Welke zonnebescherming voor je kinderen?

@konijn wrote:

vind het overigens te zot voor woorden dat zonnebrand voor kinderen, dus speciaal voor kinderen maar max factor 30 is… teminste die ik heb van niveau wel.

het zou toch minstens factor 50 moeten zijn!

:think: wij hebben toch echt factor 50 van Nivea…

Ook bv Etos eigen merk voor kids heeft factor 50, en Zwitsal ook…

Kruidvatmerk factor 50. De spray, ik vind al die cremes viezig, zeker met een hoge factor blijft er zo’n laagje achter, dan zit hij meteen helemaal volgeplakt met zand. Met die van het kruidvat niet, dat smeer fijn, plakt niet zo. Ik smeer hem meestal 's morgens in, en 's middags na zijn slaapje weer. Dan is hij maximaal 2 uur achter elkaar buiten.

@Debke wrote:

Hier ook P20 (en voor onszelf P10). Echt maar 1 x smeren inderdaad en dat gaat hier nooit mis! Superspul! :thumbup:

Precies hetzelfde hier :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ook als ze gaan zwemmen, hoef ik ze daarna niet in te smeren. Is waterproof :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@janet76 wrote:

@romata wrote:
@janet76 wrote:
@wishfull wrote:
ik gebruik P20 van Riemann, hoef je maar 1 keer per dag te doen, 15 min voordat je naar buiten gaat. Is waterbestendig. Ze gebruiken het ook op de creche.

Wel iets duurder,maar je hoeft ook maar 1 keer.

Ben er erg tevreden over.

Daar zou ik niet op vertrouwen, maar 1x smeren…ook al is het waterbestendig, volgens mij moet je het smeren ook dan nog wel eens herhalen.

Hier smeren we s morgens, in de loop van de ochtend nog een keer als ze in contact met water zijn geweest tenminsten. Tussen de middag, na met water spelen in de loop van de middag nog een keer en s avonds na het douchen bodylotion of aftersun.

Wij hebben die van de Lidl (Cien) Factor 25, voor de kinderen hebben we van de Hema (speciaal voor kinderen) Factor 50, beide waterbestendig.

Nee P20 hoef je echt maar 1 x te smeren, daar kun je echt op vertrouwen is echt topspul :thumbup:

Onze meiden (en ikzelf ook) verbranden snel, dan hoef je met dat spul ook maar 1x te smeren ?

Hier een roodharige en flink rood ook. Verbrand binnen 15 min in de volle zon. In Spanje in de brandende zon de hele dag gelopen. 's Ochtends ingesmeerd met P20 en helemaal niet verbrand, ben ook in het water geweest en gewoon afgedroogd.

Dus ja, ECHT maar 1x smeren en behoorlijk goed waterproof!

Wij hebben die van la roche posay factor 50 :thumbup: 125 ml waterafstotend en speciaal voor kindjes, ook voor kindjes met exceem en moeilijke huidjes :thumbup: en zonder parfum

dit is de spray en die koste 19,18 en ik heb ook de melk gekocht die is ook factor 50 en kost 17,98

hier word dus alleen met factor 50 gesmeerd :wink:

Hier ook een P20-fan. Ideaal, 1x smeren en je bent klaar. me gewone onnebrand vergeet ik het nog weleens, dus voor deze domme moeder is P20 de superoplossing.

Joseetje, P20 is gewoon te koop bij een drogist. Ik schrok de eerste keer wel van de prijs, maar ja, 1x smeren/dag scheelt uiteindelijk een hoop.

Hier ook P20, en ook superfan!

Alleen wel oppassen met morsen op kleding, die vlekken krijg ik er dus niet uit :oops: . Staat trouwens ook in de bijsluiter las ik toen ik dit jaar een nieuwe fles kocht (gewoon bij Dirkx).

ik heb net een flesje VISION gekocht fac. 30… ben benieuwd…

als ik hier niet tevreden over ben dan ga ik die P20 proberen…

@colle wrote:

ik heb net een flesje VISION gekocht fac. 30… ben benieuwd…

als ik hier niet tevreden over ben dan ga ik die P20 proberen…

Hier heb ik alleen de after sun van Vision…lekker spul!

Ik heb zwitsal factor 50 voor de kids, maar als die op is, ga ik ook maar eens voor dat superspul geloof ik :thumbup:

@Jiska wrote:

@konijn wrote:
vind het overigens te zot voor woorden dat zonnebrand voor kinderen, dus speciaal voor kinderen maar max factor 30 is… teminste die ik heb van niveau wel.

het zou toch minstens factor 50 moeten zijn!

:think: wij hebben toch echt factor 50 van Nivea…

Ook bv Etos eigen merk voor kids heeft factor 50, en Zwitsal ook…

oké

morgen dan toch maar ff weer terug naar de winkel!

Hmm… topic komt net te laat, want ik heb net al zonnebrand gekocht! Volgende keer wil ik ook wel die P20 uitproberen! Is idd wel prijzig, maar als je maar 1 keer hoeft te smeren dan haal je dat er wel uit!

Op de kdv gebruiken ze Zwitsal :thumbdown: , daar kan mijn zoontje dus niet tegen!

@RainbowR1 wrote:

Op de kdv gebruiken ze Zwitsal :thumbdown: , daar kan mijn zoontje dus niet tegen!

Hmm, vanmiddag op de BSO nog met zwitsal hypoallerwattes gesmeerd, een meiske kreeg meteen jeuk. Mooie boel zeg…

Heb zelf laatst NO-AD gekocht, voor baby’s, factor 50. Nog niet gebruikt…

wij gebruiken factor 50 van de aldi. ombra heet dat merk.

@mereltje85 wrote:

@RainbowR1 wrote:

Hmm, vanmiddag op de BSO nog met zwitsal hypoallerwattes gesmeerd, een meiske kreeg meteen jeuk. Mooie boel zeg…

Heb zelf laatst NO-AD gekocht, voor baby’s, factor 50. Nog niet gebruikt…

Ik vind het best raar dat ze Zwitsal gebruiken, want er zijn meerdere kindjes die er niet tegen kunnen en die moeten nu allemaal een aparte zonnebrand meenemen. Op zich vind ik het niet erg hoor om zelf een zonnebrand mee te geven, maar het lijkt me zo lastig voor de leidsters.

@Debbie & Lana wrote:

@janet76 wrote:
@romata wrote:
@janet76 wrote:
@wishfull wrote:
ik gebruik P20 van Riemann, hoef je maar 1 keer per dag te doen, 15 min voordat je naar buiten gaat. Is waterbestendig. Ze gebruiken het ook op de creche.

Wel iets duurder,maar je hoeft ook maar 1 keer.

Ben er erg tevreden over.

Daar zou ik niet op vertrouwen, maar 1x smeren…ook al is het waterbestendig, volgens mij moet je het smeren ook dan nog wel eens herhalen.

Hier smeren we s morgens, in de loop van de ochtend nog een keer als ze in contact met water zijn geweest tenminsten. Tussen de middag, na met water spelen in de loop van de middag nog een keer en s avonds na het douchen bodylotion of aftersun.

Wij hebben die van de Lidl (Cien) Factor 25, voor de kinderen hebben we van de Hema (speciaal voor kinderen) Factor 50, beide waterbestendig.

Nee P20 hoef je echt maar 1 x te smeren, daar kun je echt op vertrouwen is echt topspul :thumbup:

Onze meiden (en ikzelf ook) verbranden snel, dan hoef je met dat spul ook maar 1x te smeren ?

Hier een roodharige en flink rood ook. Verbrand binnen 15 min in de volle zon. In Spanje in de brandende zon de hele dag gelopen. 's Ochtends ingesmeerd met P20 en helemaal niet verbrand, ben ook in het water geweest en gewoon afgedroogd.

Dus ja, ECHT maar 1x smeren en behoorlijk goed waterproof!

Klinkt wel erg goed, al vind ik het ook erg prijzig.

Die van de kinderen van de Hema is bijna op en wil voor hun eigelijk wel een andere…die van de Hema vind ik niet super. Smeert niet zo fijn vind ik. En 1x smeren is natuurlijk super met kinderen.

Ultrasun is hetzelfde principe als P20 maar goedkoper volgens mij.

Wij gebruiken al jaren ultrasun sport. En de kids verbranden niet. ALs je een stukje huid vergeet dan verbrand dat wel. Dus 's morgens goed smeren voor eht aankleden, even in je blootje lopen om het te laten drogen en klaar is kees :smiley: Voor de hele dag!

heb nou vision, maar is alweer bijna op. smeert prrrima vind ik

hier zwitsal factor 50, P20 zou niet geschikt zijn voor kinderen onder 1 jaar, volgend jaar wel P20, is echt ideaal! Gebruikte t vroeger omdat ik zo snel verbrandde, nu zelf gewoon factor 15

Ik heb zojuist (nav verhalen hier) P20 besteld, klinkt heerlijk…de kids vinden dat insmeren maar stom dus als het maar 1x hoeft :dance: