Welke schoenen ....help ?

Ik heb een schoenenprobleem ! :lol:



Nou ja, eigenlijk Devi, dus daarbij ik ook.

Of nee, Devi niet echt, hij merkt het niet…maar ik wel… :think: 8) :lol:



Oké ik zal even duidelijk zijn ! :mrgreen:



Ik zoek schoenen, voor mijn kind…die tegen een stootje kunnen maar ook lekker zijn voor in de winter. :think:



Ik heb dus moeite om wat te vinden…omdat…

Ik helemaal niet hou van die leren stappers met klittenband etc. :sick:

Ik vind het niet mooi. De enige mooie bergachtige schoenen die ik mooi vind zijn timberlands, en daarbij alleen de bruine kleur die erg besmettelijk zijn. :roll: Bovendien ben ik daarbij ook een beetje merkengek :oops:

Ik vind sportschoenen vooral leuk staan bij mijn bink … :inlove:

lacoste schoenen zijn ook wel netjes maar beschadigen zo snel ! :thumbdown:



Kortom ik ben echt de kluts kwijt. :roll:

Ik kan best nog een paar sportschoenen kopen, maar is dit wel te doen in de winter ???



:think:



Wie heeft er tips voor leuke degelijke stoere hippe stappers voor mijn 2 jarige bink voor de winter ???



:-* :-* :-*

Noes ik heb gewoon stoere lederen en toch n ette stappers gekocht voor deze winter, met veter.

Ze zijn van shoes me, de kleur blauw op de foto is erg flets, in het echt zijn de donker/marine blauw.



Zal er ff een fotootje bij doen.

Nou hier dus nog zo’n mama,

voor allan dus toch maar weer een paar sportschoentjes moet toch iets aan zijn voetjes.

We hadden dan nu een paar van le coqc hele leuke en het mooiste is dat er op de neus nog een randje rubber zit. ideaal dus.



En als het dan echt koud is maar zijn snowboots aan.



succes met zoeken

Leroy heeft ook gewoon sportschoenen aan in de winter…



Anders UGS :lol: :lol: :lol:



Timberlands zijn wel heeeeeeeel gaaf hoor…vind je de donkerbruine niks??



En ja, anders toch maar moonboots :wink:



Succes

@Bietje

dat is dus niet bepaald mijn smaak :oops:



@Renee

Zo’n randje rubber is ideaal !

En als het sneeuwt / vriest inderdaad gewoon boots hoor :thumbup: :mrgreen:

@sammetje23 wrote:

Leroy heeft ook gewoon sportschoenen aan in de winter…



Anders UGS :lol: :lol: :lol:



Timberlands zijn wel heeeeeeeel gaaf hoor…vind je de donkerbruine niks??



En ja, anders toch maar moonboots :wink:



Succes




Hahahah ik heb zelf UGGS en ben er idd verslaafd aan, vind het niks voor een jongen :wink: (helaas)



Ik ga eens zoeken naar de donkerbruine timberlands.

Hij had toen hij heel klein was die lichtbruine, maar die zijn erg besmettelijk.

Vind wel dat die timberlands niet echt bestand zijn tegen loopauto’s enzo :think: ( snel versleten neuzen )

Ik vond deze bijvoorbeeld heel erg gaaf. Van 50 euro voor 30 euro…gaat alleen tot 19,5 :frowning:



Ik vind ze inderdaad wel wat hebben



tot 19,5 , das minder :frowning:





Devi had dus vroeger deze



…wordt dan

Maar dat model is nu dus veel logger, vind ik niet zo.





Deze daarintegen zijn een ietwat ander model, maar wat speelser…



Vind ik best wat hebben :think:

Bedoel je deze???



Kijk, als je ze voor een prikkie van MP af kan halen, dan maakt het besmettelijke ook niet meer uit toch??

Ik zou bijna bieden :angel: :angel: :shifty:



Vind ze eigenlijk zelf ook wel vet :mrgreen:

Je bent gewoon moelijk :snooty:









































:stuck_out_tongue: :-*



Er zijn juist deze winter heel veel schoenen met een rubberen stootrand, maar ik ben bang dat dat niet jouw smaak is (de mijne trouwens ook niet altijd, vooral de grove niet 8) ). Hoe vind je geox? Die neigen naar sportschoenen en daar hebben ze hele gave van (vind ik dan hè :mrgreen: ).



Ik vind uggs juist gaaf voor jongens, weet alleen niet waar ik ze voor een leuke prijs kan krijgen :eh:

Bij ons in Almere zit een Timberlandwinkel, daar heb ik die bergschoenen ook in het donkerbruin zien staan. Ook de Sport 2000 verkoopt Timberlandschoenen…

Lekker stevig voor die kleine pootjes

Als ik mee mag bemoeien…GEOX vind ik :sick: :sick:

Wat een lelijke modellen en wat een poespas.

Sowiezo ben ik zelf anti klittenband

Ik ga eens even snuffelen



Vind die Timbs die jij plaatste Sammy dus wat te besmettelijk qua kleur :think:



Geox, Bianca :oops: sorry ik ben echt een meut, maar ik denk dan accuut aan zweetvoeten :mrgreen:



Uggs voor een leuke prijs, hahaha niet !

Die dingen zijn stervensduur :wink:

Ik heb toen voor 1 keer 180 euro voor die van mij uitgegeven, maar nog steeds ( bijna 2 winters later ) zijn ze niet goedkoper te krijgen :wall: :wall: :wall:

@sammetje23 wrote:



Sowiezo ben ik zelf anti klittenband




Hahahah, ik wel bij stappers, maar dus niet bij sportschoenen.

Ik vind Lacoste echt een stoer merk, maar daar MOEt dan wel klittenband, lacoste met veters, nee dat kan weer niet :wink:



( hoezo moeilijk :wink: )

Ik herken je verhaal. Ik ben niet “tegen” saaie bruine schoenen, MAAR ik ben gewoon schoenenfreak :mrgreen: Sportschoenen oke, allemaal leuk, maar die vind ik wel voor erbij! In de winter moet een kind gewoon lekkere warme hogere schoenen aan vind ik persoonlijk, bij voorkeur laarzen.



Ik ben helemaal niet van de saaië duffe “jongenskleuren” maar helaas zal je daar denk ik heel lang tegenaan lopen dat dat nu eenmaal zo is. Vooral donkerblauw vind ik de allerergste kleur :mrgreen: Maar oke, smaken verschillen. Zwart en donkerbruin zijn prima te doen in de winter vind ik. Lumberjack heeft ook leuke schoenen/laarzen vinr ik, maar ook dat is MIJN smaak en misschien wel helemaal niet de jouwe… (wat vind je van bijgaande foto’s ) ? Ook niet je smaak ? (kan hoor geeft niets) :wink: Ik ben werkelijk anti klitteband, maar deze zijn wel te doen vind ik…



Hoezeer ik ook schoenen leuk vind, gaat bij mij echt wel de comfort en de steun voor (hoe jammer soms ook) :shifty:

Pientje



Qua stijl komen ze wel bij mijn smaak in de buurt.

Laarzen bij een knul, :think: hmmmm moet ik wel aan wennen.

Ik denk alleen dat manlief zegt, Terugbrengen :lol: 8) :oops:





:-*

Trek jij hem korte broeken aan dan in de winter :think: Je ziet toch enkel de “neus” :mrgreen:

@pientje wrote:

Trek jij hem korte broeken aan dan in de winter :think:




Wat denk je zelf :roll:



:wink:



Maar laarzen :think: tja zoals ik al zei, dat is wel even wennen.

Zelfde als met Uggs, vind ik voor een jongen toch wennen

( vooral voor een jongen die het laatste jaar alleen maar sportschoenen heeft gedragen )

Ik ga even Hells Kitchen kijken, en kom later terug om te kijken of iemand nog meer goede tips heeft :-



Thanks iig :-