Welke zonnebrandcreme is écht goed en smeert goed?

Ik heb al jaren de zonnebrand creme van eigenmerk Etos. Deze doet prima zijn werk echter smeert ie voor geen meter uit :roll: . Vooral de flesjes van dit jaar. De creme is gewoon veel dikker van substantie en krijg ik bijna niet weg gesmeerd :wall: …Na vanmiddag het zoveelste gehannes en een peuter die niet meewerkt ben ik het zat en dus op zoek naar een ander merk :wink:



Welke zonnebrand creme gebruiken jullie? Werkt deze goed en vooral, smeert die goed uit?

Voor Roan die blauwe van dat dure merk, factor 50, is blauw, smeert wel lekker uit, alleen plakt zo aan je handen daarna, dus wel wassen :eh: :doh: :lol:

Inderdaad, ook zo`n irritante eigenschap van zonnebrandcreme, plakkerig :wink:

@~Claudia28~ wrote:

Inderdaad, ook zo`n irritante eigenschap van zonnebrandcreme, plakkerig :wink:




Jaaa… echt he! :hand: :hand: Ookd aar moesten ze wat op verzinnen :stuck_out_tongue:

Ik heb dit jaar voor het eerst Vision voor dochter.



Andere jaren kon ze overal tegen (wel de sensitive versie vanwege exceem), maar dit jaar bij 2 verschillende merken flinke uitslag en bulten op de plaatsen waar normaal gezien de exceem zit :thumbdown:

(Nivea en iets wat ze op het KDV hebben gesmeerd)



En ik moet zeggen dat ik tot nu toe al blijer ben met deze Vision dan al die andere dingen die we gehad hebben. Smeert heel gemakkelijk en trekt ook vrij snel in. Mijn handen plakken niet erna, maar je blijft het wel ruiken dus wassen doe ik sowieso wel na het smeren!

ik heb de zonnebrandcreme met ariel erop (sorry geen flauw idee welk merk het is… iets met sun ofzo :think: ). een spuitflacon, en als hij ook zou spuiten op de plaats waar je op richt, is het best een fijne zonnebrandcreme.

ruikt lekker, smeert goed uit, en beschermt goed.

Echter nu weet ik niet of ik gewoon een verkeerd flesje heb en de andere wel recht spuiten, of dat ze allemaal slecht spuiten

Ons flesje komt van de action

Vision :thumbup: hier geen andere meer.

Oudste heeft een lichte zonne-allergie en kan ook niet tegen al die andere creme’s

Lavera, natuurlijk spulletje, smeer liever geen chemische zooi op ze. Ik vind het een hele fijne, werkt goed en ik hoef mn handen achteraf niet te wassen :lol:

@knipoogje1983 wrote:

ik heb de zonnebrandcreme met ariel erop (sorry geen flauw idee welk merk het is… iets met sun ofzo :think: ). een spuitflacon, en als hij ook zou spuiten op de plaats waar je op richt, is het best een fijne zonnebrandcreme.

ruikt lekker, smeert goed uit, en beschermt goed.

Echter nu weet ik niet of ik gewoon een verkeerd flesje heb en de andere wel recht spuiten, of dat ze allemaal slecht spuiten

Ons flesje komt van de action




Ik denk dat je NOAD bedoelt.

Je hebt ze in in knijpflessen en spuitflacons.

Ik heb alleen de knijpfles gehad maar was er ook heel tevreden over.

Wij hebben nu de spuitflacon van zwitsal.

Werkt prima hier.

Nivea Sun invisible protection transparante spray.

-> deze vinden wij echt super, plakt niet en trekt super snel in.



Vorige jaar hadden we factor 30. Maar dit jaar bestaat deze variant ook in factor 50 dus daar gaan we voor.



groeten

Isle

@Isle wrote:

Nivea Sun invisible protection transparante spray.

-> deze vinden wij echt super, plakt niet en trekt super snel in.



Vorige jaar hadden we factor 30. Maar dit jaar bestaat deze variant ook in factor 50 dus daar gaan we voor.



groeten

Isle




Hier ook!

Ik ben heel blij met nivea spray fac 50 sensitive (oid) is een witte fles.



Gekocht voor Bastiaan en ik smeer ook gewoon mee. Is een witte spray die lekker insmeert.

@knipoogje1983 wrote:

ik heb de zonnebrandcreme met ariel erop (sorry geen flauw idee welk merk het is… iets met sun ofzo :think: ). een spuitflacon, en als hij ook zou spuiten op de plaats waar je op richt, is het best een fijne zonnebrandcreme.

ruikt lekker, smeert goed uit, en beschermt goed.

Echter nu weet ik niet of ik gewoon een verkeerd flesje heb en de andere wel recht spuiten, of dat ze allemaal slecht spuiten

Ons flesje komt van de action




Die heb ik ook elk jaar geen problemen mee :thumbup: (is van Sun Pals)

Voor mezelf nooit zo’n sterke, dus dat smeert al snel weg goed, maar de factor 50 voor mijn zoon heb ik in een spuitflesje van Kruidvat, de witte verpakking. Die smeert heel fijn.

Ik ga dit jaar voor Garnier, factor 50 voor kids.

Vind een spray toch makkelijker dan een creme en deze legt ook niet zo’n laagje op de huid.

Soms heb ik het idee dat je het daar alleen maar warmer van krijgt :roll:

voor de kids altijd Vision, smeert goed, plakt niet en hoef je niet tig x te herhalen.

@Marlous79 wrote:

Ik ga dit jaar voor Garnier, factor 50 voor kids.

Vind een spray toch makkelijker dan een creme en deze legt ook niet zo’n laagje op de huid.

Soms heb ik het idee dat je het daar alleen maar warmer van krijgt :roll:




deze had ik vorig jaar en dit jaar weer gekocht (deze week bij de Etos 2e gratis trouwens van alle Garnier zonnebrand :thumbup: ).



Smeert fijn uit en trekt vlot in.

Ik had voor Ian (witte huid, rood haar) iets van Kruidvat eigen merk facto 50 en dat was bagger :thumbdown: Witte waas, bleef plakken, smeerde niet lekker uit.



Heb thuis nog Zwitsal mousse staan maar ga die van ariel nog halen bij de action om te proberen. Als dat ook niet werkt dan gooi ik alles weg en ga ik over op wat wij zelf ook al jaaaaren gebruiken:

UltraSun en dan de SportsFormula :thumbup:



Al staat me die tip van Lune ook wel aan (gaat nog eens nalezen)

crien: ons sophie heeft ook blanke huid, rossig haar, en hij beschermt voor haar in elk geval goed!