Hey hoi,
Zal inderdaad even iets over mezelf vertellen.
Ik ben 25 jaar en op dit moment nog fulltime baan, maar als het mag lukken gaat daar dus verandering in komen. :lol:
Verder ben ik al een aantal jaar gelukkig getrouwd!
Kweet eigenlijk ff niet wat ik nog meer kan vertellen, dus ik zou zeggen als je wat wil weten dan hoor ik het wel.
Liefs Anne-Sophie
dan zijn we even oud waar woon je? hoelang ben je al bezig voor je eerste kindje wel spannend altijd deze periode ben niet nieuwsgierig hoor maar vind het werl fijn als je wat van elkaar af weet niet waar? je zit toch in het zelfde schuitje
Ik woon in Gelderland. En we zijn nog maar net begonnen. Dit is de 2e ronde.
Kweet ook gewoon niet wat ik verwachten kan enzo.
Vind het echt heel spannend.
En jij? Al lang bezig en de 1e??
Groetjes
oke spannend zeg
ik ben al bijna 2 jaar bezig in feb inmiddels zit ik 1 jaar in de medische molen omdat ik geen eiprong van mezelf heb hiervoor krijg ik medicijnen ik heb in aug een miskraam gehad sindsdien 1x ongesteld geweest en ik zit nu weer aan een kuur om de ongesteldheid op te wekken want ik ben bijna 3 weken weer overtijd en niet zwanger hierna mag ik met nieuwe medicijnen beginnen dan moet ik me elke dag injecteren heel lang verhaal allemaal maar goed ik weet waar we het voor doen
Oke dan heb je inderdaad al hele periode achter de rug.
Nu maar hopen dat het voor jou snel komt. Lijkt me zo rot als het niet lukt. Frustrerend enzo.
Sterkte en ik :thumbup: voor je!
Liefs Anne-Sophie
dank je wel meid ik zal nu me nichtje uit de gym halen ik pas elke dinsdag namelijk op
fijne middag en avond nog
Oke jij ook fijne avond! En we houden elkaar op de hoogte!
X Anne-Sophie
anne sophie welkom hier en veel succes
Anne Sophie, welkom! en succes.
Roosje, ik begrijp je wel hoor!! Het is gewoon heel frustrerend, vooral dat wachten steeds maar weer.
Morgen ga ik naa de dokter voor de verwijzing naar de fyn. We zijn nu bijna een halfjaar bezig en krijgen gelukkig al een verwijzing omdat ik dus ook geen eisprong krijg…
Hopelijk kan ik snel bij de gyn terecht en weten ze wat er met me aan de hand is.
vliegje heel veel succes :thumbup:
Vliegje, hopelijk kun je inderdaad snel bij de gyn terecht
Roosje :hug:
vliegje wat fijn dat je doorgestuurd wordt hopelijk gebeurt dit snel.
Ik weet het ook allemaal niet meer met mijn lichaam. Sinds de laatste keer dat is ongie ben geweest heb ik al last van mijn borsten en ben ik 's ochtend misselijk. Ook heb ik last van mijn buik aan de rechterkant bij de navel. ook lijkt het net of dat er een blok op mijn maag ligt Ik weet het echt niet meer. Houd mijn lichaam mij voor de gek of zou het echt zo zijn. Wat denken/ vinden jullie
Het kan goed zo zijn, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Succes!
Nou hier de verwijzing gehad!
Dokter vond mijn templijst inderdaad érg schommelig, vorige cyclus wel een ei gehad en die cyclus daarvoor toch waarschijnlijk ook.
Alleen nu dus nog niet aan mijn temp te zien. En het is nu dag 58. Veel te lang dus.
De verwijzing incl. de templijsten zijn gefact en nu is het wachten op een oproep. Ik verwacht morgen of vrijdag een brief in de bus, hopelijk kan ik dan snel terecht.
Manlief gaat mee, die vind het ook spannend allemaal.
De dokter dacht ook dat het PCO kan zijn Maar goed, hij zegt dat het goed te behandelen is en je een ei kan krijgen via pillen/injecties.
Baal aan de ene kant heel erg dat we nu al in de mallemolen zitten. Maar aan de andere kant, deze cyclussen heb ik al vanaf mijn allereerste menstruatie als puber en is nu dus nog steeds niet goed na het pilgebruik. Dus dat is gewoon niet goed.
Ben ook best bang. PCO is ‘goed’ te behandelen, voor hetzelfde geld is er iets anders en valt heel onze droom in duigen… Vind het dus ook erg eng.
Maar goed, we wachten af!
vliegje heel herkenbaar je wilt de medische molen niet in maar wees godzijdank wel dankbaar dat de kansen er wel zijn!! ik weet nu dik een jaar dat ik pco heb en idd ik krijg hiervoor medicijnen clomid hier is wel een topic over waar ik zelf ook schrijf waneer zwanger worden langer duurt als je vragen hebt stel ze gerust
Hee Vliegje,
Een hele spannende tijd voor je dus!
Veel succes en hopelijk snel goed nieuws voor jou?
Liefs Anne-Sophie
Vliegje, idd wel eng allemaal. Maar nu krijg je hopelijk duidelijkheid wat het dan echt is. En misschien ook wel snel resultaat! Spannend hoor!
Thanks dames!
@hoi vliegje… tja is moeilijk he… het heeft twee kanten… aan de ene kant heel fijn dat er iets aan gedaan wordt nu… aan de andere kant, stel dat het iets anders is… die angst is er altijd. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt. En als een paar pilletjes je daarbij helpen, nou graaag!!! Hoop dat het snel goed komt voor jullie!!! Knuf!
:hug:
Hoi hoi,
Hier gaat het inmiddels beter, de pillen beginnen goed te werken.
Omdat ik nu al minder pijn heb, heb ik meer energie.
Was dus een goede beslissing, maar nog steeds wel moeilijk hoor!
Vliegje, fijn dat je wat meer duidelijkheid krijgt meid!
Hopen dat het straks, na een eventuele behandeling, snel raak is!
En alle anderen, ook veel succes!
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik af en toe inbreek, maar leef nog steeds met jullie mee. Het is jullie zo gegund!!