Welke test?

Bij deze een polletje naar aanleiding van mijn fijne :liar: test ervaringen!

Eerste (Romed) 1 dag voor mijn nod gedaan: duidelijk negatief.

De tweede (ook Romed) op mijn nod en een vage streep.

Vandaag de Clearblue en duidelijk negatief.

Ik ben dus op zoek naar jullie test ervaringen, welke hebben jullie gebruikt?

En hoe zijn jullie te spreken over de verschillende merken?

ik eigenmerk ( wel trekpleisters ) maar toch ws zelfde als kruidvat.

Beviel mij goed en was idd positief positief hihi maar ik test dan wel pas na 3 dgn overtijd te zijn

Ik las al idd van dat de test negatief was :cry: jammer zeg.

:-* bianca.

Apotheek eigen merk… alle andere testen waren negatief, niet eens een vaag streepje te zien.

ik heb goede ervaringen met trekpleister eigen merk…

en ik heb op een site staafjes besteld, die bevielen me ook prima en zijn helemaal nie duur!!

Ik mis er nog eentje in het lijstje, de Clearview-test. Van dezelfde fabrikant als Clearblue en schijnt ook gebruikt te worden door huisartsen. Goedkoop en goed :thumbup: .

Bij de eerste zwangerschap Clearbleu gebruikt, ook prima, maar wel een stuk prijziger.

Over de Romed-test heb ik al heel vaak gelezen dat hij niet betrouwbaar zou zijn.

oooooh liefje… :cry:

:hug: :hug: :hug:

Ik heb goede ervaring met etos en kruidvattest…

Over Romed hoor ik altijd slechte verhalen…

:-* voor jou…

Bij beide zwangerschappen heb ik de test van het Kruidvat gedaan.

De ene op mijn NOD en de ander één dag erna.

Beide dus positief.

Balen zeg, dat de Clear Blue test negatief was. :cry:

Hopelijk test je (over een paar dagen) alsnog positief!!

met de matcare test had ik destijds een heel vaag streepje, maar toen was eigenlijk de tijd verstreken die ervoor staat… 's middags een digitale test van clearblue gehaald: en die was toen duidelijk genoeg: zwanger!

ik hoop toch voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt hoor! mss nog eventjes wachten…

Ik heb alle testen wel eens geprobeerd :roll:

Ik ben zelf tevreden over het eigen merk van DA en kruidvat. Clearblue (de normale) vind ik niet zo duidelijk. De digitale is weer super!!! (ook de ovu-testen) Matcare deed het ook prima… maar die vertrouwde ik niet zo omdat de ovu-testen van dat merk ook niet helemaal duidelijk waren bij mij.

Volgens mij zijn alle testen wel betrouwbaar. en je moet er bij allen gewoon overheen piesen of in een bakje… dus dat maakt niet zoveel verschil.

Clearblue digitaal vind ik de fijnste test. Ik heb ook matcare testen gebruikt maar die bleven heel licht. Daarna dus nog eens een digi CB ertegen aangegooid en die gaf aan ‘zwanger’.

BIj merijn heb ik alleen getest met clearblue

Ik heb voor Matcare gestemd, is bij mij altijd duidelijk genoeg geweest!

Mellie :hug: :hug: alsnog duim ik voor je hoor!

Ik kocht de predictor omdat ik dacht dat dat de beste was maar die gaf echt een hele hele lichte streep. Ik twijfelde toen aan mezelf omdat ik dacht dat ik hem gewoon WOU zien. Toen ben ik naar de apotheek gereden en heb daar een test gekocht van hun eigen merk en die gaf een hele mooie duidelijke streep aan!

Bij Samara had ik de Clearblue, ook erg duidelijk!

mijn keuze staat er niet bij, ik test met clearview (van de makers van clearblue)

prima ervaringen mee. Vage streep was echt een streep, en al zichtbaar op NOD

ik had een predicotor. 4 dagen voor me nod positief!!!

De gewone clearblue. Of de digitale.

Mellie bij mijn een ‘duidelijke zaak’ de Predictor komt hier echt als toptest uit de bus.

En eigenlijk juist vanwege het feit dat deze niet zo snel positief uitslaat. Hij reageert pas relatief laat (op een hoog HcG gehalte) en dus ook meer zekerheid dat je ‘echt’ zwanger bent…

ik kan niet echt stemmen. alleen de digi van Clearblue gekocht en 2x duidelijk zwanger.

maar ik test ook pas als ik echt over tijd ben. en de 2e keer toen ik meer dan een week over tijd was. hield bewust geen agenda bij enzo. totdat m’n hubbie zei: had je afgelopen week niet ongesteld moeten zijn??

hihi… toen maar snel getest en inderdaad zwanger :slight_smile:

groetjes en succes

ps. persoonlijk zou ik niet te snel testen… ook om niet al blij te zijn terwijl het inderdaad in dat hele vroege stadium nog zo vaak fout gaat en je alsnog ‘ongesteld’ bent.

dus ik zou ook willen zeggen: succes met wachten.

Da gaf hier de doorslag :mrgreen:

wat een spanning meis :hug:

Yep, die spanning is moordend :wall:

Vanmorgen wéér negatief getest dus dan ga je op de duivels zitten wachten maar die komen ook maar niet :frowning:

Ik heb me voorgenomen om deze week niet meer te testen.

En als ik weer een test ga kopen koop ik die wel nav de poll uitslag :wink:

Ook hier clearview. Lekker goedkoop (2 stuks voor 4 nogwat)

En erg duidelijk!