Weten jongen of meisje?

Ik zou het ook heel graag willen weten maar mijn vriend niet en tja ik heb dit al eens meegemaakt, het zwanger zijn etc…
Maar hij dus niet voor hem is dit nog allemaal nieuw dus dan blijven we maar nieuwsgierig ;D

Mijn vriendin wilde het ook niet weten tijdens haar zwangerschap. Maar nu na de bevalling denkt ze daar heel anders over. Het bleek voor haar helemaal geen meerwaarde te hebben gehad om dit na de bevalling pas te weten. De bevalling was zo emotioneel en zwaar dat het geslacht er helemaal niet meer toe deed, ze was al lang blij dat het kindje geboren was. Bij een volgende zou ze die verrassing dus graag tijdens de zwangerschap hebben zodat ze er dan volop van kan genieten.
Klinkt logisch…

Anniek.

tja bij de eerste wilde ik het absoluut niet weten een verassing idd,en mijn man had het goed hahaha
Nu ik voor de 2e keer zwanger ben wil ik het enerzijds best wel weten ,we gaan ook een 3d echo maken want bij de 1e wilde mijn man het niet maar na het zien op de beurs was mijn man verkocht ,ik denk dan dat je het automatich wel kan zien maar ja de rest van de family krijgt niks te horen want dat zou ik niet leuk vinden.

Ik las nl een stukje in ouders van nu ,de mensen waarom het ging wisten dat het een knul zou worden en hebben dat ook tegen ouders enz gezegt + de naam,nou toen de jongen werd geboren en de trotse vader naar zijn eigen ouders belde s’nachts ,zei de opa: mmm ja een knul en die en die naam maar dat wist ik toch al?bel je me daarvoor uit bed?

Nee nee nee dit scenario wil ik zeer zeker niet dus mondje dicht houden erna ;D

:smiley:
Ik wil het ook weten, maar moet nu nog 5 nachtjes slapen. Ik denk zelf dat het een jongetje word. En iedereen in mijn omgeving denkt dat ook… Spannend he.

Ik hoorde trouwens… nu komt het. Dat Nederland een van de weinige landen is waarin het geslacht van het kind een “taboe”’ is. Niet zo dat er niet over gesproken wordt maar dat het angstvallig verborgen gehouden word. Ga je kijken in Amerika (slecht voorbeeld overigens)daar is het heel gewoon om te weten en te vertellen wat het word.
Ik ga het ook gewoon vertellen hoor. De naam houden we wel voor ons tot aan de geboorte. Want dat veranderd tot nu nog wekelijks!

Ik was er nog niet helemaal uit of ik het wel of niet wil weten, maar mijn man zei meteen dat hij het absoluuuuut niet wil weten… Dat maakt voor mij de keuze een stuk makkelijker… Want ik wil het zeker niet als enige weten (dan ga ik me zeker mijn mond voorbij praten)

Ik wil wel graag een pretecho laten maken, maar dan zonder dat ze me het geslacht vertellen… Het schijntdat ze daar dan een beetje uit de buurt ‘filmen’. Ik merk het allemaal wel…
O ja, neutrale babykleertjes: ik heb het eerste ecru babypakje al gekregen :wink:

Hoi,

Dit is mijn tweede zwangerschap en ik wil het nu toch wel erg graag weten wat het word. We hebben al een zoon en ik zou nog een zoon voor Timo erg leuk vinden, maar ik wil natuurlij keen meissie. Dan heb ik van alle soorten zeg maar.
Mijn man, Nico wil niet echt weten wat het is maar ikke wel hoor en ik ga dus ook binnenkort bij de VK vragen wanneer dat kan en hoe ik dat moet doen… Ik hoop natuurlij kop een verwijsbriefje…

Liefs Celesta

een vraag aan iedereen die al weten of het een meisje of een jongen is.

Hebben jullie dit met het chinese zwangerschapskalander op deze site vergeleken en is het kloppend???

Ik ben heel benieuwd???

Volgens de chinese kalander krijg ik een jongen…ben trouwens 11 weken 5 dagen zwanger.

i

Volgens die kalender krijg ik ook een zoon en gezien de twee echo’s en de duidelijke foto van de penis van mijn kindje in mijn buik, klopt het hahahahahahahaha :wink:

Oke dus bij klopt het Marlous…
Ging je er ook vanuit…???

Ik denk dat ik ook in aanmerking wil komen voor een pretecho…ik wordt steeds maar weer nieuwsgierig.

Ik voelde al dat het een jongen zou worden…(als je dat bedoelt) voordat ik die echo had gehad. Dus eigenlijk wist ik het al…

een pretecho moet jezelf betalen. Het ligt aan de gemeente etc. maar die van mij was 90 euro (en elke cent waard). we hebben een dvd met 25 minuten echo. Die man heeft exact alles uitgelegd en is alles nagegaan. Alle organen, tenen en vingers geteld etc.

We kregen ook 12 foto’s mee…

Ik kan het zeker aanraden.

Wij krijgen een dochter!!!
En ook bij ons klopte de chineze kalender van deze site!

liefs Annemieke

p.s. het “weten” heeft het alleen nog maar leuker gemaakt! We zijn in de wolken!

bij de eerste had ik sterk het gevoel dat het een meisje werd al vanaf de eerste dag en toen werd het ook een meisje. Ik heb drie miskramen gehad en toen had ik nooit een gevoel dat ik zou weten wat het zou worden. Nu ben ik 7 weken en 2 dagen en heb ik het gevoel dat het een jongetje word.
Als ik voor een echo moet om een of andere reden en ze kunnen zien wat het word dan mogen ze het van mij zeggen , maar ik ga er niet speciaal een echo voor laten maken. Ik vind dat het eigenlijk zoiezo een verrassing is als je het hoort of dat nou in de zwangerschap is of tijdens de geboorte. En toch wist ik het bij mijn eerste in de zwangerschap al via een echo en toch was het een verrassing bij de geboorte.