Welke tandpasta gebruiken jullie? Welke geeft een frisse smaak enz enz. Wij hebben zelf Prodent Artic Whitener.
Wissel wel eens regelmatig om te proberen maar vind de smaak van die andere tandpasta’s vaak :sick:
't Is even wennen en eigenlijk een raar smaakje (zoutig), maar de beste tandpasta vind ik Parodontax.
Niet voor de smaak dus (je moet ervan houden), maar ik heb wel het gevoel dat mijn tanden echt beter schoon worden en dat ik langer een frisse adem heb.
elmex bevalt me hier wel goed :thumbup:
Ik had eerst ook parodontax. Dat werkte prima, totdat mijn tandvlees ontzettend begon te irriteren. Nu gebruik ik meridol en dat werkt fantastisch. Het verzacht echt de pijn aan mijn tandvlees :thumbup:
sensodine als ik wat anders gebruik heb ik veel last van m’n tanden en kiezen
En zo’n spoelmiddel, helpt dat?
@Claudje wrote:
En zo’n spoelmiddel, helpt dat?
Heb ik ook van Meridol. Het werkt bij mij echt. Na het tandenpoetsen 30 sec. shaken en mijn tanden voelen echt super glad aan. het komt in alle hoeken en gaten hé!
Aquafresh (rood, wit, blauw)
ik heb die metalen bus van aquafresh(die bruisende geloof ik, schuimend weet ik het)… maakt echt goed schoon. Daarnaast gewoon een mondspoelmiddel van eigen merk lidl… voor de nog gemiste viezerikjes
Parodontax… :inlove:
parodontax
Je kan er wel een polletje van maken
@Greetje14 wrote:
Aquafresh (rood, wit, blauw)
hebben wij ook, geen gewone tube maar een soort druk tube
- Sensodyne F (en soms Aldi) Allebei lekker fris in de mond.
- Tandenstokers/flos
- Mondspoelwater
Nummer drie gebruik ik nog maar een paar dagen, maar ik vind het heerlijk!
Lekker frisse mond voor het slapen gaan en na het ontbijten.
Zoiets :
Deze:
Kost wel 8 euro per tube maar het verwijdert koffie,- en thee vlekken en geeft gegarandeerd wittere tanden dan voorheen.
Onze tandarts gebruikt deze zelf.
Elmex
Ik heb die van de hema…blue gel. Ze hebben een tijd geleden de verpakking en de smaak veranderd helaas.
Maar nou was ik laatst bij een hema hier in de buurt en daar waren ze de oude tubes aan het afprijzen…heb er 25 gekocht!! Kunnen we even vooruit. Dus wij blijven voorlopig bij de tandpasta van de Hema.
Meridol