Welke sierrand?

Ik wil de kamer van onze meid gaan behangen. Het onder behang en het bovenbehang ( wolken) heb ik al gevonden, maar ik twijfel over de rand.



Met Paint al even geknutseld, de kleuren kunnen afwijken van het origineel stond op de websites.

Welke vinden jullie de leukste combinatie?

…voorbeeld 1…voorbeeld 2…voorbeeld 3…

Waarom laat je je dochter niet kiezen?

ik persoonlijk zou voorbeeld 1 doen, voorbeeld 2 kan ook maar ik denk dat voorbeeld 3 het drukker maakt :wink:

Omdat zij pas 3 jaar is, en zij alles leuk vindt. Dat wordt te druk en te duur. :wink:

@Bagheera wrote:

Omdat zij pas 3 jaar is, en zij alles leuk vindt. Dat wordt te druk en te duur. :wink:




Huh?



Maar je wil zelf toch kiezen uit die drie bovenste randen, dus dan vind jij die keuze’s toch niet te duur of te druk? ?



Dus ik snap niet waarom je haar dan niet uit die drie keuze’s laat kiezen?



:think:

Ik zou voor de eerste gaan. Dat donkere randje breekt het roze iets meer dan bij voorbeeld 3 en voorbeeld 2 vind ik te wit.



Maar als je je dochter laat kiezen uit deze 3, dan heeft ze niet veel keus en is het wel iets in haar kamer wat ze zelf heeft gekozen.

Ik zou ook voor de 1e gaan, omdat in de rand zowel roze als blauw voorkomen… En deze gewoon iets rustiger oogt.

ik zou nummer 1 kiezen en als alternatief de witte (nummer 2) 3 vind ik te druk

nummer 1, die komt het meest rustig over vind ik.

ik nr 2

nr 2 :inlove:

nr 2



vind de andere erg in het niet vallen doordat rose en rose is…

Nummer 1 of 3, de combinatie met 2 vind ik te druk worden.

Ik zou zelf voor nr 1 gaan.

geen van 3 en :oops: nu 3 en over pakweg 1 jaar naar school en dan ineens gaan ze hard in hun emotionele ontwikkeling. Hebben ze vaak ook behoefte aan rust, of ze zijn ineens helemaal princessen af (is hier en bij nog wat andere meiden ook gebeurt)

Door heel specifiek princessenbehang te kiezen, zit je er wel aan vast.

Waarom niet alleen die rand, dan kan je er zo nog weer een andere rand overheen plakken…



boven en onder wat anders is heel erg 90ties en veel drukker dan gewoon rustig roze.

Zou dus boven de rand voor heel zacht creme of heel zacht roze kiezen.

Vind het echt mega druk zo. :shifty:

Maar ja, thats me :oops: :shifty:

@Madre wrote:

@Bagheera wrote:
Omdat zij pas 3 jaar is, en zij alles leuk vindt. Dat wordt te druk en te duur. :wink:




Huh?



Maar je wil zelf toch kiezen uit die drie bovenste randen, dus dan vind jij die keuze’s toch niet te duur of te druk? ?



Dus ik snap niet waarom je haar dan niet uit die drie keuze’s laat kiezen?



:think:


De sierranden zijn 12 tot 20 cm en ze zijn 5 meter lang. Zij wil ze alledrie, en om met een band van 20 cm de hele kamer te behangen is te duur, ze zijn 15 tot 17 € per rol. :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik ook nr 3 te druk vind. Nummer 2 vind ik super schattig, het eerste moment dat ik die zag, dacht ik: dat issie! :inlove: , maar nummer 1 breekt meer met de andere 2, wat ik ook weer leuker vind…



Ik denk dat ik dan toch voor nummer 1 ga… Mijn man maakt het namelijk allemaal niks uit.

nr 1 :smiley:

Deel de mening van Cell. Kind ontwikkeld zo snel dat prinsessen snel niet meer leuk zijn of kinderachtig. Of gigantisch druk.

Ik had vroeger een drukke rand die ik er zelf eigenhandig afgesloopt heb omdat ik geen rust had (en ook een drukke boven+onderkant)

ik vind ze alle drie niet mooi :oops:

Maar als ik zou moeten kiezen, nummer 2