Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

ook niet misselijk ofzo

mijn moeder heeft bijna 9 mnd gekotst :? , daar word je ook niet vrolijk van.

dat hoeft bij mij natuurlijk niet persee :mrgreen:

ik was wel misselijk met vlagen maar nooit drang om te moeten overgeven(gelukkig)

pepermuntjes at is als ik het voelde aankomen hielp me goed! :mrgreen:

ik zal het wel zien :mrgreen:

Schaap, gefeliciteerd! Altijd leuk om zo’n bericht te lezen!!! :inlove:

Gisteren was voor mij inderdaad DE dag. Ik voel me nog steeds vrij goed, kan het fysiek ook allemaal nog prima hebben. Wat wel raar is dat sinds gisteren ook de laatste ben van de novembermama’s die nog moet bevallen, er zijn er een heleboel voorgekropen… Zelf ben ik er aldoor vanuit gegaan dat ik niet voor de uitgerekende datum zou bevallen en het zal me zelfs niet verbazen als het nog 2 weken blijft zitten. Ik hoop het niet, wil toch zo ver mogelijk bij 5 december uit de buurt blijven als het even kan…

Gisteravond zijn wel lekker uit eten geweest samen, vond ik wel een leuk moment om te doen :mrgreen:

Schaap, streep is streep zeggen ze en ik heb ook heel wat onduidelijkere strepen gezien wat tot mooie kindjes geworden zijn hoor! Maar zo’n digitale is gewoon een must, dat MOET je ook gewoon nog even doen!

Gosh meid, eindelijk! En wat staat die banner mooi onder je naam! :inlove:

Mim, :hug:. Een aantal van ons Decembermama’s 2 be (waaronder ikzelf natuurlijk) zijn trouwe lezers van jullie maandtopic en zagen inderdaad halverwege november een enorme babyboom bij jullie. Voor ons ook wel een gek idee dat wij nu aan de beurt zijn hoor…Maar ik wacht netjes op jou! :mrgreen:

Fijn dat je je nog zo goed voelt!

schapie

fijn dat je streepje nog duidelijker was , maar lijkt me ook wel erg mooi zo’n echte waar zwanger op staat hihihihihi

geniet nog maar lekker van de niet-symptomen hihi

mim

jeetje de laatste van de novembermama’s en november is nog een week lang…maar fijn dat het nog vol te houden is!! hoe is je buik nu?

111

hoe voel jij je nu, wel wachten op mim he hihihihihi

roosje

zit je nu thuis bij te komen? geeft het wat meer rust?

hé zag regje ook nog voorbij komen, hoe is het met jullie meisje??

hier weinig ontwikkelingen we tellen rustig af :mrgreen:

sophie ik zit momenteel idd thuis moet morgen naar de arbo arts om te bespreken wat te doen tot me verlof nog een week of 11 :shifty:

ben benieuwd

moet zo naar de fysio weer de pijn gaat maar niet weg :frowning: zal er wel even mee moeten leren

hoe is het met iedereen? ik versla in al me sint en kerst en verjaardag inkopen moet er zoveeeeeeeeeeeeeel dat ik echt even niet meer weet wat ik moet kopen voor iedereen maar ben al een heel eind (heb ook 2 bewoners van me werk die moeten en die zijn ook nog jarig en moeten ok nog nieuwe kleding dus kan je nagaan :doh: ) maar goed we zijn goed op weg :mrgreen:

Nog hetzelfde Sophie…tel de dagen af! Maar gelukkig donderdag al 36 weken en morgenmiddag nog een (laatste) keer naar ukkie kijken bij de gyn in het ziekenhuis. Dan wordt gemeten hoe groot/zwaar ukkie is ivm evt eerder halen als dat nodig is.

Maar inderdaad, Mim moet eerst! Ik heb mijn blik gezet op minimaal 37 weken, dus dat is nog anderhalve week bijna…dan zou Mim toch wel bevallen moeten zijn denk ik!

En voor jou: nog één maandje vol feestelijkheden (dus gaat lekker snel voorbij!) en dan is het al 2010 en dát wordt jouw jaar! Kan niet anders!

Roos, heb je zelf ideeën over hoe je de 11 weken zou willen volmaken op je werk? Laat je niet dwingen tot iets wat je totaal niet ziet zitten hoor. Het is hartstikke lief dat je werkgever met je meedenkt, zolang het inderdaad meedenken is en niet denken voor jou! Je hebt er zelf natuurlijk ook iets over te zeggen!

@sophie wrote:

mim

jeetje de laatste van de novembermama’s en november is nog een week lang…maar fijn dat het nog vol te houden is!! hoe is je buik nu?

Echt maf inderdaad, ruim een week voordat het december is zijn ze bijna allemaal al bevallen en dat terwijl we toch met 24 actief schrijvende dames zijn… En ook opvallend: van de 23 zijn er maar liefst 16 meisjes!!

Vers van de pers… m’n (hopelijk) laatste buikfoto! Nog steeds goed te doen maar zag vanochtend op de weegschaal wel dat ik de 100 kilo ben gepasseerd :shock: Hahaha, heb daar ook maar een foto van gemaakt :mrgreen:

111, het is inderdaad raar om te beseffen dat je maand op een gegeven moment aan de beurt is… Het voelt soms nog zo ver en dan komt het toch wel erg dichtbij!! Voor mij nog maximaal 2 weken en dan moet het er zijn.

mooi bescheiden buikkie hoor :dance: prachtig ben benieuwd naar de inhoud :inlove:

kom net bij fysio vandaan auw!!! :cry: me linkerbeen zit echt helemaal op slot is geen beweging in te krijgen donderdag komt er nog een ander fysio bij om er ook naar te kijken :shifty:

@111 wrote:

Schaap, streep is streep zeggen ze en ik heb ook heel wat onduidelijkere strepen gezien wat tot mooie kindjes geworden zijn hoor! Maar zo’n digitale is gewoon een must, dat MOET je ook gewoon nog even doen!

Gosh meid, eindelijk! En wat staat die banner mooi onder je naam! :inlove:

het is gwoon gaaf als je het ook ziet staan :mrgreen:

mooi he :inlove:

@Mim… ik voelde me op de uitgerekende datum ook nog uitstekend. Geen voortekenen niets!!! Heb ook altijd gedacht dat ik over tijd zou gaan lopen, gek he. Zelfs op de dag waarop sávonds laat de weeen begonnen, nog helemaal geen enkele voortekenen. ben nog uitgebreid wezen lunchen bij mijn ouders en heb nog van alles gedaan. weeen begonnen op 12 uur sávonds zomaar uit het niets. Had een kwartier ervoor nog niet kunnen zeggen dat dat het zou beginnen! Dacht altijd dat je wel op een of andere manier voortekenen zou hebben (het zogenaamde rommelen), nou niet dus! Uiteindelijk was ze er op precies 41 weken!! Zo zie je maar, het kan zo vanmiddag beginnen !!! Spannend!!! Alvast veel succes meid, ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!!! En dat je ons heel snel je kleine wondertje mag tonen!!! :mrgreen: :inlove:

@schaap… staat prachtig die banner!!!

ik zag trouwens in een ander topic dat nana (heeft hier al een hele tijd niet meer geschreven) op 8 november een zoon heeft gekregen:Stef!!

Ja, dat klopt!! Ze zit zelfs bij mij in de november maand maar ik had niet in de gaten dat ze hier op p. 1 nog stond genoemd anders had ik het wel gemeld natuurlijk!! Ze is thuis bevallen en dat ging allemaal vrij voorspoedig!

Zie trouwens ook die foto van die zwangere buik met dat doorschijnende doek… Had ik blijkbaar daar m’n inspiratie vandaan want ik heb begin oktober een fotoshoot gemaakt met bijna dezelfde foto!! Ben achteraf zo blij dat ik dat gedaan heb, toch wel erg mooi om zo’n aandenken te hebben van zo’n bijzondere periode! :inlove:

Zeven dagen na de uitgerekende datum bevallen zou ik helemaal vrede mee hebben!! Maar morgen of overmorgen zou ook niet verkeerd zijn :mrgreen:

gister een digitale gedaan :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: en die banner staat je goeoeoeoed :inlove: :inlove:

Mim wat doe jij nog hier…?? Bevallen jij!! :wink: :mrgreen:

alvast heel veel succes! :-*

ja mim hup hup :mrgreen:

staat goed he :inlove:

kan niet wachten tot 21 dec :inlove:

schapie

prachtige test en je banner staat je goed :thumbup: :thumbup:

mim

wat een prachtige buik, hopelijk laat het niet lang meer op zich wachten jullie beebje

roosje

hoe is het gesprek gegaan bij de arboarts

meiden ik zit niet lekker in mijn vel…zie mijn topic in relaties

ik moet het eerst alles weer even op een rijtje zetten en mijn gevoelens onder controle krijgen :cry:

jeetje sophie :hug: :-

het is niet jou schuld meis! :-

maar wel erg naar dat het gebeurt is, hele dikke :-* en :hug:

sophie heftig zeg! maar tis niet jou schuld hoor :-* kan me heel goed voorstellen dat je dit erg naar je toe trekt dikke :hug: voor jou!

jane hoe voel jij je? al opkomend buikkie? :inlove:

schaap kan niet echter he mooi hoor nogmaals gefeliciteerd

fluppie hoe is het met jou?

ego gesprek ging op zich wel goed, mag zoals iik wel verwacht had geen zorg meer doen dus moet passend werk op de groep krijgen moet nu in gesprek met me leidinggevende ben nog steeds weinig wijzer dus :roll:

morgen ff urine inleveren ben bang dat ik blaasontsteking heb heb snel last van harde buiken en moet vaak naar de wc dus voor alle zekerheid maar ff laten checken