mootje wat een super leuk jurkje heeft ze aan , ik ben helemaal verliefd :inlove: , wat een snoepje is je meid zeg :inlove: ,
all moppies wat hier staan overigens , geen wonder dat alle mama’s de kindjes mee laten doen , ze zijn gewoon alemaal super cute :inlove: :inlove: :inlove:
maar ehh nou ben ik wel benuwd naar die tweeling hoor , is er misschien iemand die me een linkje wil sturen waar hij staat , ik heb gezocht maar ik vind hem niet :think:
Vraagje aan de trotse mama’s die meedoen…
Zijn er bij jullie ook (zoveel) stemmen afgehaald???
Het lijkt wel alsof ze gedurende de verkiezing de regels aanpassen…
Bij Benthe zijn er bijna 60 :shock: stemmem afgehaald…
@wisje wrote:
Vraagje aan de trotse mama’s die meedoen…
Zijn er bij jullie ook (zoveel) stemmen afgehaald???
Het lijkt wel alsof ze gedurende de verkiezing de regels aanpassen…
Bij Benthe zijn er bijna 60 :shock: stemmem afgehaald…
Misschien tevaak gestemd op 1 IP adres? Dan halen ze die stemmen eraf…
ja bij mij zijn er 9 stemmen eraf gehaald
bij mij meer als 20 :shock: …
lees nu ineens dat er een bevestiging naar betreffende mail adres wordt heen gestuurd, dan moet er bevestigd worden en dan pas is het een geldige stem :eh:
Ja, daarom… Het lijkt wel alsof ze telkens regels aanpassen…
Hoe zullen ze dat doen met de kindjes die al in de finale zitten???
Zeg niet dat ik anders zou kunnen winnen, maar krijg erg het gevoel dat het wel heel oneerlijk gaat…
Want dat max. aantal stemmen per ip adres kwam er ook pas later bij…
En nu dus die bevestiging via email…
idd wisje, ik vindt dat ze wel weer helemaal overnieuw mogen beginnen!
wisten jullie touwens dat een paar kindjes die door zijn kindjes van het progamma babyboom zijn
Nee, wat is dat dan?? babyboom???
Zal het dan vriendjespolitiek zijn???
HEEEE!! ik kijk net en zie dat ik weer op 221 sta… dus of er hebben er veel gestemd of ik heb mijn stemmen terug gekregen…
Ik kan op geen enkele manier op Xander stemmen… Al dagen niet.
ALs ik een stem uitbreng, krijg ik de melding dat ik al een keer gestemd heb met dat email adres. En dat terwijl ik nog helemaal niet op die site ben geweest :think:
Ik probeerde het net eens vanaf mijn werk en krijg ineens een mail in mijn werkmailbox om mijn stem te bevestigen en dan krijg ik ook bericht dat er al vanauit mijn werkemail is gestemd…
Rara hoe kan dat??
DAt is dus al dagen zo…
echt rare wedstrijd… stop er ook geen moeite meer in
dat heb ik dus ook ik kan ook niet elke dag stemmen ik kon het maar 1 keer
Evy doet ook mee papa heeft haar opgegeven.
Ik had een mail gestuurd naar Sky Radio om te vragen hoe het nu zat met stemmen… Kreeg het volgende mailtje terug:
Beste luisteraar,
Allereerst hartelijk dank voor het reageren op onze actie “Baby van het jaar”. Door het grote aantal vragen, kunnen wij helaas niet meer persoonlijk reageren op elke email die wordt gestuurd. Hopelijk vind je in deze email een antwoord op je vraag. Mocht je na het lezen van de vragen en antwoorden toch nog een vraag hebben, dan vind je onderaan een emailadres waar we je persoonlijk verder kunnen helpen.
We willen je vriendelijk vragen om eerst te kijken of jouw vraag hieronder wellicht al wordt beantwoord:
ANTWOORDEN OP DE MEEST GESTELDE VRAGEN:
Aanmeldingen
Hoe vaak mag ik meedoen?
Per baby mag je 1 keer meedoen.
Mijn foto is niet zichtbaar, ik zie alleen een grijs blok.
Dat kan, dan is de foto te zwaar geweest, dit heb je twee keer in de bevestiging kunnen zien. De foto mag maximaal 800 x 800 pixels zijn. Maar maak je geen zorgen, is de foto verder in orde dan is hij over een uurtje aangepast en zichtbaar.
Ik kan me niet volledig aanmelden, ik kom er niet doorheen.
Dit kan kloppen, wegens overweldigend succes zijn de servers zo nu en dan overbelast, hier wordt continu aan gewerkt. Probeer het een uur later nog eens. Gegevens per e-mail sturen heeft geen zin. Een aanmelding dient via de website voltooid te worden.
Ik ontvang een e-mail, maar doe niet mee aan de actie.
Iemand heeft (per ongeluk) jouw e-mailadres opgegeven. Zolang je niet op de link in de mail klikt, doe je niet mee met de actie. Je e-mailadres wordt niet gebruikt voor andere doeleinden.
Stemmen
Hoe worden de stemmen berekend?
Het gaat om het TOTAAL aantal stemmen sinds het begin van de actie, dus NIET om een totaal per dag. ALLE stemmen tellen mee, dus iedere dag heb je opnieuw kans om in de finale te komen.
Het aantal stemmen is gedaald ten opzichte van gisteren, hoe kan dit?
Dit kan kloppen, maar alleen als stemmen niet volgens de regels zijn uitgebracht. Deze stemmen worden dan in mindering gebracht. Zo is het uitbrengen van 100 stemmen op 1 baby vanaf 1 ip-adres niet toegestaan, zolang dit door 1 persoon gedaan wordt. Verschillende collega’s in 1 bedrijf mogen natuurlijk allemaal wel op 1 baby stemmen. Zolang dit maar door verschillende personen gedaan wordt.
Let op: er was een probleem met de controle van hotmailadressen, waardoor die tijdelijk als ongeldig werden beschouwd. Had je dinsdag veel stemmen, opeens veel minder en nu ongeveer net zoveel als dinsdag, dan was dat de oorzaak. Dit probleem is opgelost. Als je nu nog stemmen mist, zijn ze ongeldig uitgebracht en vervallen.
Moet ik een geldig e-mailadres opgeven?
Ja, het opgeven van een niet bestaand e-mailadres is voor zowel de AANMELDING als een STEM niet toegestaan.
Hoe vaak mag ik stemmen?
Per baby kan per e-mailadres één keer worden gestemd. Per IP-adres maximaal vijf keer IN DE HELE ACTIEPERIODE. Zo kunnen oma’s en opa’s toch op alle kleinkinderen stemmen. Het is technisch mogelijk gelaten vaker te stemmen, zodat ook kantoren mee kunnen doen. Bij meer dan vijf stemmen van één IP-adres worden de stemmen extra streng gecontroleerd.
Ik krijg een e-mail als ik gestemd heb.
Dit klopt, je moet de stem bevestigen door op de link in de e-mail te klikken. Klik je niet op de link in de e-mail, dan wordt de stem niet geteld.
Ik zie geen link in de email waarin ik mijn stem moet bevestigen.
Waarschijnlijk wordt de email door jouw emailprogramma (bijv hotmail) aangepast weergegeven. Vaak is het zo dat links, afbeeldingen en scripts worden geblokkeerd om virussen te voorkomen. Voeg het adres noreply@skyradio.nl toe aan je ‘veilig’ lijst, of markeer de email als veilig en laat afbeeldingen en links weergeven.
Ik heb gestemd, maar nog geen bevestigingsmail ontvangen.
Wij sturen direct, of in ieder geval binnen 5 minuten, een bevestigingsmail. Hierin staat een link waarop je moet klikken om de stem te bevestigen. Het kan zijn dat de email is binnengekomen in een SPAM of ONGEWENSTE MAIL map binnen je emailprogramma. Controleer dus altijd ook deze mappen of de bevestigingsmail daar misschien te vinden is. Weet je zeker dat de mail niet is binnengekomen, dan kun je opnieuw een stem uitbrengen.
Finalisten / winnaars
Wanneer en waar worden de dagwinnaars bekend gemaakt?
Iedere dag worden op de pagina FINALISTEN de baby’s met de meeste stemmen tot dan toe bekend gemaakt.
Hoe bepalen jullie de finalisten?
Dagelijks wordt uitgerekend welke baby’s er VAN DE START TOT OP DAT MOMENT de meeste stemmen hebben. De top 5 komt in de finale. Op finalisten kan NIET meer gestemd worden.
Hoeveel stemmen hebben de finalisten?
Het aantal stemmen van de finalisten wordt tot op de finaledag niet bekend gemaakt. Vroege vogels hadden veel kans op een finaleplaats: dinsdag moest je al meer dan 700 stemmen hebben om in de buurt van de finale te komen.
Wat moet ik doen als ik in de finale zit?
Niets. Je krijgt per e-mail bericht van Sky Radio over verdere details. Belangrijk is wel dat je 3 JUNI vrij houdt voor de grote finale. Deze zal plaatsvinden in Hilversum.
Voorwaarden
Het lijkt alsof de voorwaarden zijn aangepast tijdens de actieperiode. Is dat wel eerlijk?
Gedurende de hele actie gelden dezelfde voorwaarden en berekeningen. Vanaf het begin is ook altijd een maximum toegepast op bijv. Ip-adres, email-adres en aantal stemmen. Echter, deze controle voerden wij achteraf uit. Gezien het grote succes, waren wij genoodzaakt dit vanaf de tweede actieweek direct bij het aanmelden en uitbrengen van een stem te doen. Vandaar ook dat deze regel pas later op de voorwaarden pagina is verschenen. Het is uitdrukkelijk niet zo, dat per dag een andere berekening wordt aangehouden.
:think: aangezien ik dinsdag nog lang niet op de 700 stemmen had betekend eigenlijk dat ze niet na de finale gaat.
dus alle beebs die nu worden ingezonden zijn eigenlijk kansloos? of niet
nee, want ze gaan tot 101 babies, dus we zijn ongeveer op de helft…
Er is nog (een beetje) hoop…
Ik doe niet mee en ik ga ook niet stemmen.
Vind alle babytjes wel wat hebben en het is nu zo’n lange lijst waar je uit moet kiezen, dat kan nooit eerlijk gaan.