Ik had voor Ian (witte huid, rood haar) iets van Kruidvat eigen merk facto 50 en dat was bagger :thumbdown: Witte waas, bleef plakken, smeerde niet lekker uit.
Heb thuis nog Zwitsal mousse staan maar ga die van ariel nog halen bij de action om te proberen. Als dat ook niet werkt dan gooi ik alles weg en ga ik over op wat wij zelf ook al jaaaaren gebruiken:
UltraSun en dan de SportsFormula :thumbup:
Al staat me die tip van Lune ook wel aan (gaat nog eens nalezen)
Ik zou die eerlijk gezegd niet aanraden voor een kindje dat snel verbrand (ga ik even vanuit). Ze balanceren heel erg tussen voldoen aan de eisen die gesteld worden aan zonnebrandcremes, zonder bepaalde stoffen toe te voegen. Dat komt er wel op neer dat factor 20 (of 25, ik weet het even niet) de hoogste is die er is. Voor mijn kinderen is dit wel voldoende, maar ik kan me voorstellen dat dat voor die van jou niet zo is
Ik weet wel dat Weleda en Dr Hauschka (die had ik voorheen, wel in factor 30, maar is nu uit de handel) bezig zijn met het ontwikkelen van een goede creme met hogere factor. Maar ja, daar hebben we nu niets aan he
Hier ook geen andere dan Vision meer. Echt, als je eens vergeet te smeren (na de eerste smeerbeurt) is het niet erg, want hij werkt echt heel lang. En inderdaad niet plakkerig en ruikt ook heerlijk.
Voor Roan die blauwe van dat dure merk, factor 50, is blauw, smeert wel lekker uit, alleen plakt zo aan je handen daarna, dus wel wassen :eh: :doh: :lol:
Ik had voor Ian (witte huid, rood haar) iets van Kruidvat eigen merk facto 50 en dat was bagger :thumbdown: Witte waas, bleef plakken, smeerde niet lekker uit.
Heb thuis nog Zwitsal mousse staan maar ga die van ariel nog halen bij de action om te proberen. Als dat ook niet werkt dan gooi ik alles weg en ga ik over op wat wij zelf ook al jaaaaren gebruiken:
UltraSun en dan de SportsFormula :thumbup:
Al staat me die tip van Lune ook wel aan (gaat nog eens nalezen)
Ik zou die eerlijk gezegd niet aanraden voor een kindje dat snel verbrand (ga ik even vanuit). Ze balanceren heel erg tussen voldoen aan de eisen die gesteld worden aan zonnebrandcremes, zonder bepaalde stoffen toe te voegen. Dat komt er wel op neer dat factor 20 (of 25, ik weet het even niet) de hoogste is die er is. Voor mijn kinderen is dit wel voldoende, maar ik kan me voorstellen dat dat voor die van jou niet zo is
Ik weet wel dat Weleda en Dr Hauschka (die had ik voorheen, wel in factor 30, maar is nu uit de handel) bezig zijn met het ontwikkelen van een goede creme met hogere factor. Maar ja, daar hebben we nu niets aan he
Oe, nee! Ian moet echt wel factor 30 en 50 hebben! Gewoon naar school smeer ik al 20 op z’n armpjes en nek onder z;n polo :shifty:
Crien volgens mij kan je niet voorzichtig genoeg zijn met de zon.
ik gebruik voor mezelf ultrasun, is de enige zonnebrandcreme waarmee ik niet verbrand, voor Kaya ook ultrasun voor kids of Louis Widmer en altijd de hoogste factor ondanks dat ze nooit verbrand. En voor Lilly geld dat zeker want die is veel lichter van huid.
Ik zou dat denk ik ook doen hoor Crien! Ze zijn hier gewoon niet zo witjes (opa uit Israel). Ik heb er ook wel goed over nagedacht hoor, want voorheen had ik wel factor 30, maar voor mij weegt die factor niet op tegen het voordeel van de ingredienten van deze creme.
ik gebruik ook p20, wist niet dat er ook p40 bestond, waar kun je die kopen? (bij ons hebben ze allen p10 en p20) mijn jonste zoontje heeft heel rossig haar en een lichte huid, ik heb hem met p20 ook steeds maar 1 x ingesmeerd en hij verbrand niet. Heb hem in de warmste uurtjes (12.00-15.00) zowiezo niet veel in de zon
ik gebruik ook p20, wist niet dat er ook p40 bestond, waar kun je die kopen? (bij ons hebben ze allen p10 en p20) mijn jonste zoontje heeft heel rossig haar en een lichte huid, ik heb hem met p20 ook steeds maar 1 x ingesmeerd en hij verbrand niet. Heb hem in de warmste uurtjes (12.00-15.00) zowiezo niet veel in de zon
Dit weekend dit product voor het eerst gebruikt. Maar pas op voor witte kleding met het opsmeren…het geeft dusdanige vlekken dat het niet meer uit te wassen is. Ik was er niet op bedacht dat het zeer vloeibaar is en hup…een vlek op mijn witte broek :x
Hier ook verschillende gehad. Maar die van Sun Pals (NOAD) smeert erg goed en je hebt daarna zelf ook geen witte handen :thumbup: Ik heb het volgens mij weleens bij de zeeman gekocht factor 30 en volgens mij bij de DA laatst factor 50.
Vorig jaar overgestapt omdat ze de samenstelling hadden veranderd
(andere verpakking en nu ook de factor aangepast), en het leek alsof de kids erop reageerden op hun huid.
Dus toen naar een creme van de huidarts, maar dit jaar weer terug naar vision. Blijft absoluut ideaal, kids verbranden nooit, en 1 keer smeren is voldoende voor de hele dag (ook met zwemmen en zweten)