welke tik heb jij

En ik maar denken dat ik de enige getikte persoon op deze aardbol was… :stuck_out_tongue:

ahum…iets scheef? of niet netjes…dat moet recht en leuk staan/hangen enz…haha

ook de wekker check ken ik enne vast nog meer van die dingen. Ook een vast bedritueel, maar dat is geen tic dacht ik zo??

Zijn we dus met zijn allen getikt hier!! :silenced:

@miekske wrote:

@jen wrote:
benzine snuiven :shock:

:shifty: lekker!!

:silenced: ja, tijdens de zwangerschap :shifty: :oops:

Hmm…ongeveer de helft van de dingen die hier genoemd worden herken ik…!!!

Zeker iets als “als die auto mij heeft ingehaald voordat ik nog tien keer getrapt heb, dan gebeurt er wat ergs” Maar ik heb dat soort dingen volgens mij meer als ik niet lekker in mijn vel zit.

Ik ben wel blij dat anderen dit ook hebben.

Ik heb tijdens mijn pubertijd heel erg gehad dat ik niet op bepaalde tegels in de kamer mocht lopen omdat daar net de kast ophield of de bank begon. Heel vreemd!

Maar verder ben ik redelijk normaal hoor. :roll:

normaal :think:

@ilsederooy wrote:

ik moet altijd naar de wc voor het naar bed gaan ook al ben ik 15 minuten gelden nog geweest :oops:

idem :mrgreen:
Snap dan ook nooit dat Jeroen niet naar de wc gaat voordat hij naar bed gaat :roll: ......

En als ik een keer fiets heb ik dat ook weleens dat ik ergens moet zijn voordat de auto er is.....

Maar voor de rest kan ik eigenlijk niks bedenken....

gr patricia

Ik ben niet zo neurotisch.

Wel beetje bijgelovig (gelukssokken e.d. :shifty: )

Voor de neurootjes onder ons: kijk eens naar Monk! SBS6 dagelijks rond half zes.

I loooooooooooove MONK!!! :inlove: :thumbup:

:lol:

Hebbieeffe??? :silenced:

:mrgreen:

• gaat nu snel weer verder met The L-Word kijken en komt er morgenochtend op terug… *

:lol:

Ik heb wel een raar iets maar of het een tic is :think:

Het is niet dwangmatig…

Ik vind het écht héérlijk om onder narcose te gaan :oops: :? :roll: :shock: :zzz:

@Greetje14 wrote:

Het is niet dwangmatig…

Ik vind het écht héérlijk om onder narcose te gaan :oops: :? :roll: :shock: :zzz:

dat niet maar

de spuit morfine in je been in het ziekenhuis… heerlijk…!!

Ik moet altijd aan wasmiddel ruiken in de supermarkt.

@lydia wrote:

@Greetje14 wrote:

Het is niet dwangmatig…

dat niet maar

JAAAAAAAAAA OOK!!!

Kan je ook lekker op slapen :zzz:

Ik heb het niet over de wasmiddel hoor :mrgreen:

@Greetje14 wrote:

@lydia wrote:
@Greetje14 wrote:

Het is niet dwangmatig…

dat niet maar

JAAAAAAAAAA OOK!!!

Kan je ook lekker op slapen :zzz:

Ik heb het niet over de wasmiddel hoor :mrgreen:

maar zo zijn er ook van die fijne doorzichtige pilletjes :wink:Ik kan me nog van in ieder geval 3 keer ziekenhuis herinneren dat ik ze kreeg, geweldig.

Wat erg he :oops: maar geldt alleen in geval van ziek zijn :angel:

ik MOET eerst even op mijn buik liggen in bed voordat ik ga slapen (als ik het niet doe, slaap ik niet…) Toen ik zwanger was, dacht ik… yes, ik ben er eindelijk van af, want toen moest ik wel op mijn zij slapen.Na de bevalling was het weer hetzelfde liedje…

Ja ook hier de wasknijper tik. Elk wasgoed wat met 2 knijpers opgehangen moet worden, moet met 2 dezelfde kleur wasknijpers. Tegenwoordig kijk ik ook nog of de kleur wasknijper wel bij het wasgoed past, dus GEEN rose wasknijpers op een rode trui! :roll:

Als ik met mn rechtervoet ergens per ongeuk tegenaan tik/schop, moet dat met links ook even, anders “loop ik niet in evenwicht”. :roll:

En dat ik bijvoorbeeld niet mag slikken ( drinken, spuug) terwijl er een erg verdrietig onderwerp in het nieuws is, anders gebeurt het bij iemand die ik ken/familie/mezelf :roll:

Zucht.

Gelukkig is het niet altijd, maar inderdaad als ik niet lekker in mn vel zit.

Behalve de wasknijpertik, die heb ik altijd. Maar ik denk dat dan het wasophangen ook leuker is, dan dat je allemaal dezelfde kleur wasknijpers hebt. :wink: