welke tik heb jij

soms ben ik zon muts en doe ik veel dingen altijd op dezelfde manier.<br /> <br /> een voorbeeld;<br /> ik draag binnen altijd sloffen, doe ik ze uit dan doe ik eerst rechts en dan links, andersom is geen optie!<br /> ga ik savonds naar bed, de kleren gaan op de stoel, maar wel de sloffen aan om naar mijn bed te wandelen wat maar 5 stappen is :doh:

probeer het wel eens anders, maar het lukt niet!



als ik uit bed kom, moet ik eerst koffie zetten, muziek aan en dan stap ik de badkamer in. ook al moet ik nodig plassen! doe ik het niet dan ben ik echt de weg kwijt.



tv aan en uit gaan altijd op dezelfde manier, altijd!











moet ik poepen, alleen thuis 8) laatst had ik avond dienst, moest nog een half uur, maar kreeg aandrang, of ik hou het op, tot aan het puntje en trek terug, maar in dit geval ben ik gelijk naar huis gegaan :roll:



nu jullie!

whahahaha



ik heb er ook een paar, moet ze alleen ff bedenken, want ze horen bij mijn dagelijks ritueel he

Ik was altijd zo… legde mezelf best wat beperkingen op doordat alles een bepaald rtime had…ik voelde me er niet meer fijn bij…moest teveel van mijzelf…



Tijdens mijn burnout ben ik ermee aan de slag gegaan…bewust dingen anders doen…eerst voelde het heel raar…maar hierna ging ik me vrijer voelen…nu denk ik bijna nergens meer bij na,de ene keer doe ik het zo de andere keer anders…

En het voelt heerlijk…zo vrij…



Heel vroeger had ik iets met het getal vier…moets ik veel dingen vier keer doen…en ook als ik rond draaide,moest ik terug draaien van mezelf anders voelde het niet fijn…raar he…waarom weet ik niet…



Maar ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik er van af ben…

ik heb een hele stomme tic.



Of eigenlijk meer :mrgreen:


  • ik onthoud de kentekens van ongeveer alle auto’s die ik zie en stamp ze in mijn hoofd. Hetzelfde met telefoonnummers.


  • tellen… Als ik fiets dan bedenk ik me hoeveel tellen het is tot de volgende boom/verkeersbord/huis etc. en dat test ik uit. Of ik tel hoeveel slagen ik moet trappen tussen lantaarnpalen in en dan kijk ik of de afstand tussen lantaarnpalen inderdaad klopt.



    Klinkt best idioot eigenlijk zie ik nu.

ik doe altijd als ik thuis kom , mijn schoenen uit en mijn crocs aan.



altijd eerst melissa in de auto dan Fenna



bij de winkel altijd bij kassa 2 gaan staan :roll:



elke ochtend eerst bakkie thee voordat ik iets anders ga doen

ik moet altijd eerst met mijn voet de voordeur aantikken :oops:

@kimmetje23 wrote:

ik moet altijd eerst met mijn voet de voordeur aantikken :oops:




sorry!!! :lol: :lol:

Lydia ik heb ook iets in die trant. Als ik wandel tel ik ook stappen tussen het ene en het andere.



Als ik in de auto rij kijk ik naar nummerplaten. Met de letters probeer ik een zin te maken. :oops:

@lydia wrote:

ik heb een hele stomme tic.



Of eigenlijk meer :mrgreen:


  • ik onthoud de kentekens van ongeveer alle auto’s die ik zie en stamp ze in mijn hoofd. Hetzelfde met telefoonnummers.


  • tellen… Als ik fiets dan bedenk ik me hoeveel tellen het is tot de volgende boom/verkeersbord/huis etc. en dat test ik uit. Of ik tel hoeveel slagen ik moet trappen tussen lantaarnpalen in en dan kijk ik of de afstand tussen lantaarnpalen inderdaad klopt.



    Klinkt best idioot eigenlijk zie ik nu.






:lol: :lol: 8) :mrgreen: dat heb ik ook :shifty: :lol: best gek :lol:

niet zo idioot dus :wink:



of vanuit de bus vroeger:



je ziet een rode auto. Dan tel je alle rode auto’s totdat je een blauwe ziet. Zijn dat er 4 dan is het 4 op 1.

Dan ga je weer tellen. Kan heel lang duren :wink: En daar maak je dan een ontzettend niet logisch niet wetenschappelijk onderzoek van waaruit blijkt dat er meer rood dan blauw rijdt :oops:

:mrgreen: haha wat grappig!!



Ik wil altijd alles gelijk doen. Nou niet altijd, maar als ik er ineens oplet. Bijv, als ik met links iets heb gedaan een X aantal keer, moet t met rechts ook. :lol: Echt zo maf haha.

oja stoeptegels tellen als ik naar de winkel ga :roll:

@lydia wrote:

ik heb een hele stomme tic.



Of eigenlijk meer :mrgreen:


  • ik onthoud de kentekens van ongeveer alle auto’s die ik zie en stamp ze in mijn hoofd. Hetzelfde met telefoonnummers.


  • tellen… Als ik fiets dan bedenk ik me hoeveel tellen het is tot de volgende boom/verkeersbord/huis etc. en dat test ik uit. Of ik tel hoeveel slagen ik moet trappen tussen lantaarnpalen in en dan kijk ik of de afstand tussen lantaarnpalen inderdaad klopt.



    Klinkt best idioot eigenlijk zie ik nu.




:shock: :shock: :shock: dit doe ik ook… :shock:

Ik moet altijd het aan/uit knopje van de wekker tien maal of meer drukken.

En dan net voor ik wil gaan liggen moet ik eerst weer dat knoppie nog even heen en weer zetten om te kijken of ik hem echt wel gezet heb :think: :think: :think:

@lydia wrote:

ik heb een hele stomme tic.


  • ik onthoud de kentekens van ongeveer alle auto’s die ik zie en stamp ze in mijn hoofd. Hetzelfde met telefoonnummers.


oh dat heb ik ook een hele tijd gehad :mrgreen:
ze hoefden maar een telefoon nummer op te noemen in mijn bijzijn en ik had hem direct in mijn hoofd zitten :?
ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt toen Darius voor 3e keer in korte tijd een nieuw mobiel nummer kreeg
nu weet ik zijn nummer dus niet eens :lol: :lol:
af en toe betrap ik mijzelf erop dat ik het weer doe en dan stop ik het :shifty:

met kentekens heb ik dat ook gehad alleen gelukkig in mindere mate

verder heb ik geloof ik geen tics meer :mrgreen:

als ik aardappels schil, probeer ik de aardappel in één sliert te schillen.

Dus zo’n lang mogelijke schil maken…





net als bij het publieksspelletje bij Wedden Dat? vroeger… :mrgreen:

ik kouw op mijn yoghurt/ vla, doe ik dat niet dan krijg ik het niet doorgeslikt :wall:

Oohh ik heb er wel wat. Altijd maar keer op keer kijken of de gas uit is. Of de deur op slot is. Ook van de auto. En of alle lichten uit is. Ik word er soms gek van. Is wel goed maar toch…

Schoen, dat met de wekker heb ik precies hetzelfde!

Altijd check dubbel check of hij nou wel aangezet is of niet.



Ook neem ik altijd na het tandenpoetsen 's avonds voor het slapengaan een paar slokken water, de laatste slok slik ik altijd in drieen door :wall:.



Wat doet een mens soms toch rare dingen :mrgreen:

@Ilse81 wrote:





Als ik in de auto rij kijk ik naar nummerplaten. Met de letters probeer ik een zin te maken. :oops:




Ik zat al lezend te denken dat ik gelukkig niet een ‘rare’ tic heb…maar nu lees ik dit en dat doe ik gewoon ook :shock: :shock: :mrgreen: Alsof ik ezelfbruggetjes aan het maken ben voor de mensen van wie die auto is :roll: :lol: