What's for lunch ?

Hallo allemaal,



Ik hou erg van lekker hartig (soms uitgebreid) eten tussen de middag.

De laatste tijd at ik vaak Sandwichspread (Mexicaans) op brood met sneetje brie er op en dan nog halve kerstomaatje er weer op een hartige traktatie voor mij, maar brie is dus niet ok?!



Wat eten jullie vandaag als lunch?

een zak chips :oops:



(heb om 10.00u nog 2 broodjes kaas op als ontbijt, vandaar :wink: )…



gr patricia

@babylover wrote:

een zak chips :oops:



(heb om 10.00u nog 2 broodjes kaas op als ontbijt, vandaar :wink: )…



gr patricia




:smiley: :lol: :smiley:



soms heb je van die dagen he :mrgreen:

Als je zwanger bent, mag de meeste brie overigens wel als er maar geen “rauwe” melk in zit.



Hier voor lunch een boterham kaas en een plakje ontbijtkoek.

Zelf heb ik net drie broodjes met haringfilet in tomatensaus gegeten :drool:

Zometeen nog een glaasje melk !!

ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen dus heb alleen mijn lunch gegeten, lekker 2 broodjes filet american :drool:

@monique wrote:

ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen dus heb alleen mijn lunch gegeten, lekker 2 broodjes filet american :drool:


Oooooo lekker, maar ik moet nog zoooo lang wachten voordat ik dat weer mag :drool: :drool: :drool: :drool:



Ik heb vanmiddag een broodje met pittige kipkerrie salade op en een broodje kaas met jam :drool:

Warm hard broodje met Am. filet, uitjes en ei :drool:



witte boterham met bakleverworst :drool:



Lekker hoor…

broodje brie uit de grill met honing! HMMMM Eigenlijk moeten er nog walnoten op, maar die was ik vergeten te kopen. :think:

een volkoren boterham met aardbeien :drool: :drool: en een glas melk

Ik ben net een bakje Weetabix aan het wegkauwen…omdat het brood op was en ik nog geen boodschaps gedaan had…

Maar meestal is het brood! Ben gek op vers brood, mmmm!

Soms een gebakken eitje erbij, of als ik echt in een verwen-bui ben, een sandwich met tartex, rauwkost en zonnepitjes :drool: :drool:

@sensje wrote:

broodje brie uit de grill met honing! HMMMM Eigenlijk moeten er nog walnoten op, maar die was ik vergeten te kopen. :think:


Dat heb ik op vakantie in Spanje gehad… :drool:

niets bijzonders eigenlijk (maar daarom niet minder lekker) 2 donkerbruine boterhammen met serranoham :drool:

tostie…

bruin pistoletje met beenham, kaas en plakjes augurk… :drool:

De restjes van de boterham met pindakaas die Joost niet opat… :roll:

ohhwwww broodje filet american heb ik nou zo’n trek in… :naughty: :smiley:



Nee hoor, hier gewoon 2 boterhammen met kaas

Ik had een koffie verkeerd, verse jus en een spaanse tosti: kaas, chorizo, plakjes tomaat en aioli :drool: (was dan ook uit lunchen, thuis is het meestal een broodje kaas, ook :drool: )

Ik had vandaag een waldkorn gezond. Hier in het personeelsrestaurant kun je echt enorm veel lekkere dingen kopen. Vanavond neem ik lekker warm eten mee, scheelt weer… :mrgreen:

Bakje kwark en meusli en koffie