Hye lieve meiden ,
Voor de nieuwe beginners heel veel s6 en hoop voor jullie dat net zo snel als bij mij was …
Cin: spannend meid , wanneer ga je testen?
Angelbaby : hoe is ie daar verder?
Eddepet: veel disney plezier…
Ik moets ook na dat ik een tyd niet was geweet een nieuwe verwijzing hebben , was zeiden ze nieuwe regels . Als je een half jaar niet was geweest of zo…
Maar goed de huisarts is verplicht je te geven als je het wil dus lijkt me geen probleem.
Hier gaat t verder redelijk, onzettend moe maar de misselijkheid neemt wel wat af .
Zou t zo leuk vinden als jullie snel mee kunnen kletsen op de andere onderwerpen.
Liefs loes
Hier gaat het wel. Het is erg spannend… Ben met vlagen misselijk, zit af en toe te kokhalzen, niet zozeer alleen 's ochtends, maar op verschillende tijdstippen. Verder is het afwachten…
Zal morgen de rest bijlezen en reageren :-*
Willie, ik schrijf hier ook pas mee, maar welkom hier!
Verwijsbrief is binnen en heb al een afspraak. Volgende week vrijdag! Zo snel had ik echt niet durven hopen.
bedankt!!!
wij mogen de volgende cyclus al met clomid beginnen
groetjes will
Hoi hoi,
Kheb de duiveltjes zaterdag op bezoek gekregen helaas…
Was meteen de zondvloed zeg maar.
Ben alleen maar 2 dagen ongi geweest en toen niets meer.
Dus word nog een maandje proberen, volgende week woensdag moet ik weer naar de gyn voor een echo.
Dikke kus
p.s: nieuwe meiden welkom!!!
ahhh cin niet weer :hug:
Balen meid , maar komt vast goed binnenkort …have faith
Dikke kus loes
Hee meiden,
Ben ik ook weer, terug van een paar dagen Disneyland Parijs. We hebben ons goed vermaakt en Anouk heeft het zeker weer naar haar zin gehad.
Wel moest ik juist tijdens die dagen de Clomidjes slikken. Gelukkig had ik toen nog geen last van de opvliegers. Dat is nu wel anders, maar ja, nog een paar dagen en dan gaat dat ook weer over. Wel heb ik dit keer ook last van de lichtflitsen, vooral in het donker en ’s morgens. Da’s wel minder, want dat voelt niet goed, ook niet in mijn hoofd. Nou ja, ik hoop maar dat ik snel zwanger ben, dan heb ik daar nooit meer last van!!!
Minnie; ik was de “ellende� van het zwanger worden van Anouk ook meteen vergeten. En achteraf valt het altijd wel mee, er zijn altijd gevallen dat het erger is.
Cin; ben je er nog achteraan gegaan, wat de vergoedingen betreft?! Jammer dat je ongesteld geworden bent. Je had nog wel zo’n goed gevoel.
Willie; welkom. Maarre wat een verhaal van jullie Twan zeg. Hopelijk kunnen jullie steeds vaker uit dat dal klimmen en er steeds langer uitblijven. En wat moedig dat jullie voor een 2e kindje gaan, weliswaar met behulp van Clomid, maar dat geeft niet, gaat om het uiteindelijke resultaat. Sterkte en succes daarmee, en als je vragen hebt …………
Loes; wel jammer van de misselijkheid, ook al is het wel een bevestiging van de zwangerschap. Fijn is anders en genieten is daardoor een stuk lastiger (althans dat vond ik toen bij Anouk).
Angelbaby; spannende dag vandaag, weet je al meer?!
Ga weer snel aan het werk, tot later.
Kusss, Es
Het heeft helaas niet zo mogen zijn…
Lieve angelbaby,
Wat vervelend nu weer , ik denk aan je ! :hug:
We gaan weer duimen voor je hoor ! :thumbup:
Liefs van mij
hoi allemaal
hier ben ik weer ff. ik zie dat er een paar meiden weer hun ongi tegemoed zijn gekomen. heel erg jammer vind ik dat. maar we gaan gewoon door he!!!
willie wat leuk dat je hier ook komt schrijven. hoe gaat het nu met je dan??ik dacht eigenlijk dat je al was begonnen met de clomid.
loes ik zie dat het goed met je gaat. daar ben ik blij om?? heb je nog veel last van kwaaltjes??
ik heb 10 mei afspraak in het zh. maar nu heb ik weer in me hoofd om weer te wachten met de clomid. heel raar is dat. eerst kon ik niet wachten om te beginnen en nu heb ik zoiets van , ik wil zelf nog ff wachten tot augustus ofzo. heel raar , maar goed.
xxxxx voor allemaal . xxx jody
Cin en Angel, balen dat jullie toch je ongi gekregen hebben
Willie, welkom.
Ik ben gisteren met clomid begonnen, maar merk nog niets.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je last kreeg van de bijwerkingen?
Het is nu de eerste keer, dus zit wel nog maar op 50mg.
Cin en Angelbaby wat jammer zeg :-* .
Es Disneyland Parijs gaaf! Heb je een leuk fotootje :mrgreen: ? Balen van de bijwerkingen. Lichtflitsen? Klinkt een beetje eng.
Noémi. Ik slik nu geen clomid, schrijf hier omdat ik hoop dat ik er ook weer aan mag beginnen. Maar ik had toen ik het wel slikte last van bijwerkingen en ik slikte toen ook de lichtste dosis van 50 mg. Kan me eigenlijk niet meer herinneren of dat meteen al bij inname begon :think: . Met wat geluk heb je nergens last van.
Mja, hoop ook dat ik nergens last van heb … zou toch beter zijn.
Lichtflitsen zoals bij Es klinken erg eng …
Ga nu mijn bedje in, morgen weer werken (heb eigenlijk totaal geen zin) :?
Trusten allemaal!
Ben gisteren bij de gyn geweest. Het was dag 12 en bij 100mg zaten er eiblaasjes. Helaas, dit keer nog niet en ik heb zelfs 150mg geslikt. Heb nog wel opgemerkt dat dat wel vreemd is, en de gyn was het daar wel mee eens. En wat als dat zo is, vroeg ik toen. Hij zei dat we dan nog konden spuiten. Had ik al gedaan en daarbij had ik overstimulatie. Hij zei nog iets van Clomid-resistentie maar toen lette ik niet meer op, want Anouk vroeg aandacht.
Maar nu moet ik maandag weer voor controle, bij mijn eigen gyn. Met haar zal ik de vervolgstappen nog wel eens bespreken. Dan kan ik alleen gaan, scheelt toch weer.
Heb ik weer, Anouk ziek geworden vannacht. En nog steeds moet ze af en toe spugen, zit dan wel niets in haar maag, maar de drang is er wel. Heeft dus niet aan het eten gelegen. Vandaag zit ik dus thuis. Ik hoop dat manlief wat eerder naar huis kan, dan kan ik laat in de middag en vanavond nog ff werken. Want bij ons is het ook megadruk. Heb de opvang in ieder geval geruild van vandaag naar morgen. Als ze dan (wat) beter is, kan ik in ieder geval werken.
Angelbaby; jammer dat ook deze ronde niet geslaagd is. Op naar de volgende ronde, sterkte hoor!!!
Jody; zou het geen angst kunnen zijn om met de Clomid te beginnen. Dan beleef je de ellendige tijd weer helemaal opnieuw?! Kan het me wel voorstellen hoor. Sterkte!!!
Noémi; ik krijg de opvliegers de 2e dag na de clomidjes en dat duurt tot dag 12 ongeveer en dan neemt het af. Voor mij is dat nu dus, gelukkig. Overigens maakt het bij mij niet uit of ik 50mg slik of 150mg, de opvliegers zijn er.
Foto’s van Disney, ik zal eens zoeken …
De lichtflitsen zijn niet eng, hooguit erg vervelend. En alleen maar als het donker is. Gezien de zomerperiode nu, is het niet zo erg. Je kunt het een beetje vergelijken met als je op tv een auto hard ziet rijden, zie je een streep van de lichten, nou dat zie ik ook steeds.
Nou ik ga maar ff bij Anouk kijken, tot later.
Kusss, Es
Es wat balen zeg :hug: . Maandag weet je dus meer. Is maar een paar dagen maar wat duurt dat dan weer lang hè.
Zeker balen, en toch ook weer niet. Ik ben wel benieuwd naar maandag. Want als het dan weer niets is, wat dan. Spuiten schiet niet op ivm overstimulatie, wat komt er dan … IVF. Nou als dat toch moet, dan maar zo snel mogelijk.
HEY EDDEPET ,
WAT SPANNEND ZEG … EN IDD ALS HET ZO MOET ZIJN DAN MAAR IVF TOCH?
HOE IS T MET JULLIE EERSTE GEGAAN DAN , DIE NOG WEL ALLEEN MET CLOMID?
IK DUIM VOOR JE! :thumbup:
LIEFS LOES
Hallo allemaal,
moet eerlijk bekennen dat ik af en toe met jullie meelees :oops: :oops:
Ik heb een vraag aan jullie. Ik hoop dat jullie me daar wat over kunnen vertellen.
Wij zijn nu al een paar keer bij de gyn geweest omdat het zwanger worden nog niet wil lukken. We zijn sinds juli 2005 bezig. Nu heeft de gyn geconcludeerd dat ik een tekorte luteale fase heb. Hij heeft de laatste keer gezegd dat ik eerst een paar kilo moet afvallen en dat hij me dan clomid voor wil schrijven.
Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie clomid kregen en waarvoor krijgen jullie dit?
Morgen moet ik weer naar de gyn en dan ga ik vragen of hij me nu al clomid voor wil schrijven. Ik zit met een eetstoornis en door allerlei zaken kan ik nu niet afvallen. Ik hoop dat hij hier iets mee doet.
Liefs, Chantal.
Hoihoi,
Hier ff een berichtje van mij vanaf het werk. Opa heeft vanmiddag op Anouk gepast, zodat ik kon gaan werken. Maar nu neem ik ff de tijd voor jullie hoor.
Loes; Anouk is als volgt “gekomen�:
Eerst een half jaar gewacht nadat ik met de pil gestopt was, er kwam geen menstruatie. Toen 1x Primoluut gekregen, de huisarts dacht dat de cyclus daarna wel weer op gang zou komen. Niet dus. Dus na 9 maanden naar de gyn, onderzoeken en gestart met Clomid. 50mg en 100mg kreeg ik geen eisprong mee, 150mg wel. En toen dus thuis gewoon flink oefenen, of beter gezegd, voor het echie gaan. Heeft nog 7 kuren gekost hoor. Maar eindelijk bij die laatste raakte ik zwanger.
Dus je zou nu verwachten dat het met 150mg wel lukt. Maar ja, Clomid-resistentie kan zomaar ineens optreden. En als het inderdaad IVF moet worden, so be it, kom maar op denk ik dan, zo snel mogelijk.
Hee Krabje; kom je vanaf nu ook meeschrijven dan?! Ik hoefde niet af te vallen, maar ik had en heb geen overgewicht. Ik weet ook niet of een korte luteale fase met overgewicht te maken heeft. Moet je morgen de gyn maar eens vragen?! Ben benieuwd.
Ga weer snel werken, het is tenslotte druk.
Kusss, Es
goed nieuws … niet bevestigd maar toch … ik krijg weer die gevoelige volle buik. Dus er gebeurt wel iets, maar of dat voldoende is, dat weet ik maandag.
Doeiiiii