Welke tandpasta?

@sensje wrote:

Ik heb die van de hema…blue gel. Ze hebben een tijd geleden de verpakking en de smaak veranderd helaas.

Maar nou was ik laatst bij een hema hier in de buurt en daar waren ze de oude tubes aan het afprijzen…heb er 25 gekocht!! Kunnen we even vooruit. Dus wij blijven voorlopig bij de tandpasta van de Hema.

:shock: 25 tubes tandpasta :shock:

hoe lang zou je daarmee doen hahaha

waren ze erg veel afgesprijsd?

ik gebruik zelf meestal aquafresh, maar heb al verschillende geprobeerd, meestal wat er in de aanbieding is…

Ik gebruik Elmex mentholvrij :cry: Daar krijg je niet echt een fris smaakje in je mond van, maar ik kan niks anders gebruiken. Ik ben overgevoelig voor menthol.

Ik wil nog wel paradontax proberen. Kijken of dat prettiger is…

Wij hebben Sensodine Proglasur. We willen niets anders meer…

Wij gebruiken meestal van t kruidvat,ik de gel en hub de gewone.Dochterlief de junior.

Heel soms wissel ik het af met aquafresh tricolor(rood,wit,blauw dus). :mrgreen:

Hier afwisselend sensodyne en parodontax.

Ook wel Elmex geprobeerd, maar lijkt een laagje achter te laten op je tanden en vind ik zo niet prettig voelen :sick:

de blauwe tube prodent (soms rood of groen)

tandpaste aquafresh, zo busje met druk knopje zeg maar

en

mondspoeling Listerine cool mint

paradontax

@Angel & Luna wrote:

sensodine als ik wat anders gebruik heb ik veel last van m’n tanden en kiezen

hier ook…

Hier de blauwe prodent

Hier Sensodyne Pro Glasur.

Mondspoelspul is ook van Sensodyne.

Meridol ! Had ik jaren eerder moeten ontdekken :thumbup:

Vriendlief gebruikt Parodontax …krijg ik :sick: van als ik dat gebruik :shifty:

@cees77 wrote:

@Claudje wrote:
En zo’n spoelmiddel, helpt dat?

Heb ik ook van Meridol. Het werkt bij mij echt. Na het tandenpoetsen 30 sec. shaken en mijn tanden voelen echt super glad aan. het komt in alle hoeken en gaten hé!

Same here :thumbup:

elmex

Sensodyne en Parodontax.

Maar ook weleens Elmex…en daarna spoelen met Listerine…WHOEHAAAAA!!! Lekker frissssssss enneh…het reinigt je tanden echt van tandplak… :thumbup:

eigen merk van de Jumbo

en eeeeh weet niet welk merk mondspoeling

Tot deze week gebruikten wij de blauwe Prodent, maar ben nu overgestapt op Sensodyne Pro glasur, omdat ik op 1 tand tanderosie heb.

Manlief gaat gewoon met de Prodent verder.

Voor Robin heb ik ook Prodent, maar dan die Spongebob.

En dan krijgt Lucas straks de Teletubbies Prodent, en dan hebben we ieder onze eigen tube. 8)

Haha, dat is hier ook, Max en Fleur met de Teletubbies en Thom met Spongebob.

:lol: