Bovenin dit forum staat een oproepje dat er paren gezocht worden, die mee willen doen aan het vruchtbaarheidsonderzoek van het UMC.
Dit is voor de duidelijkheid de link:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28105
Nu heb ik mezelf daarvoor aangemeld en doe ook mee, omdat ik het een kleine moeite vind om de 2e helft van mijn cyclus urine te sparen en deze uit te leveren aan het UMC, zodat andere vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen daarmee geholpen kunnen worden.
Het schijnt erg moeilijk te zijn om aan voldoende vrouwen te komen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de redenen om wel of niet mee te doen aan een dergelijk onderzoek.
Dus barst maar los!
Ik doe mee en ben benieuwd of jij wilt weten als je een cyclus “zwanger” bent geweest, maar voor je gevoel gewoon ongesteld bent geworden.
Ik probeer overigens ook al meiden enthousiast te maken. Ik vind het een kleine moeite en je helpt de meiden in het IVF traject hier in de toekomst mee. Dat vind ik heel erg belangrijk.
Kom op meiden!!! Het stinkt niet zoals MvM. (overigens ook een heeeeeeeeeeeeeeel goede zaak om te doen) Het is maar één keer op een dag gedurende de tweede helft van je cyclus. (dus 14 dagen per maand zeg maar)
Jeuj, alvast 1 iemand die meedoet!!
Ja, ik wil de uitslag weten, ook als ik zwanger was, maar toch ongesteld ben geworden.
Ik moet ook zeggen dat ik wel ovutesten gebruik en dat we dan ook doelbewust klussen, om het maar even zo te zeggen.
Dit stinkt idd niet, je stopt de buisjes gewoon in de vriezer en dan heb je nergens last van.
We zijn nu de eerste maand aan het klussen, maar gebruiken geen ovulatietesten. Ik had vorige week echt het gevoel zwanger te zijn, maar nu de datum van NOD dichterbij komt, heb ik het gevoel, dat de kwaaltjes minder worden. Als ik ongi word, wil ik dus weten of mijn lichaam inderdaad gelijk had. Aan de andere kant heb ik er dus niets aan om het te weten.
Up :mrgreen:
Ik zou best mee willen doen, maar kom hiervoor niet in aanmerking… We zijn nu net alweer ruim 4 mnd bezig en ik heb ook geen normale cyclus… mij zoeken ze dus niet
@Plut wrote:
Ik zou best mee willen doen, maar kom hiervoor niet in aanmerking… We zijn nu net alweer ruim 4 mnd bezig en ik heb ook geen normale cyclus… mij zoeken ze dus niet
Ik hoop, dat het snel raak is meid.
Ik mag ook niet meedoen, helaas. Heb in het verleden vruchtbaarheidsproblemen gehad. Ben later gelukkig wel spontaan zwanger geworden, hopelijk gaat dat binnenkort weer gebeuren .
Hopelijk melden zich door jouw oproep wel meer mensen aan!
Groetjes,
Heleen
Ik zou wel mee willen doen maar is niet echt in de buurt.
Ik schrijf mee met de augustusstoppers 2006 en Jental vertelde gisteren dat ze mee wil doen aan het onderzoek.
Groetjes Ellen
Dank je Wawa :-*
heleentje, ik hoop met je mee dat het gauw raak is!
@mama_moeder wrote:
Ik schrijf mee met de augustusstoppers 2006 en Jental vertelde gisteren dat ze mee wil doen aan het onderzoek.
Groetjes Ellen
idd, doe mee
vooral om het onderzoek te helpen. maar ook omdat ik in de eerste ronde het gevoel had dat ik zwanger was en toch ongesteld werd en ik daar een heel vreemd (verdrietig) gevoel bij had.
het is natuurlijk lastig om vrouwen te vinden die zwanger willen worden, want dan weten er vaak nog maar 2 mensen van. een forum zoals dit is dan heel geschikt om vrouwen te vinden die mee willen doen
@mama_moeder wrote:
Groetjes Ellen
Ze komen de urine als je wilt gewoon ophalen hoor.
Dat wilde ik ook net zeggen. Ik woon bij Den Bosch en bij mij zijn ze de buisjes gister komen brengen en ze pikken ze ook weer gewoon op.
Het is dus écht alleen de moeite van 1 plasje per dag, liefst op hetzelfde tijdstip.
Ach, 1 plasje is het niet eens, het is maar 10cc.
Dames die meedoen: Pluim op je hoed hoor!!! :dance:
Doe jij 10 cc. Ik doe 11cc. Hi hi hi. :mrgreen:
Ik doe nog helemaal niets… ik ga eerst morgen mijn gyn bellen.
Het zit nl. zo dat ik eigenlijk afgelopen zaterdag ongi had moeten worden, maar ik ben vanaf de 25e lichtbruin aan het verliezen, donderdag de 26e meer oudbruin en daarna eigenlijk een dag weinig, dag niets, dag weinig, 2 dagen niets en vandaag weer heel licht cremig.
Ã?ets zit er dus niet goed.
Zwangerschaps- en ovutest geven allebei negatief aan, maar volgens de assistentetroela mag ik bruinverlies niet als ongi aantekenen, maar ik ben ook niet zwanky en mijn ei komt er dus ook niet aan.
IK GA GILLLLLLEENNNNNNNNN!!!
De buisjes zijn gisteren binnen gekomen. Woensdag ga ik beginnen.
Het zijn er wel een boel! Nu maar hopen dat ik maar 1 cyclus kan meedoen
Veerle al contact gehad met je gyn? Wel even laten weten hoor.
En Jental, wanneer begin je met plassen?
Ik ben iig al begonnen, alleen zit er bij mij geen ei aan te komen. Erg frustrerend…
ik begin overmorgen (woensdag)
eens kijken of ik een beetje kan mikken :lol:
nee hoor, ga wel aan de gang met bekertjes en een trechter.
het is natuurlijk allemaal wel goed voor de bekkenbodemspiertraining, precies na 11 ml stoppen
Hi hi hi, ik plas in een bekertje, maar soms moet ik stoppen, omdat het bekertje vol dreigt te raken :mrgreen: :oops: . ook goede training. ik zit nu op dag 32 en nog geen ongi. We plassen dus nog gewoon even door.