Ik kan het niet laten om onze nieuwe aanwinst met jullie te delen!
Och wat een schatje…
Oh, wat een droppie! :inlove:
:inlove: :inlove:
wat voor ras is het?
ohh wat een leukerd!
wat een lieffie :inlove:
wat voor een soort hondje is het?
Het is niet van een soort.
Het nestje was per ongeluk gekomen, de moeder is helemaal donkerblond met een spitse snuit, mager en een lang lijf, 45 cm hoog. De vader is wat breder, zwart met een héél klein beetje wit alleen op de snuit, 55 centimeter hoog.
Maar ook dat waren kruisingen.
Dus het is best een hele verassing nog hoe dit hondje eruit gaat zien als ze groot is.
Al de puppies waren zwart, oh nee, ééntje was wit met zwarte vlekken, maar die was al weg. Een enkele pup had bruine vlekjes boven de ogen, waren ook heel mooi. Maar Tessa heeft héél erg mooi drie kleuren.
Zwart, lichtbruin bovenaan bij de pootjes en wat in de snuit. En onderaan de pootjes en een gedeelte van de snuit is heel erg wit. Oh ja, het uiterste puntje van de staart is ook wit :inlove:
Oh ik vind Tessa lief :inlove: En dat soort 'vuilnisbakken’rasjes zijn uber cute! Zo’n precies dezelfde vind je nooit meer. :inlove:
schattiggggggggggg
Cute :inlove:
Oooohhh…
Hij lijkt sprekend op die van mij (border collie)
Die is nu een jaar oud en het is een prachtige hond geworden!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wat een lieveke!!! :inlove:
wat een schatje!
Wat een schatje :inlove: ! Heerlijk zo’n puppy in huis.
Hihi leuk hè?!
Esseke, heb je toevallig een fotootje?
Als jullie een bepaald ras erin herkennen dan zeg het maar.
Tessa slaapt nog superveel, is tussendoor wel speels en ontdekkend, maar nog op een rustige manier.
Ze plast en poept al grotendeels buiten, enkele plasjes in huis maar dan wel vaak al bij de achterdeur. En een poepje binnen, maar heb ik vermoedelijk haar te snel naar binnen gelaten.
Ze mag nog niet weg, ze heeft de puppy-enting met 6 weken niet gehad, dus voordat we haar op gingen halen eerst de dierenarts gebeld en we mochten na het ophalen gelijk langskomen, heeft ze hem alsnog gehad. Maar nu moeten we de eerste weken dus erg voorzichtig zijn met waar ze komt en dat ze nog niet met andere honden in aanraking komt.Ze is nog heel vatbaar.
En ze is supergek op knuffelen, ze is heel aanhankelijk. Gaat vaak op je voeten zitten en loopt achter je aan. (heel erg oppassen met deuren die je openslaat of als je een stapje achteruit doet, je moet er echt aan denken)
En ze is hélemaal weg van Jesse, die hebben gisteravond en vanmorgen héél lang zitten knuffelen, en toen Jesse vandaag naar school was wist Tessa Jesse’s pyamajasje van de bank te trekken, liet hem op de grond vallen en ging er pontificaal op liggen luieren, helemaal erin gekropen :inlove:
Maar helaas wordt er hier niet op kledingstukken gelegen, dus moest ze er weer af (ik vond het zo zielig).
En vannacht kwam Jesse mij eenmaal roepen dat ze aan het janken was, even naar buiten gelaten en geknuffeld en daarna ging ze ook zo lief weer slapen. Om 6 uur was ze weer aan het janken, ben ik maar opgestaan.
En om 5 uur vannacht kwam mijn vriend thuis, die heeft haar ook nog buiten gelaten.
En nu kwamen we erachter dat ze vlooien heeft, ik zag al dat mijn vriend zo’n kam en een middeltje heeft gehaald, maar moet even wachten voor instructies tot hij wakker is, zat geen aanwijzingen bij.
Maar neem aan dat ik haar kleed ed ook allemaal moet gaan wassen, maar ben bang dat ze het naar vind als haar eigen geurtje er niet meer aanzit.
Misschien kan ik er tot morgenochtend mee wachten? (of is dat erg vies met vlooien?, geen ervaring mee)
En sorry voor al dat geratel, maar ze is zo’n lieve knuffel!
Wat een moppie!
Ahhh wat een scheet! :inlove: Veel geluk en plezier ermee!
Wat een schat zeg, heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe aanwinst :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
gisteren ook een pupje geknuffeld was even bij de buurtjes. Toch wel weer leuk… maar ik houd het even bij onze lastige Jack Russell in zijn eentje :mrgreen: .