welke spellen,....

ik heb de kippebak ook gekocht, ik leer lezen van jumbo, winx kwartet, en een eendjes memory spel .en railroad rush hour vinden jan en ik allebei leuk en deze heeft ook junior kaarten erbij



de kippebak kostte 19.95

@Judith1 wrote:





de kippebak kostte 19.95




wat zijn die spellen toch allemaal duur zeg! net als het meeste speelgoed.

De doos van Elefun is niet groot, heb m nu bij de BSmit vandaan. En ik vind de spelletjes ook erg prijzig! Ik heb ook een paar leerspelletjes bij de Etos gehaald, 7 euro p/stuk of zo. Net een soort pimpampet, maar dan moeten ze kleertjes aantrekken.

jan is 5 en ik hen al kwrtetten in huis

( mijn eerste kwartet is zonder woorden)

en van sinterklaas krijgt hij junior monopoly

Wat kinderen bij mij in de klas vragen is het betoverde doolhof (wel al oudste kleuters)



Wij hadden het zelf ook en vonden het altijd erg leuk. Net als het smurfenbordspel maar volgens mij bestaat dat niet meer, moest je met je karretje smurfenhuisjes 3d langs en dan twee dezelfde smurfen zoeken. En dan natuurlijk nog iets met Garcamel





(Claudje lees het topic nu pas, maar ringeling ken ik ook nog van vroeger.)





Van 999 games hebben wij veel volwassen spellen en erg leuk

juudje;



spelen ze dan de junior versie va betoverende doolhof of de 'gewone’versie?

ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

hoi,



bij mij op de BSo spelen ze de gewone versie van het betoverende doolhof, alhoewel de jongste daarbij over de “bergen” heenspringen :wink:



groetjes Suzanne



ps. voor kleuters is peekaboo ook erg leuk, is favoriet bij mij opde BSO

@suzanne26 wrote:





ps. voor kleuters is peekaboo ook erg leuk, is favoriet bij mij opde BSO




dat is gewoon een soort Memory?

Mr Bucket…19,95…bij Intertoys

Ik ben heel benieuwd of iemand het heeft, het leek me wel wat om aan Sinterklaas door te geven.

Ik vond Teigetje wel tegenvallen hoor. Op de tv-reclame lijkt ie wel veel meer op te springen, maar bij ons blijven de meeste dingen er gewoon aan hangen. De kids vonden de demonstratie door hun nichtjes wel erg grappig, dat is natuurlijk het belangrijkste, maar ik had het spectaculairder verwacht.



Had ik misschien toch die kippenkakbak moeten doen???

hoi,



Ja peekaboo is een soort memory. Ze kunnen dan alleen door het kaartje dat bovenop de andere kaart ligt, “spieken” naar de onderste. Zo zien ze bijvoorbeeld nog net iets roods of geels en weten ze eerder wat er afgebeeld staat op het kaartje.



groetjes Suzanne26

we hebben nu op het werk voor de jongsten banana express

het word heeeeeeel veel gespeeld

Danja, jij had toch ook Teigetje? Hoe bevalt jou dat spel?

wendy kan nu sinds kort ook kwartetten met een iets moeilijkere versie was het eerst met plaatjes ( groot) nu met stipjes en hoofdjes die ze moet tellen

en sinds een aantal dagen snapt ze



triominos? ( met die 3 hoekjes en kleuren tegen elkaar aan) nu ja van pooh iig, heel leuk.



Ow ja en sinds een aantal week ook hoe heet dat pesten kaartspel ,

alleen de insteek snapt ze niet het pesten dus ze legt de kaarten gewoon op soort en wanneer beurt overslaan en wanneer 2 pakken,

maar wel errug leuk dus.



zo wou ik even zeggen ben wel trots op ook al heb ik geen idee of het vroeg of laat ofzo is, ze doet et gewoon leuk :mrgreen:

ik vergeet aldoor hoe oud Wendy is

zou je dat tussen haakjes willen vermelden (bijvoorbeeld ruim 4 jaar, of 4,5 jaar of bijna 5 jaar) want het lijkt me een slimme rakker!

ze is 24 december net 4 geworden

slimme meid dus!

want mijn bijna 5 jarige is ook een slimme rakker (zijn meester heeft vandeweek zijn zelfgemaakte kalender gekopieerd om aan zijn collega’s te laten zien, dus ik neem aan dat dat bijzonder is)

ja niet altijd handig een slim kind



ze kreeg van de juf ook op papier boven gemiddeld ( nu stellen die testen weinig voor) maar de juf zei zowieso dat haar spraak denk en gesprek enzo te goed zijn voor de leeftijd, merk je ook wel es hoor,



en als je ziet dat ze zo klein is endat mensen haardan jonger schattenschrikken mensen wel es er van als ze een bepaalde opmerking geeft



( zo zat ze ook laatst de ha ass te vertellen hoe de injectie te geven met echtbenaming van ader onderhuids bloed injectie end, )



ze zegt dan ook ik word de dokters hulp :roll:



maar goed dit gaat niet over spellen :roll:

Laatst met Sinterklaas heeft Tiemen Junior Stratego gekregen. En dat vind ie toch leuk!! Met ridders en met draken en prinsessen. Dan pak je een jongen van 5 al gauw in :smiley: Het is een combi van soort memory (je moet onthouden waar wat staat) en het strategische (waar zet je de kasteeltjes neer) Echt een aanrader.



En nu ben ik op jacht naar mini loco. Vroger zelf ook gespeeld. Voor Ruben koop ik Bambino Loco

ik heb mini loco via marktplaats gekocht.

wel nieuw, maar een stuk goedkoper dan in de winkel