welke spellen,....

wat wasook nog maar mini loco ? en vanav welke leeftijd is dat leuk?

goed idee om via marktplaats te kijken, er staan er genoeg!

mini loco is leuk vanaf 4/5 jaar

Ja ik heb wat biedingen staan al op mp. En ergens anders loopt een bieding op Bambino Loco (dat is leuk voor peutertjes, vanaf 3)

we hebben vandaag met wendy euhm hoe heet het



ow ja gesjoeld,



ze vondt het geweldig en kreeg waarimpel echt toch wel brikjes erin hoor, helemaal gezellig.



dus de sjoelbak blijft beneden staan kunnen we vaker doen :dance:

is ook leuk !!!

jan heeft vorig jaar met sinterklaas een kindersjoelbak gekregen

dat ging fel hihi

hahja joh dit was een grote,maar na een maal of 4 beurten ( dus 3x gooien per beurt) kreeg ze een moe arm , dus zijn we gestopt, maar echt leuk hoor

ja wij hebben ook zo’n grote, die kan ik ook wel eens tevoorschijn toveren!!

Wij hebben hier dat spel met die olifant waarbij er vlinders uit zijn slurf komen die je moet vangen!!!En wat ook echt een heel leuk spel is is 5 kleine biggen,hierbij moet je de biggen in de goede volgorde op pakken en dan zingen ze een liedje,anders zeggen ze hun zin en dat moet je dan goed onthouden waar dat in het liedje voorkomt snappie???Maar dit spel is ook heel leuk om mee te doen dat vind ik nl niet van alle spellen er zijn er bij waar ik niet altijd zin in heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Urs :wink:

ow dat van die biggenklinkt ookgaaf, weet jezo hoe het heet?



Wendy is sinds een poosje ook in de ban van ,



schipper schiper magik over varen, nu ja daar moeten wij in mee natuurlijk



( ik wist niet dat andre zo grappig kon doen :inlove: ) maar goed ook zoiets leuks,



maar dat van die biggen wil ik ook wel :mrgreen:

en wat ook leuk is;

ik zie ik zie wat jij niet ziet

onderweg in de auto; wie het eerste een… ziet ( letter P, blauwe auto)

ik ga op vakantie en ik neem mee,…

een dier beschrijven en de ander moet raden welk dier jij bedoelt.

ik zie ik zie doen we al een poosjeidd errug leuk



onderweg in de auto niet, ( maar ja niet mijn eigen meiske ook he?)



ik ga op vakantie doen we ook ( meestal maakt wendy er logeren van)



het laatste zal ikook es proberen.



Wat we ook nog doen is,



iets in huis verstoppen, bv een speelgoed auto.



Dan vervolgens hints geven van waar het ligt bv, bovenverdieping slaapkamer dan daar zoeken laten en ms zo af en toe een nieuwe hint, en dan tussen door zeggen warm koud vindt ze ook leuk. ( later kan de hints weg en alleen warm koud)

Hoi hoi het spel van Donney heet vijf kleine biggetjes en is van MB.Het is echt heel leuk om te doen!!!

Urs :-*

owkee ga ik morgen effe googelen of vanaaf hihi



:-*

succes :wink: google ze :smiley:

Urs :-*

ik heb gegoogled en ook wel gevonden maar kan het op de site van hasbro niet vinden. zou het uit de handel kunnen zijn?

Wat wij hier nog wel is doen is verschillende dingen op tafel leggen en dan moet of mama of Noah zijn ogen dicht doen en dan halen we wat weg. En dan raden wat er weg is he!



Verder is domino, electro en het kabouter Plop spel favoriet. Hier worden de meeste dagen toch wel 2 uur aan spelletjes besteed. Vind ie leuk!

@hedwich wrote:



een dier beschrijven en de ander moet raden welk dier jij bedoelt.




ik heb bedacht dat nog maar even uit te stellen na 2 x proberen dat mal kind hout mij voor de gek en ik maar raden, ze komt met de gekste dingen maar dieren zijn het niet,



we doen het nu maar dan moet ze zeggen wat het is een ding dier kledingstuk en dat gaat haar beter af alleen een dier vertikt ze te doen , het raden gaat haar wel goed af overigens, alleen wil ze liever zelf iets doen , krijg je leuke creaties :mrgreen:

haha wat een boef zeg !!!