Wie doet mee?

Ik was even benieuwd wie mee doet aan baby van het jaar verkiezing! Er zijn zoveeeeeeeeeeeeeeeel beebs. Dat moeten gewoon heel veel KOKKERS zijn :lol: :lol:

@Wawa wrote:

Ik was even benieuwd wie mee doet aan baby van het jaar verkiezing! Er zijn zoveeeeeeeeeeeeeeeel beebs. Dat moeten gewoon heel veel KOKKERS zijn :lol: :lol:

:inlove: mijn kleinste meiske doet mee :inlove:

hier aan mee bedoel je toch :think:

***link verwijderd door beheer, prima dat jullie erover willen kletsen maar svp geen linkjes plaatsen of stemoproepen doen :wink: ***

Ik denk dat ik die link bedoelde. Ik vind het zo enorm grappig, dat zoveel mensen meedoen! Iedereen vindt z’n eigen kind gewoon de grappigste, leukste, etc etc etc :lol: :lol: :lol:

nou ik ben een beetje aangestoken door de rest ,

hihi ,

ik weet dat er 0.0% kans op winnen is hoor ,

maar ik vind het gewoon alleen al leuk als er dan ook maar iemand mijn meiske zo leuk vind dat ze er op besluiten te stemmen , :inlove: :inlove:

dus daarom heb ik haar ook maar er op gezet :inlove: :inlove:

Yep, ik doe ook mee!

Ook ik schat de winkans niet hoog in. Ik sprak net nog een mama uit mijn zwangerschapsgymgroepje. Haar zoontje had al ruim 200 stemmen :?

@Joos wrote:

Yep, ik doe ook mee!

Ook ik schat de winkans niet hoog in. Ik sprak net nog een mama uit mijn zwangerschapsgymgroepje. Haar zoontje had al ruim 200 stemmen :?

hihihih dat is wat ik bedoel hihih , ik moet zeggen ik ben al blij met mijn 16 stemmen , maar joos het is toch leuk dat er op hem gestemd is geworden toch :inlove: :inlove:

Ja mijn meisje doet ook mee…

:thumbup:

Ik heb al op Nina gestemd :inlove: :inlove:

@TaMa wrote:

op mijn nina :think:

ja ik zie het ze heeft al 17 stemmen nou :think: :inlove: nou bedankt dan

@pegje wrote:

@TaMa wrote:

ja ik zie het ze heeft al 17 stemmen nou :inlove: :inlove: :inlove: bedankt :-* :-

Sorry meis :- :-* , maar op Nina van Mellie

Ik doe ook mee… Niet geschoten is altijd mis, toch???

Ik was heel trots op haar 163 stemmen… Had een hééééééééél klein beetje hoop :oops: , tot ik er één tegen kwam met 798 stemmen :shock: :cry:

Ach, wij kokkers hebben gewoon de mooiste babies van de wereld, daar hebben we de verkiezing toch niet voor nodig :mrgreen:

@TaMa wrote:

@pegje wrote:
@TaMa wrote:

ja ik zie het ze heeft al 17 stemmen nou :inlove: :inlove: :inlove: bedankt :-* :-

Sorry meis :- :-* , maar op Nina van Mellie

dat had ik al gedacht op die nina :inlove:

maar waar komt die 17 de stem dan van :think: :think:

ik doe ook mee,en ja wij hebben nou eenmaal gewoon de mooiste baby`s.

ook ik schat de kansen erg klein,maar vond het wel leuk om het te proberen.

is toch ook leuk :inlove: :inlove:

ik heb alleen nog niet eens eens alle ander kindjes kunnen gaan kijken , zooooooooooooooooooo veeeeel zijn het er :inlove: :inlove:

Ik ken heel veel baby’s die mee doen, erg leuk!!

Ik zou al je kennissen en vrienden mailen (via hyves ofzo)

Ik heb al aantal berichtjes gekregen alleen jammer dat je maar 1 x op een dag kan stemmen per kind.

Succes

(ken een moeder dr kindje heeft al 990 stemmen en 1 van 650. Veel he :? )

Jep heb Marit op gegegeven :mrgreen:

Dan maar hopen dat ze op het goede hoedje stemmen… :wink:

Benthe doet ook mee…

@TaMa wrote:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
***link verwijderd door beheer, prima dat jullie erover willen kletsen maar svp geen linkjes plaatsen of stemoproepen doen :wink: ***

Neehoor, ik geef geen gehoor aan de stemoproepjes. Ik zou niet duuuuuuurven. :liar: Trouwens, die oproepjes worden helemaal niet geplaatst dus hoe kan ik daar dan op reageren?? :roll:

ja hier mijn meisje ook hihi en mijn nichtje ook :inlove: