Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2

Iuno: ja je leest het idd ik hoop zo dat dat hier ook geldt!! ik blijf een beetje hoop houden hoop doet leven zeggen ze.

De natuur heeft voor ons beslist. Ik ben zwanger van nr4 :inlove:

Hier ook nog een keer gefeliciteerd! Super joh!

@miranda79 wrote:

Hier ook nog een keer gefeliciteerd! Super joh!

Haha dank je meid

:-*

gefeliciteerd ilse :thumbup: :inlove:

Gefeliciteerd Ilse! :inlove:

Ilse gefeliciteerd, welkom bij de club van 4 :mrgreen:

@Marda wrote:

Ilse gefeliciteerd, welkom bij de club van 4 :mrgreen:

Dank je. :inlove:

Zullen moeten uitkijken naar een grotere auto :mrgreen:

Oeh, laat mij ook even weten waar jullie voor gaan, ik ben ook op zoek maar zie door de bomen het bos niet meer…

Ilse Gefeliciteerd!

BIB :inlove:

Broekie, ook alweer 32 weken, hoe gaat het met jou?

Iuno en WoLa, hoe gaat het met jullie 4e kindjes?

Wauw Sassie, je eerste bib! Daar moet ik nog 5 weken voor wachten. :smiley:

Ik voel me wel redelijk goed. Alleen met het hele warme weer doet al snel m’n hele lijf zeer, maar zoals vandaag… Heerlijk!

Merk dat lange stukken lopen en fietsen wat moeilijker wordt ivm m’n bekken, maar dat is nog goed te doen.

Ben wel echt aan het aftellen. Ik verheug me zo op onze kleine… Eindelijk compleet. :smiley: :inlove:

Wauw Sassie en Broekie, wat zijn jullie alweer ver! En zelfs al de eerste BIB :dance: Hoe gaat het tot nu toe, hoe zijn jullie zwangerschappen en voorbereidingen? Hebben de andere kids er zin in?

Hier:

Bas is een heerlijk mannetje. Altijd vrolijk, lacht altijd, drinkt als een bezetene haha! En daar is zijn gewicht ook naar, ik schat tussen de 9 en 9,5 kilo (hij is 6 maand) Nog steeds BV en sinds twee weken fruit en groenten aan het proberen. Hij vindt het meeste erg lekker! Zijn broers zijn erg gek op hem en kunnen niet wachten tot ze hem ook mogen voeren. Maar dat mag pas als Bas een beetje netjes kan eten en goed kan slikken :wink:

Deze foto is van de vakantie, we zijn net een week terug:

WoLa, wat een heerlijk klein beertje! :inlove: Geweldige foto van jullie! Je straalt ook echt met je kleine man! Lekkere vakantie gehad?

Hier verloopt de zwangerschap op zichzelf wel goed, maar omliggende dingen zijn wat minder. :smiley: Ach… heb ik niet in de hand, dus kan er weinig aan veranderen. :slight_smile:

We zijn nu druk bezig in de babykamer, hopelijk komt die vandaag nog af, maar dat betwijfel ik nog een beetje. :oops: :lol:

Moet een koof geplaatst worden en die moet ook nog geschilderd worden, dus zal mij benieuwen. :smiley:

Gisteren is hubbie met een vriend druk bezig geweest in de tuin met het opvullen van een enorm gat, ze zijn tot op de helft gekomen met betegelen en ik ben trots op ze! :smiley:

De andere kids vinden het super dat er nog een broertje bij komt. :smiley:

De oudste twee vragen regelmatig hoe lang het nog kan duren. :lol:

Vanmorgen vroeg de oudste nog; Mam, wanneer mag de baby geboren worden dat hij gezond is enzo?

Over 5 weken… Oh dat is al best snel!

Maar het kan ook nog wel 10 weken duren, dus verheug je maar nergens op. Dat begrijpen de oudste twee gelukkig wel.

Met de jongste zijn we druk aan het oefenen in haar peuterbedje. Ze heeft nu 2 nachten in haar ‘grote meisjes bed’ geslapen. :smiley:

Eerste keer wilde ze toch liever nog in het ledikantje. :lol:

Kwestie van wennen. :wink:

Nog 2 weken zomervakantie… en dan gaan de grote weer lekker naar school… weer terug in het ritme! Ben ik ook wel weer blij om, al moet ik zeggen dat het deze vakantie super goed is gegaan. :smiley:

Gaat idd hard met Sassie en Broekie, zeg! :o :thumbup:

Houd het verder kort, want is nog steeds zo’n beetje complete chaos hier (zal ook nog wel aardig poosje zo blijven vrees ik). Zijn inmiddels helemaal officieel over naar ons nieuwe adres, maar niets is al echt af binnen (van meubels nog niet allemaal op hun plaats tot alles moet nog gedaan worden) en buiten zitten we momenteel achter met een net omgegraven tuin en voor de bouwtroep van m’n zwager en schoonzus - schiet dus allemaal niet echt op (ook niet omdat hub afgelopen weekend dus op zijn 3 vrije dagen z’n broer heeft meegeholpen met z’n 70m² aanbouw). Kinderen hebben het ondanks de chaos gelukkig wel reuze naar hun zin. Hier nog een week of 4 vakantie. Aan de ene kant wel lekker (hoeven we nog niet zo vroeg op), maar aan de andere kant zal wat meer regelmaat ook wel weer eens lekker zijn…

@ WoLa

Wow! Wat een zwaargewicht zeg! :shock: Je geeft zeker slagroom ipv melk. :lol: J. is bijna 8 maanden en zal nu zo’n 6,5kg wegen. Als ze dit lijntje blijft volgen, zal ze denk ik net als d’r jongste broer rond de 2 jaar zo’n 9kg wegen. 8)