What's for lunch ?

Oh jummie…



Op mijn werk eet ik altijd (ok, BIJNA altijd) braaf mijn bammetjes op.

Vandaag was het 1 bruine boterham met rauwe ham en 1 met pindakaas.

Kopje warme choco erbij en op is het weer…

Twee boterhammen met runderrookvlees, een kommetje noedelssoep (ja sorry dat vindt ik soms echt lekker, sommigen vinden noedels vies)

en een beker melk

uhm een normaal sneetje witbrood/bruibrood met kaas of leverpastei

Broodje met avocado

Vandaag mezelf (en Rhodé, want die vind het ook heerlijk) getrakteerd op een croissantje ham/kaas van de bakker.



Ik vind het ook heerlijk om tussen de middag wat hartigs te eten. Vooral een kop soep met een boterham is favoriet hier!

mijn manneke drinkt nu zijn beker opvolgmelk met zijn bruine boterham met smeerworst.



Dalijk gaat hij naar bedje toe en komt me dochter uit school dan eten we samen een tosti :smiley:

Ik had net een boterham met pasta en pindakaas (zoo lekker boven op mekaar!), maar ik at m niet op want ik ben ziek… boehoe… (en wel aan het werk dus!)

Was mijn bammetjes vergeten, dus heb net broodje rosbief en broodje filet american laten bezorgen :drool: :drool: !

@Juudje26 wrote:

Was mijn bammetjes vergeten, dus heb net broodje rosbief en broodje filet american laten bezorgen :drool: :drool: !


mmmmm lekker… en dat mag ik nu ook niet :roll: :roll:

Leerlingen hadden heerlijk groente spiesjes en fruitsalades gemaakt. Verder waren er ook heerijke koekjes gebakken! :drool: :mrgreen:



Ik ben bijna klaar met werken, en dan ga ik lekker weer koekjes pikken! :mrgreen:

Ik had lekker 4 :oops: :oops: witte :oops: boterhammen met kaas!



Normaal eet ik 2 bruine boterhammen, maar gisteren in de winkel was er alleen nog maar wit :mrgreen: En ik had zoo’n trek vanmiddag, dat het er dus spontaan 4 waren!

2 bekers karnemelk erbij :drool:

Lekker toch Anne!!



Ilse, ik heb het begin van jouw stukje 3 keer gelezen. (had niet verder gelezen)

mijn manneke drinkt nu zijn beker opvolgmelk met zijn bruine boterham met smeerworst.


Ik dacht écht dat er stond: mijn man drinkt nu zijn beker opvolgmelk… :shock: :lol:



Ik heb vanmiddag een tosti op. Voordeel van een dagje thuis zijn. Alhoewel, kan ook nadeel zijn, als ik was gaan werken was het een bruine boterham geworden met alleen kaas. Nu dubbel beleg :think: :wink:
Ik dacht écht dat er stond: mijn man drinkt nu zijn beker opvolgmelk...


Maaruh dat staat er toch ook? :think: :think: :oops:

whoo sorry ik vat hem! Manneke :mrgreen: sorry! :oops: :mrgreen:

Oeh kreeg honger van dit topic :shifty:

Zit nu aan de tosti met pizza quick saus en kaas :drool:

Daarnet een wit zacht broodje met filet american, peper, zout en uitjes op! :drool: :oops:

Broodje gezond met alles er op en er aan !! :drool:

Een bruine boterham met kip-kerrie salade en stukjes uitgebakken spek (de spek moest op :angel:)… :drool:

Een broodje rosbief, broodje filet americain en een broodje runderrookvlees. En om door te spoelen een grote mok thee. :drool:

Twee tosti’s met oude kaas, ham en pizzasaus

Beker chocomel

Een bruine boterham met smeerworst en eentje met boterhamworst en augurk. Een beker optimel.

Een bijzonder saaie lunch maar wel snel en makkelijk met zieke kids.