt is…?? Het temperaturen deed ik trouwens om eventueel al een slag voor te zijn als we bij de huisarts waren beland.
@ Yvonne:
Lekker dat je genoten hebt ! :thumbup:
Hier ook ovutesten gebruikt en getemperatuurd.
Inderdaad wat Mim zegt, om de huisarts voor te zijn mocht je daar ooit heen gaan voor een gesprek / controle…
Op het laatst helemaal niks meer gebruikt en het een beetje op zijn beloop gelaten en zie nu mijn banner :inlove:
Ik ben nu alleen aan het ^&#&# met de behangrand. Wil het vanavond als verrassing klaar hebben voor mijn vriend. Die denkt dat ie vanavond de rand nog moet plakken :lol:
@Tijgertje, is het nog gelukt met het behangen?
@Mim, al nieuws?
@Sophie, excuus maar waar ga je ook alweer naar toe op vakantie en hoe lang?
@Loon, hoe is het met jou?
@ Yvonne:
Nee behangen is niet gelukt in me eentje, dus we hebben het 's avonds even met zijn tweeen gedaan en toen zat het er zo op.
(zal vanavond even foto’s plaatsen, zit nu bij mijn vriend op zijn werk op de pc )
Sophie is al op vakantie ik geloof voor 8 dagen en wat ik wel zeker weet is dat ze naar Egypte is. Ze is vanmorgen vertrokken…
@Yvonne77 wrote:
@Mim, al nieuws?
Helaas… Vandaag ongi geworden. Het goede nieuws is wel dat m’n cyclus weer wat op orde lijkt te zijn. 32-33 dagen was voor mij normaal. Ik ga nu dus voor het gemak maar van 35 uit. Ander goed nieuws is dat ik er nauwelijks last van heb. Ik had al nooit veel ongi pijntjes maar dat is nu nog minder!
Mim wel balen dat je ongi ben geworden maar wel goed nieuws dat je er weinig last van hebt en dat je cyclus weer bijna normaal is …
Och Mim, wat heb jij een lange cyclus… lijkt mij enorm vervelend… (of heb je er niet zo’n last van…?) :hug:
Ik was altijd heel ‘blij’ met een cyclus van bijna 5 weken want dat betekende dat ik minder vaak ongesteld was maar op het moment dat je zwanger wilt raken dan duurt alles te lang!! Ik heb dus gewoon minder kans dan iemand met een cyclus van 28 dagen… Maar goed, het is wel aardig regelmatig en ik heb van de ongi-dagen meestal weinig last dus verder heb ik niets te zeuren :mrgreen: