Wie doet mee met het UMC onderzoek?

Prima, ik pies helemaal raak in een klein potje van 25ml (uit het ZH) en ik moet nog iets van 10 dagen ofzo tot aan NOD.

Helemaal zeker durf ik het niet te zeggen, omdat ik pas laat een ei had deze maand.

Ik moest vorige keer tot aan dag 33 !!! Helaas dus niet zwanger. Ik begin weer op dag 13 en hoop, dat dit de laatste maand is. :roll: Maar ja, voor het goede doel plas ik anders de maand erna rustig verder hoor. :mrgreen:

Omdat ik nu in de klusperiode wegga, is het dan eigenlijk wel handig om die maand al te beginnen met plassen? vraag ik mij eigenlijk af.

is misschien idd niet erg handig

je kunt niet echt in je hotel gaan vragen of ze nog een plekje in de vriezer hebben voor je buisjes :lol:

en hoe krijg je ze bevroren thuis?

anders ff overleggen met de onderzoekleidster of je beter volgende ronde kunt beginnen of dat het niet erg is dat je een paar dagen mist

Nog iemand met vorderingen hier?

Ik ga morgen mailen dat mijn buisjes terug mogen, aangezien ik hartstikke zwanger ben!

Good luck to you all!!! Dat jullie ook snel mogen volgen!!

dank je en jij gefeliciteerd

ik ga morgen testen en dan hoop ik je te zien bij de augustus-mama’s :pray:

@Veerle wrote:

Nog iemand met vorderingen hier?

Ik ga morgen mailen dat mijn buisjes terug mogen, aangezien ik hartstikke zwanger ben!

Good luck to you all!!! Dat jullie ook snel mogen volgen!!

Wauw Veerle, ik ben jaloers. Eerste maand dus raak bij jullie? :mrgreen:

Oh, ik hoop ook, dat het bij ons snel raak is. Deze maand ovulatietesten gekocht, maar de streep blijft dun. Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus.

Hee, hier doe ik ook aan mee. De buisjes komen volgende week mijn kant op. Ik ben benieuwd…

Met behulp van ovutesten en echo idd nu raak. Niet de eerste maand, maar de tweede na mijn laatste curretage.

@Veerle wrote:

Met behulp van ovutesten en echo idd nu raak. Niet de eerste maand, maar de tweede na mijn laatste curretage.

Uiteindelijk gelukkig wel snel gegaan. Toch?

Ja, gelukkig maar, want anders had ik binnenkort een HSG moeten ondergaan.

MvM is daarnet geweest en ik kan al beginnen met plassen! Van het buisje in de kan, zullen we maar zeggen. :smiley:

Gefeliciteerd hoor, wat een goed bericht.

Ik heb vandaag gemaild dat ik volgende maand begin. De kans is minimaal dat ik zwanger ben omdat we niet hebben gevreeen rond de eisprong en ik weg ben geweest de eerste dagen.

Veerle geniet ervan. :-* groetjes :vlinder:

Ik kon niet eerder meebeppen in dit topic ivm meelezers… maar ik heb 2 rondes geplast en ben nu zwanger.

Ik heb gisteren contact gehad met carolien, want ik vroeg me af of ik het nu al kan inleveren of dat ik nog even moet bewaren voor als het mis mocht gaan en dan nog een 3e ronde te plassen.

Dus ik wacht nog even een paar weken voor ik het inlever…

Hopelijk hoef ik niet weer opnieuw te beginnen uiteraard!

succes met plassen verder!

Jet, gefeliciteerd meid!

@jane wrote:

Ik heb vandaag gemaild dat ik volgende maand begin. De kans is minimaal dat ik zwanger ben omdat we niet hebben gevreeen rond de eisprong en ik weg ben geweest de eerste dagen.

Ook niet zwanger van een leuke Italiaan??? hi hi hi. geintje hoor. Ik blijf wel duimen voor je.

@Veerle wrote:

Ja, gelukkig maar, want anders had ik binnenkort een HSG moeten ondergaan.

Wat naar, maar dat je dan wel mee mocht doen aan het onderzoek.
In iede geval super, dat je nu zwanger bent.

Jet ook jij gefeliciteerd hoor. Wat een fijne berichten allemaal.

Het zou wat zijn hoor wawa, mijn man is half Surinaams en dan zwanger van een italiaan nou dan moet ik wel met een creatief verhaal komen.

Moest er wel even aan denken zo van stel nu dat ik op vakantie vreemdga (zou ik niet doen hoor, maar stel) dan zou de kans groot zijn dat ik ook nog zwanger zou zijn. We hadden er genoeg sjans haha.

We gaan gewoon voor de volgende ronde.

Meiden geniet van jullie zwangerschap en maak er een mooie tijd van.

liefs jane :vlinder:

@jane wrote:

Jet ook jij gefeliciteerd hoor. Wat een fijne berichten allemaal.

Het zou wat zijn hoor wawa, mijn man is half Surinaams en dan zwanger van een italiaan nou dan moet ik wel met een creatief verhaal komen.

Moest er wel even aan denken zo van stel nu dat ik op vakantie vreemdga (zou ik niet doen hoor, maar stel) dan zou de kans groot zijn dat ik ook nog zwanger zou zijn. We hadden er genoeg sjans haha.

We gaan gewoon voor de volgende ronde.

Meiden geniet van jullie zwangerschap en maak er een mooie tijd van.

liefs jane :vlinder:

:naughty: :mrgreen:

Hier nog eentje na één ronde plassen zwanger!!

Zou dat plassen in die buisjes een positief effect hebben ofzo?

Meiden, succes verder!!!

@pien1304 wrote:

Hier nog eentje na één ronde plassen zwanger!!

Zou dat plassen in die buisjes een positief effect hebben ofzo?

Meiden, succes verder!!!

Gefeliciteerd. Ik hoop, dat ik me snel bij jullie mag aansluiten. De eerste ronde was bij ons helaas niet raak.