Hoi Allemaal!!
Ik kon mijn nieuwschierigheid niet meer bedwingen!! Ik zit nu op cyclusdag 34, ik werk in een supermarkt en moest vanavond werken, sinds kort hebben we een zelfzorgschap en daar liggen ook de predictor testen, die test riep me gewoon de hele avond en ik heb er stiekum een in mijn tas gedaan en netjes betaald onder de afdeling brood met een smoesje!! haha
Maargoed eenmaal thuisgekomen laat ik de test aan mijn vriend zien en die was natuurlijk niet zo nieuwschierig als mij hahaha, na een half uur toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de test gedaan!! Die 5 minuten duurden wel superlang!! Eenmaal weel in de douche gekomen staat er een heeeeeeeel licht streepje dus ik mijn vriend roepen, en inderdaad hij zag het streepje ook!! JOEPIE!!! in de gebruiksaanwijzing staat ook dat een heeeeeel licht streepje ook positief is!! En toen kwamen de tranen!!! Ik kan het niet geloven!! 1 ronde clomid en dan al raak!! Ik hoop echt dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn!!!
Voor ons is het nu hopen dat alles goed gaat!!
Ik denk aan jullie!!
Dikke kus en heel veel liefs Liesje
:dance: gefeliciteerd liesje :thumbup: :thumbup:
Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op de kijkoperatie voor morgen :mrgreen:
Heb mn navel piercing er net uitgehaald.
Mn tasje staat gepakt,briefje op het aanrecht gelegd: Niet eten!
Anders ga ik automatisch wat eten en dat mag niet.
Jullie horen morgen of dinsdag wel hoe het afgelopen is :-*
Succes Judith :thumbup:
Nou gister de laparoscopie gehad.
Dat viel even tegen zeg.Het was verder allemaal goed,geen rare dingen gevonden.
Met een blauwe vloeistof de eilijders door gespoten dat was ook oke.
Alleen die spuit schoot los dus ik zie helemaal blauw nu op mn benen :lol:
Ging ook nog goed toen ik wakker werdt,mocht meteen wat eten en drinken en toen kwam het gedonder :?
Niks anders dan overgegeven,terwijl ik toch helemaal nuchter was gebleven.Onderweg naar huis ook nog eens moeten stoppen om te spugen.
En thuis vrolijk verder gegaan.Ben meteen naar bed gegaan.
Maar kon amper omhoog komen dan deed de buik pijn,en omdraaien ging ook niet in bed,dus ben gebroken nu.
Mar had gister nog even 1 van de honden naar boven gedaan,degene die echt niet zonder mij kan,die wist niet hoe hij het had zeg :mrgreen:
Hij bleef me maar vorzichtig besnuffelen en hele grote ogen in zijn koppie :shock: :lol:
De honden vinden het nog maar raar want ik schuifel maar wat door het huis.
Maar goed het zal de komende dagen vast beter gaan.
Moet 3 januari pas weer terug naar de gyn,dat duurt nog even.
hoi
waarvoor dient een laprascopi eigenlijk? ze doen toch ook wel eens de eiblaasje doorprikken via deze weg?(leo heet dat geloof ik) of hebben ze alleen gekeken van binnen.
gr jody
Ze bekijken alles van binnen,inclusief darmen etc.
Ze hebben de eilijders doorgespoten met een blauwe vloeistof.
Maar ze hebben geen afwijkingen gezien.
Goed nieuws Judith dat alles in orde was. Wel balen dat je er zoveel last van had :?
Hier gaan de klusdagen weer bijna beginnen al ben ik er eigenlijk niet zo mee bezig. Lijkt wel of het me steeds minder boeit of ik deze maand zwanger wordt of de volgende of die daarna etc. Ben op de een of andere manier dat ongeduldige een beetje kwijt :think:
hier komen de klusdagen er ook weer aan luna
beide pleisters zijn er nu af en het gaat steeds beter gelukkig
kan weer rechtop lopen nu :lol:
alleen ontzettende spierpijn in mn buik nog en in mn rug
maar heerlijk lang geslapen vanacht
om half 10 vanmorgen kwam de jongste hond even kijken bij me of ik nog wel wakker werdt :mrgreen:
Fijn Judith dat het herstel voorspoedig gaat. En wat kunnen dieren toch lief zijn he? :inlove:
Wij hebben een poesje (zie avatar) en die komt ook altijd even buurten als het te lang duurt 's morgens. Dan tikt ze even met d’r pootje op je neus :lol:
heerlijk is dat he :inlove:
het is ook geweldige afleiding hoor die beesten
ze doen deze week alle drie lekker mee met niets doen en bank hangen :thumbup:
Hey,
Ja ook ik gebruik nu clomid, maar ben nu met die clomid ronde 11 dagen over tijd … test gedaan maar negatief!? :think:
Snap er niks van …
Heb jij dat ook wel eens gehad?
Ik moet namelijk vanmiddag de gyn weer terug bellen … heeft een van jullie mss hier ervaring mee?
xxx Wendy
:think: is dit je eerste ronde met clomid
ik heb het nooit zo gehad,was altijd netjes op tijd…vreemd
Nee dit is mijn vierde ronde clomid … ik was ook altijd eerder wel netjes op tijd met clomid … !? :eh: Daarom is het ook zo raar … :think:
nou laten we hopen op een zwangerschap :thumbup:
anders even bij de huisarts om een boeldtest vragen
vandaag weer voor de eerste echo geweest.
Mijn eitje rechts was al 22,3 mm. Ik moest gelijk een ovulatietest doen. Ik kreeg hierna gelijk een pregnyl injectie en nu heb ik morgen al de inseminatie. Jeetje wat ging dat snel ineens zeg.
Jeetje lenie"… spannend meid !!
Wendy : weet je al wat meer ?
En hoe is t met de andere meiden ?
Hier gaat t goed , best even wennen zon kleintje in huis… alles is ineens heel ander en we zijn zo dolgelukkig met hem .
Ben nu sinds een dagje alleen manlief is weer werken en dat viel een wel tegen maar komt wel goed.
Ik hoop snel te lezen van meer zwangerschappen !
Liefs loes
FF een fototje van ons wondertje Veron
Goed nieuws Lenie. Ik ga weer voor je duimen :thumbup:
Wat een scheetje dyfaine :inlove:
Hier geen nieuws. Klusperiode is bijna voorbij en dan kan het grote wachten weer beginnen.
Spannend voor iedereen is het weer zeg!
Duim dat het deze ronde raak is :-
Dyfaine, wat een schatje zeg :inlove:
----
Hier gaat alles goed, nog steeds last van misselijkheid en maagzuur, maar dat zal ook niet meer wegtrekken.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog wel meelees met jullie, maar minder reageer. Hoop dat jullie het niet erg vinden. Duim nog wel ontzettend hard voor iedereen hoor!! :-
Hoe is het met iedereen? Allemaal lekker aan het wachten :lol:
pffff erg hoor dat wachten :mrgreen:
maar goed
verder weinig te melden
ben het huis langzaamaan aan het versieren voor kerst
kado’s inpakken :dance:
wat een schatje dyfaine :inlove: