Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

Loesje101: ja heb je verhaal gelezen, maar 9 of 10 dagen geef mij hoop/

6 of 7 dagen niet… vandaar.

En ik hoor hier ook veel mensen die zeggen dat mijn menstruatie pas 14 dagen later begint.

Was dat maar zo, dan had ik ‘zekerheid’ dat er niet iets mis zou zijn met de ovulatie…

Maar omdat ik een regelmatige cyclus heb, is dit helaas niet het geval…

Deze onzekerheid is net zo erg als die paar dagen wachten met testen :S :wink:

@loesje101 nou wel leuk dat je zo’n leuke huisarts hebt die ook naar je luisterd enzo en je wilt begrijpen enzo.

maar dan weet je wel zeker dat als het nu misschien nog niet lukt dat je dan wel zeker door kan gaan omdat je huisarts je wel doorstuurt enzo.

dat is wel een geruststelling denk ik.

maar goed toch hoop ik voor je dat je het allemaal niet nodig hebt en dat je toch gewoon zo zwanger kan worden.

Wij willen in juni gaan beginnen :wink:

Spannend vliegje! Welkom!

spannend hoor viegje welkom hier en veel schrijf plezier

@dragon wrote:

dus als ik het goed begrijp zou het theoretisch zo kunnen zijn dat ik toch een eisprong heb gehad en dat de test negatief aangeeft omdat ik net niet op het goede moment heb getest? :slight_smile:

Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :smiley:

klopt zeker:) (helaas volgens mijn gyn zou het ook kunnen dat je lhwaarde hoog word maar geen eisprong geeft… hoe dat zsit weet ik niet want theoretisch en praktisch lijkt me dat onmogelijk: LH is het hormoon dat de eisprong in gang zet dus als dat meer aanweszig is zou het toch altijd een eisprong moeten gaan geven…

ik denk dat je er wel op mag rekenen dat je je eisprong hebt gehad:) maar ik ben geen dokter dus pin me er niet op vast :wink:

maris dat is balen zeg zo´n korte luteale fase!!! Hopelijk pakt het voor jou toch goed uit!!!

vliegje welkom hier!! lekker meekletsen!!!

dragon ik :pray: echt dat je eisprong is geweest!!! mij lijkt het wel als er in ieder geval een donker streepje kwam, want hij meet toch je lh-waarde…

ik ga hard voor je :pray:

rebecca, ja heerlijk dat weer he…is zeker een goede afleiding…gelukkig heb ik deze twee weken ook veel afleiding dus dat werkt zeker mee!!! :smiley:

nou ik ga lekker werken, fijne dag gewenst meiden!!!

Dank jullie wel. De kans dat ik zwanger ben ik wel aanwezig… vorige week foutjes gehad met de pil haha. Maar zoals ik bij Juni stoppers heb gezet, ik had vroeger een hele rare cyclus. Ik was het om de maand ipv iedere maand. Dus het lijkt me sterk dat ik nu na te laat te zijn begonnen met de pil na mijn stopweek, gelijk een eisprong zou hebben gehad.

Ipv zaterdags ben ik dinsdags pas weer begonnen omdat mijn pil op was (is me nog nooit overkomen…).

Dus de dokter zegt, grote kans dat je toch zwanger bent. Maar heb geen eisprong gevoeld (voelde ik vroeger altijd). Dus ik denk niet dat ik zwanger ben, dus we willen in juni stoppen.

Deze week, de grote kans op zwanger zijn, heeft ons zo aan het denken gezet. Verlangen blijkt groter te zijn dan we dachten. We hadden het er al een paar maanden over. Dus misschien heeft het zo moeten zijn dat gedoe met de pil ed.

Hoiii,

Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Vinden het erg spannend allemaal…als mijn cyclus gelijk is als de pil, dan zou ik volgende week mijn NOD hebben. Had van de week wel opgezette buik en steken in onderbuik, voel me verder niet zwanger, dus denk niet dat het deze keer raak is…maar ja we zijn net begonnen, dus zitten nog met volle moed!!

Ellen84 Welkom hier!!! :mrgreen:

Ellen welkom

hallo hallo hallo hallo

@vliegje… welkom hier. klets lekker mee

@ellen84… welkom leuk om nog iemand van mijn leeftijd te zien. ben namelijk zelf ook uit 84… wanneer ben je jarig hihihi

gr karen

succes meiden

@karen marieke wrote:

@ellen84… welkom leuk om nog iemand van mijn leeftijd te zien. ben namelijk zelf ook uit 84… wanneer ben je jarig hihihi

gr karen

succes meiden

Ik ben van juli '84 :mrgreen: dus ook dezelfde leeftijd.

En jullie beiden, Karen en Ellen?

Nog leuker, ik ben ook van juli 1984 (29 juli)! Wat grappig zeg :slight_smile:

ben ik net 20 dagen ouder!! :lol:

Leuk joh! :smiley:

HAHA net komt er een postbodevrouwtje aan de deur met een grote doos in haar handen.

ik denk: zo zo , voor wie zal dat grote pakket zijn?

vraagt ze: woont u op nummer zoveel?

ik zo: ja klopt!!

zij zei toen: ik heb dit pakket voor u.

Ik was intussen nog nieuwschieriger geworden uiteraard :wink:

Bleek het de maxicosi te zijn van de ohra autoverzekering!! :mrgreen:

Mooi dingetje! Meteen even uitgepakt en bekeken :wink:

Nu weer terug ingepakt en op de ‘wannabe-baby-kamer’ gezet voor ‘later’!

Leuk joh! Das weer mooi meegenomen.

De mensen in dit topic zijn nog niet zwanger of wel?

@vliegje en Ellen!! Welkom op dit kletsuurtje!!

Ben niet uit 84, ben uit 78… maar das ook een goed jaar heb iik gehoord! :stuck_out_tongue:

@vliegje…Nou ja sommigen zijn net zwnager, maar er zijn er ook nog een paar niet zwanger ( :frowning: ). Maar wel heel hard aan het oefenen!

@Maris… Wat leuk dat je al wat dingetje aan het verzamelen bent voor de toekomstige baby!!! Ik durf dat niet hoor, eerst maar eens zorgen dat ik zwanger wordt, zucht…

@karen marieke… Tja hoop ook dat ik het allemaal helemala niet nodig heb, maar het is wel een fijn idee dat mijn huisarts er alles aan wil doen als het nodig is en dat ik weet welke weg te bewandelen wanneer is dat wil.,…

Hier (weer) begonnen met ovu-testen. Gisteren praktisch geen streepje… Vandaag een heeeeeeelleeee lichte… Maar dat kan allemaal helemaal kloppen aangezien ik zondag of maandag mijn ei verwacht te hebben… We will see…

xxx loesje101

Voor alle nieuwe onder ons welkom hier :smiley:

En ik ben uit het bouwjaar nov 83 of telt dat niet mee?!? :stuck_out_tongue:

Loesje101: spannend hoor weer ovu testen, hopelijk kun je hem optijd spotten :slight_smile: Ik dacht dat ik de mijne heeeeel misschien gehad had maar ik begin vandaag weer wat meer afschijding te verliezen dus snap er nu helemaal niet meer van :think:

@Maris: wel leuk nu al een maxicosi, ik moet me zelf heel erg inhouden om nu niet al wat te gaan kopen, laatst een hele mooie kinderwagen gezien en moest me echt inhouden omdeze niet mee te nemen.

Maar deed het toch niet, toch ben ook ik al eens gezwicht ik heb namelijk al een boxkleed veeeeeeeeeeel te vroeg natuurlijk maar hij was wel heel erg gaaf :smiley:

Hoe werkt zo’n ovutest precies? Waarmee test je zeg maar (ikke niet weet…)?

En ben je dan niet teveel gefocused op je eisprong?

Mijn man en ik hebben nu afgesproken dat we niet stel op sprong naar huis vliegen zodra ik mijn eisprong voel.

Maar misschien verandert dat gauw genoeg hahaha.

Hai hai,

Inderdaad, alle nieuwe meiden hier welkom!!

Dragon ~ Ik ben ook van het bouwjaar '83 hoor :wink: