Wie doet mee?

Heb net op haar en Quinten gestemd…

hihi ik stem ook op een stuk of 5 baby’s gisteren heb ik zelfs op een baby gestemd die ik niet ken maar dat was zo’n mooi kindje

Heb je die foto gezien van die siamese baby??? Laureanna, ongeveer op pagina 5…

Zou dat echt zijn???

Weet dat je de hele dag door kunt stemmen op je eigen foto. toets maar eens een willekeurig email adres in… Dus die kindjes met zoveel stemmen hebben ouders die niets anders te doen hebben dan de hele dag emailadressen in te vullen… :silenced:

Ehm, nee, nikkie, pas daar mee op…

In de voorwaarden staat:

Er mogen per IP adres IN TOTAAL maximaal 5 stemmen worden uitgebracht. Dat is niet bedoeld om zelf meermalen op je eigen baby te stemmen: bij constatering van misbruik worden ALLE stemmen verwijderd. Kort samengevat: niet valsspelen, niet frauderen. Stemmen die in de afgelopen periode niet volgens de regels zijn uitgebracht (bijv. 100 x vanaf 1 computer op 1 baby) worden gewist.

Wij doen niet mee. Ik weet zo al dat ik de baby van het jaar heb 8) :lol:

Liefs Moirah

Ik doe ook niet mee met mijn kids. Is zo oneerlijk voor al die andere trotse mama’s met hun baby’s die dan geen schijn van kans meer maken. :lol:

:lol: :lol: :lol:

Liefs Moirah

wij doen niet mee :wink:

@wisje wrote:

Zou dat echt zijn???

ik vind het er maar eng uitzien inmiddels pag 12 of 13

fenna doet ook mee :inlove:

Mijn kleinste meisje doet ook mee :inlove:

@mukkemuk wrote:

@wisje wrote:

Zou dat echt zijn???

ik vind het er maar eng uitzien inmiddels pag 12 of 13

ik was er ook naar aan het zoeken geweest , ik wilde ze ook wel eens zien , maar ik zie ze niet meer , ik ben wel tot pag 100 gegaan , maar geen siamese tweeling :think:

Ik heb haar ook gezien… zag er inderdaad erg akelig uit!

Vraagje waar kun je stemmen dan

Ik denk overigens dat die siamese tweeling een nep inzending is. Ik meen die foto wel eens eerder gezien te hebben, en dat kindje komt volgens mij niet eens uit Nederland. Ik denk dat het óf een misplaatste grap is óf iemand die er een slaatje uit probeert te slaan.

Maar goed, als ze niet meer terug te vinden is is ze waarschijnlijk van de site afgehaald.

Stemmen kun je doen door de persoon op te zoeken via de zoekfunctie of op een foto in het overzicht te klikken. Onder de foto zie je dan een vakje waar je je emailadres in kunt vullen om te stemmen.

Fenna heeft gewoon nú al een décolleté, mèt spleet!! :lol: Wat schattig!!

Ik heb met de naam van de siamese tweeling eens op google gezocht,maar niks te vinden,meestal staat zoiets wel op internet,dus het klopt denk ik niet :think:

@prinsjeJason wrote:

Ik heb met de naam van de siamese tweeling eens op google gezocht,maar niks te vinden,meestal staat zoiets wel op internet,dus het klopt denk ik niet :think:

Klopt, had ik inderdaad ook al gedaan.

Hihi grappig! Alysha doet ook mee…