Weten jongen of meisje?

Ik ben nieuwsgierig of jullie willen weten of misschien al weten of jullie een jongen of een meid krijgen. Wij willen nieuwsgierig blijven. Dat hoort er toch wel een beetje bij. Maar misschien dat we er straks wel heel anders over denken hoor.

Ik ben benieuwd!!!

Ik (of eigelijk wij) wil het heel graag weten.
Toen ik zwanger was van mijn 1e had ik dat helemaal niet, maar ik zag stiekem op de echo wat het werd.
En bij de 2e wilde ik het wel graag weten en nu bij de 3e ook weer.
Ben gewoon heel erg nieuwschierig!

Hoi Wurmpje,

Tja, of je het nou al tijdens de zwangerschap weet of pas bij de geboorte, op het moment zelf is het toch al een grote verrassing!

Mijn vriend en ik hebben er nooit over getwijfeld; wij wilden het persé weten. Met 21 weken konden ze zien dat het een jongen wordt. Ik kan me niet voorstellen dat ik nog zou moeten wachten tot de bevalling, ook omdat ik me nu mentaal gewoon beter kan voorbereiden, maar dat is ieders persoonlijke keuze. Ik ben waarschijnlijk ook veel te nieuwsgierig om te kunnen wachten ;D

Succes met het maken van je keuze!

Xanna

Hallo!

Ik heb hierover een poosje terug ook een Topic geopend, maar dat maakt niet uit. Er zijn inmiddels zoveel nieuwe meiden bijgekomen! :smiley:

Ik wil het absoluut weten!
Ik ben veel te nieuwsgierig en zodra het kan mag de gyn het zeggen, echt wel! ;D

Ik hoop dat ik het verder voor iedereen geheim kan houden…dat moet wel, vind ik.

Doei!

Wij wilden het ook heel graag weten, we vonden de bevalling op zich al spannend genoeg, dus ben blij dat we het toch gedaan hebben!!
Bovendien ben ik errug nieuwsgierig en een echte shopaholic ;D

Ik denk dat we het met de tweede weer gaan doen, maar nix is nog zeker, ik moet eerst de 12 week maar es voorbij!

Wij hebben vorige week zaterdag een pretecho gehad. Wilde namelijk perse het geslacht weten (bij de controle echo met 20 weken was het niet duidelijk), ben van nature erg nieuwsgierig aangelegd. Vind het ook heel prettig dat ik nu gewoon hij kan zeggen in plaats van het of hij/zij.

Het is natuurlijk voor ieder een eigen keus, ken ook stellen die het absoluut niet willen weten. Ook prima.

Wij hebben er echt voor gekozen om het nog een verrassing te laten zijn… Ik ben heel nieuwsgierig van aard, maar vind het toch heel erg leuk dat ik het straks pas weet…

Tja, het is denk ik maar net waar je je zelf het lekkerste bij voelt!

groetjes, Plut

Wij wilden het ook weten, we hebben afgelopen woensdag een echo gehad, en het is een jongen. Raar want ik dacht echt dat het een meisje zou zijn. Iedereen zei dat ook “jij krijgt een meisje” nou niet dus. Een jongen is toch ook leuk!
Ik moet er nog wel even aan wennen, maar het is wel ontzettend handig, met kleertjes kopen en met de kleuren voor de kamer. Ik had echt zoiets van, nu een veraasing met de 20 weken en straks een verassing met de bevalling, hoe hij er uit zal zien!! Iedereen mag het trouwens van ons gewoon weten.

zodra het gezien kan worden willen we het weten.
ik vind het wel makkelijk met kleding uitzoeken enzo.

Wij bleven ook nieuwsgierig tot de echo waar ze konden zien wat het is…

Het was voor ons net zo’n verrassing toen wij het hoorde als dat wij nog 20 weken moeten wachten hoor…hihi…

En ik voelde zowiezo dat het een ventje is…dus mijn intuitie heeft mij niet in de steek gelaten…Ik krijg 100% een zoon…

en het is inderdaad praktischer nu wij dat weten…met kleren…speeltjes etc…

hoi allemaal

wij willen het nu wel weten. eerst bij luuk niet. vonden we wel spannend. maar nu willen wij het wel.en
het is nu ook wel spannend.

groetjes karin :-*




Ja wij wilden het ook heel graag weten.
Met 23 weken hebben we een pretecho gehad.

Wij willen het ook graag weten. Misschien weten we het zelfs al: de echoscopiste dacht een meisje te zien met 20 weken, maar zeker was het niet. Over twee weken hebben we een pretecho, ik ben benieuwd of ze dan hetzelfde zullen zeggen! ;D

Nee wij willen het ook pas weten als die kleine er is!
En al hadden we het gewild, die Kruimel van ons bleef lekker op 't ruggetje liggen tijdens de pretecho dus…

Wat ik wel jammer vind dat er in de winkels niet zo heel erg veel keuze in unisex is, ga ik op iets af dan is het vaak in blauw of roze…jammer!!
Blauw voor een meisje is nog wel wat vind ik maar roze voor een manneke… nou nee!!

Uiteindelijk ben ik er wel in geslaagd hoor om wat leuke kleertjes te vergaren, maar helaas heel vaak gedacht wat jammer dat het niet in een andere kleur is…
Misschien gaan de winkels er vanuit dat de meeste mensen weten welk geslacht hun kleintje heeft?

Groetjes van Angelique en Kruimeltje :smiley:

WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!! En het is nog net zo spannend als voordat we het wisten, om eerlijk te zijn nog spannender, het is nu zo werkelijk, een meisje met een naam, heel grappig, maar dat beleeft iedereen natuurlijk anders!

EEN MEID! ;D ;D

Groetjes Annemieke

Hoi Hoi

Ja ik zou graag willen weten wat het word dus daarom heb ik op 4 december een afspraak voor een 3D echo met geslachtsbepaling, ik ben erg nieuwsgierig en kan niet wachten tot April!!!

Groetjes Elly

Hoi,

Wij willen wachten tot het geboren is. We zijn wel erg nieuwsgierig, maar zo kunnen we goed ons geduld trainen ;D

Groetjes, Assie

hoi!
wij wilden t graag weten en eergisteren DE pretecho gehad!

We krijgene een meisje!!! ;D

we vinden het helemaal geweldig om te weten, ik keek er al enorm naar naar uit, maar vind het nog veel meer bijzonder te weten dan ik had verwacht…!

liefs, clautje

Wij willen het liever niet weten nog, lekker iets om naar uit te kijken.
Maar een vriendin is overtuigd dat het een meisje gaat worden en zelf denk ik een jongen dus we zullen zien

Wij zijn er nog niet over uit,
Ik denk niet dat ik het wil weten, ik vind de hele zwangerschap een verrassing, dus laat het kindje ook een verrassing zijn ! Bovendien heb ik geen voorkeur voor wat het is. Het maakt me niet uit.

Karin