111 haha wat leuk dat ze loopt :inlove: foto
haartjes groeien vanzelf wel, maar ik snap met een meid wil je natuurlijk leuk staartjes maken enzo :mrgreen:
loesje wat leuk dat je er weer ff bent :mrgreen:
en gefeliciteerd met jullie dochter :inlove: gaat nu alles goed?
enne je mag wel ff showen :inlove:
sophie nog 8 weken! :-*
hier gaat het goed, Wesley is een lekker vrolijk mannetje, hij lacht altijd :inlove:
hij heeft sinds gister z`n stembanden ondenkt en kraait erop los :lol:
hij laat nu ook echt merken dat ie iets niet leuk vind
volgende week gaan we met een hapje beginnen, dat wordt wat haha
ik kom uiteraard ff showen
Loesje :
Van harte gefeliciteerd met jullie tweede dochter !!
Loesje! Wat leuk om weer iets van je te lezen! En wat goed zeg, een tweede kindje! Onvoorstelbaar, de kleine P.uck nu als grote zus!
Schaap, is ook waar hoor, haar haartjes groeien echt wel! Maar ze is zo blond dat het bijna niet opvalt. En het is ook wel nog erg aan de korte kant als ik de foto’s van de kindjes van mijn maandmama’s vergelijk. Hihi, ze haalt het vast wel een keertje in - ze is nu zo druk met groeien en ontdekken! Helaas nog geen goede loopfoto’s, dus die hou je nog te goed. Ben wel heel nieuwsgierig naar de eerste hapjesfoto van jouw man!
Sophie, weer een paar dagen minder op de teller!!! :mrgreen:
Ik kom ook nog even voorbijwaaien… LOESJE, GEFELICITEERD!! Leuk hoor, twee meiden :inlove:
Hier gaat alles z’n gangetje, Suzan doet het echt supergoed! Maar net als Amy is ze superblond en heeft ze bovenop nog weinig haar (kan geeneens een kuifje maken) en in haar nek wel al een matje :mrgreen: Ze loopt nog niet los maar is wel lekker aan het brabbelen en een beetje aan het napraten. Ik heb t/m haar eerste verjaardag bv gegeven en toen was ik er echt helemaal klaar mee!!
Ik zie hier nog een groot aantal bekenden staan, een aantal van jullie kom ik ook op andere plekken tegen natuurlijk Erg leuk om weer een beetje bij te lezen, ik heb hier destijds zo lang meegeschreven…
Ff snel wnt zit met beebje in mijn armen en ben zelf ook erg verkouden.
Loesje ik had t al gezien, Leuk dat je t even hier kwam posten, maar gefeliciteeeerd met je 2de dochter :inlove:
Heeee mim! Leuk jou ook weer hier te lezen. Wat fijn dat t zo goed gaat met je meisje :inlove:
Oh schaap wat leuk he al die ontwikkelingen :inlove:
Ben benieuwd wat ie van zijn eerste hapje vind :mrgreen:
Sophie lekker aan t aftellen :dance:
heej meiden!
Zie hier een aantal meer oude bekenden!!!
@Mim… wat leuk om ook van jou te lezen hoe het met je gaat!! Wat knap bv tot aan de eerste verjaardag!! Dat je dat zo lang hebt volgehouden zeg!! Super! Maar snap dat je er klaar mee was!!!
@Jane_s… heerlijk zo klein mannetje in je armen!! Uiteraard jij ook nog heel erg gefeliciteerd, al is je mannetje alweer een maand!!!
Meiden zal even showen met de nieuwe aanwinst!!!
uhm… hebben jullie nog ergens een showforum :oops:
Bedankt loes :inlove:
Nee volgens. Mij hebben we geen sf voor eerste kindje?
Toch wel, zelf aangemaakt zelfs :oops:
Bij deze ons sf!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73249&highlight=
ze staan erin hoor meiden!
in het SF!
mim wow is jou meisje alweer een jaar :shock:
jane ja super al die nieuwe dingetjes :inlove:
en hoe gaat ie met jou en je mannetje, groeit ie goed enz??
Och Schaap… het is zo cliché maar het gaat ZOOOO hard! Maar wel erg leuk hoor :inlove:
Dag dames!!
Ik ben nieuw hier en pas volgens mij wil bij dit forum
Sinds ik twee weken geleden bedacht wel eens zwanger te kunnen zijn is alles losgebroken bij mij. Ik weet nu zeker dat ik het wil! Ik heb nog geen duidelijkheid maar als ik niet zwanger ben ga ik er zeker voor!
Leuk om te zien dat er meiden zijn die inmiddels al een eerste kindje hebben en nog steeds hier chatten!!
evi welkom hopelijk ben je zwanger en heb je vrijdag een positieve test :thumbup:
Evi welkom !
Ik voor een positieve test. !
Loesje, prachtig meisje!
Goed dat je ons herinnerde aan het showtopic, ik was helemaal vergeten dat wij zo’n topic hadden. Post dan ook altijd mijn foto’s hier… :oops: :mrgreen:
Mim, erg he… Hoor mezelf het ook regelmatig zeggen, terwijl ik het juist ook altijd zo’n cliché vond! Vandaag weer zo’n shock-moment die liet zien dat Amy echt zo goed als baby-af is… Ze klom heel handig (en voor het eerst!) de trap op. Eerste twee treden waren nog onwennig, maar daarna leek het alsof ze het al jaren doet. Naar beneden is gelukkig nog veel oefening waard, maar toen ik achter haar aan liep naar boven moest ik wel erg vaak slikken hoor. Zo’n kabouter die de trap op klimt…Zucht. 't Enige dat ons nu nog in het babytijdperk houdt, is de fles. Die krijgt ze 1x per dag, voor het slapen gaan 's avonds. Ze eet volledig met de pot mee, dus eigenlijk is het niet meer nodig, maar ik vind het zo zonde om een half pak voeding weg te gooien. Maar zodra die leeg is (over een weekje of twee denk ik), komt er geen nieuwe meer en dan is de fles ook over.
't Gaat echt heel hard!
Schaap, al hapjes gevoerd? Ging het goed?
Jane, hoe is het daar? Voel je je al wat beter?
Evi, gezellig dat je komt meekletsen! Ik hoop voor je dat je snel positief test!
Sophie, alweer bijna half januari - 't schiet op he?!
@Mim74 wrote:
Och Schaap… het is zo cliché maar het gaat ZOOOO hard! Maar wel erg leuk hoor :inlove:
het gaat idd hard en hoor/lees het overal :mrgreen:
evi welkom!
111 nee nog niet, we beginnen het weekend
Wesley was aan de AB vanwege urinewegontsteking en zondag was de laatste dag, dus ik wacht ff zodat ik weet dat hij geen last heeft van het hapje of dat de AB z
n werk niet gedaan heeft..<br /> en hij huilde vandaag dus weer behoorlijk, gister ook al onrustig, dus morgen voor de zekerheid een plasje wegbrengen, hopelijk zijn het de tandjes :pray:<br /> <br /> en er is 1 tandje door :dance: ik voelde vanmiddag ff an z
n bult
in zn mond en ik voelde wat scherps :mrgreen: **zucht** weer een mijlpaal :)<br /> <br /> haha ik zie het al voor me, zo
n klein kaboutertje de trap op :inlove:
Hier weer goed gekeurd door de vk.
Bloeddruk was wel iets hoger dan normaal 130/70.
Hartslag van ukkie was goed. Buikje groeit aardig volgens schema.
Humpie ligt tot nu toe in stuitligging, maar dan kan nu nog geen kwaad.
1 februari moet ik bloed laten prikken om te kijken voor de antistoffen ( heb een afwijkende bloedgroep) en ik heb dan de 30 weken echo ivm de ligging van de placenta.
Begin al op te schieten bij jou tijgertje.