Welke test?

Eigen merk van kruitvat en die van de trekpleister.

Ik heb wel bij alle twee de keren een dag of 6 gewacht…

Sjonge…wat een onzekerheid voor je.

Sterkte

:-*

hopelijk snel duidelijkheid voor jullie

Clearblue zowel gewone als digitale gebruikt.

Aangezien ik die gebruikt had hoefde ik van de huisarts niet bij hem nog een nieuwe test te doen. Als Clearblue aangeeft dat je zwanger bent, ben je gewoon zwanger :slight_smile:

Een duidelijke voorkeur voor clear blue hier dus :slight_smile:

Nog verschil tussen digitaal en gewoon?

surprise dat zei mijn huisarts ook clear blue is een an de betrouwbaarste zegt mijn huisarts dus als die positief geeft hoef ik idd ook niet meer naar de huisarts

trouwens verootjuh je nod is vandaag spannend

Ik heb voor matcare gestemd, ik heb ook alleen maar negatieve dingen gehoord over Romand. zoals positief resutaat terwijl dat niet zo is.

Suc6

Groetjes Jessie33

@Rhiannon wrote:

Mellie bij mijn een ‘duidelijke zaak’ de Predictor komt hier echt als toptest uit de bus.

En eigenlijk juist vanwege het feit dat deze niet zo snel positief uitslaat. Hij reageert pas relatief laat (op een hoog HcG gehalte) en dus ook meer zekerheid dat je ‘echt’ zwanger bent…

Ja, goed argument! Ik heb zelfs 2 tests van Matcare liggen waarmee je al 6 dagen na je eisprong kan testen, maar ik heb nog niet getest omdat ik bang ben voor een vals-positieve uitslag. En zo’n tijd voor je NOD is de kans bovendien nog groot dat er wat mis gaat en of ik dat dan wil weten??? Ze blijven dus nog maar even liggen… :think:

De digitale test van Clear Blue komt er hier ook niet meer in…

Deze test blijkbaar (ook) vals positief :cry:

Volgende keer geloof ik het pas als ik een bloedtest heb gedaan of een kloppend hartje zie op een echo…

Ik heb eigenlijk altijd alleen maar Matcare gebruikt, heb altijd negatief gehad bij niet zwanger en positief bij zwanger (al iets voor mijn NOD), dus wat mij betreft prima testen voor een leuke prij!

Hoi, ik heb net twee keer met matcare getest en twee keer een heeeeel licht streepje. Wel binnen de tijd. Maar ik lees dat anderen ook van die lichte streepjes hebben en met andere tests betere ervaringen hebben. Ik ga vanmiddag dus maar even een clearblue test halen. Die deden het de vorige keren trouwens ook prima.

Mocht ik nou toch niet zwanger zijn dan vertrouw ik matcare ook niet meer zo.

Bij mij was het streepje alleen maar zo heel licht omdat ik nog voor mijn NOD teste, op mijn NOD was hij al een heel stukje donkerder.

ben dus niet zwanger, raad eenieder dus aan je niet blind te staren op de matcaretesten want dan zie je dingen die er niet zijn. (Of is dit een miskraam?!)

Ik heb echt heeeeeel vaak getets met matcare (we gingen al voor het echie toen ik nog niet ongesteld was geworden door de bv en moest dus af en toe even checken of het ‘raak’ was). Elke keer echt negatief getest. Toen positief, eerst heel licht streepje, twee dagen later iets donkerder en een week later was bij de test van MvM het testtreepje donkerder dan het controlestreepje, dus echt zwanger. Ook bij mijn vorige zwangerschap heb ik de testen van matcare gebruikt, ook door negatief toen ik niet zwanger was en pas een streepje toen ik ook echt zwanger was. Als je de tweede keer een minder gevoelige test hebt gebruikt kan die trouwens niet zwanger aangeven terwijl je het wel bent en een hele vroege mk zou idd ook kunnen :-* .

dan heb ik vast een miskraam gehad. Heb ook bloedstolsels gehad deze keer, vond het dus al verdacht.