Wie doet mee met het UMC onderzoek?

Ik ga ook mee doen. Tenminste, als ze me willen hebben. Maar dat zit wel goed denk ik.

Na een periode van rust nu dus een goed excuus om weer zwanger te willen worden :mrgreen: .

Hé Pien, welkom terug!

Leuk dat je ook meedoet.

Kunnen we je binnenkort ook weer verwachten bij de augustusstoppers?

ja, waarschijnlijk wel!

gezellig!

zie ik je daar

Wawa je moet toch plassen in de laatste twee weken van de cyclus? Ik heb mijn NOD over 7 dagen. Dat wilde ze even afwachten. Als ik niet zwanger ben dan sturen ze me de buisjes. Gek dat ze bij sommige meteen opsturen.

Ik ben benieuwd, vind het wel netjes dat ze, ze halen of brengen, zo is het wel heel makkelijk om mee te doen. Ik zou ook graag de uitslag willen weten.

Groetjes

Ik doe ook mee, ben deze week begonnen.

Ik vind het inderdaad een kleine moeite om op deze manier andere vrouwen te helpen. Ik wil ook graag de uitslag weten, omdat ik al eens het vermoeden heb gehad dat ik zwanger was.

jane de buisjes waren op :slight_smile:

dus zouden ze voor jou net te laat gekomen zijn

ik heb ze vorige week donderdag gekregen en ben dus gisteren begonnen

ben wel benieuwd hoeveel vrouwen via dit forum meedoen

Tsja dat zal het zijn,

Nou mooi nog meer dames die mee piesen. Goed hoor.

Zo, net naar de gyn geweest en ik heb dit weekend mijn ei, dus dat gaat lekker!

Piesen we gewoon lekker verder!!!

Hey Veerle,

dus toch een ei, nou ga ervooor dit weekend. Ik heb vandaag bezoek gekregen :evil:. Dus de onderzoekend arts gemaild dat ze de buisjes kan opsturen gan ik over een weekje of twee ook piesen.

Veel plezier dit weekend :vlinder:

groetjes jane

Jane, ik plas vanaf dag 13 volgens mij. Mijn cyclus variaart van 29 tot 34 dagen. Maar het staat op de stickers aangegeven. Hopelijk is het volgende maand wel raak bij ons :roll:

Ik hoop het ook Wawa. onze cyclus loopt nu een beetje gelijk. Ik schommel ook die dagen. Dat is dus kennelijk geen belemmering voor dat onderzoek?

groetjes

Kunnen we elkaar tenminste herinneren als er geklust moet worden!

Jane, je moet wel een vrij regelmatige cyclus hebben.

Mijnes is helaas even van het padje af door de 2 curretages die ik onlangs heb ondergaan, maar een ei blijft een ei en dat is toch wat ze willen!

Voor als je het vergeet hahahaha

Euh schatje er moet geklust worden…Nee niet in huis… ja in bed …moet van wawa, geen idee wie het precies is maar die doet het nu ook dus…

even serieus ik ben in dat bewuste klus weekend 23 tot en met 27 een weekendje naar Milaan zonder man. Nu overleven die celletjes het wel een paar nachtjes dus ik neem ze mee, maar de kansen worden toch kleiner voor mij. balen he?

Hi hi hi, hoe ga je ze meenemen? Intern of extern??? :oops:

Hihi, daar moest ik ook aan denken, dan loop je in Milaan zo: :sick:

@Veerle wrote:

Hihi, daar moest ik ook aan denken, dan loop je in Milaan zo: :sick:

Grappig, dat jij hetzelfde dacht :mrgreen:

hahaha jullie zijn grappig. Ik prop ze overal in haha, koeltas mee.

Gewoon maar flink klussen voor dat ik wegga. intern dus :stuck_out_tongue:

En hoe gaat het plassen bij iedereen? Ik moet over 5 dagen weer aan de bak! :mrgreen: