Welke schoenen ....help ?

Geeft niks hoor Noes :smiley: .



Ik vind laarzen gaaf, alleen kan ik ze in de buurt niet echt vinden en als ik ze dan al vind, passen ze weer niet goed.



Die Pientje hier showt vind ik echt super :thumbup:



Balen trouwens dat jullie ook geen leuk adresje hebben voor betaalbare uggs 8)

IK heb juist en vreselijke hekel aan van die lage schoenen :shock: Sportschoenen buiten beschouwing gelaten, maar die heb ik zoals ik al zei “erbij”. Ik vind 9 van de 10 gewone schoenen zo duf :roll:



Maarre… als je echt sportschoen wilt, wat vind je van de nieuwe lijn van Johan Cruijff (die leren kinderschoenen) ? Ik vind ze wel lekker kakkie :mrgreen:

@pientje wrote:





Maarre… als je echt sportschoen wilt, wat vind je van de nieuwe lijn van Johan Cruijff (die leren kinderschoenen) ? [/color]




Ken ik niet :think:

klik ga dan naar kinderschoenen (links) dan naar t/m maat 24 en dan staan ze helemaal onderaan…



Ik vind persoonlijk de eerste rij het leukst…

Noes, ik ken 2 jongetjes en die hebben allebei zulke stoere replayschoenen!! Ze hebben ze toevallig allebei nu 2 maanden en ze zien er nog heel netjes uit.



Maar ik kan er geen plaatje van vinden :think:

over het plaatje heb je een pb :wink:

ik heb gisteren voor merijn nieuwe schoenen van Brakkies gekocht… er staat een plaatje op de site van brakkies maar het is een flash site dus kan hem niet ervan af halen. zijn wat hogere schoenen met stevige stootneus. het id op de site van braakies het 3e paar schoenen van de junior boys collectie



maar dat is echt een leuk merk, ook red rag heeft leuke stoere schoenen. maar die zijn te breed voor hem :cry:

@lydia wrote:

Noes, ik ken 2 jongetjes en die hebben allebei zulke stoere replayschoenen!! Ze hebben ze toevallig allebei nu 2 maanden en ze zien er nog heel netjes uit.



Maar ik kan er geen plaatje van vinden :think:




Die zijn echt :drool: :drool:

Heb je een pb gestuurd !

@jet wrote:

ik heb gisteren voor merijn nieuwe schoenen van Brakkies gekocht… er staat een plaatje op de site van brakkies maar het is een flash site dus kan hem niet ervan af halen. zijn wat hogere schoenen met stevige stootneus. het id op de site van braakies het 3e paar schoenen van de junior boys collectie



maar dat is echt een leuk merk, ook red rag heeft leuke stoere schoenen. maar die zijn te breed voor hem :cry:




Ik ga snel ff speuren ook :smiley:

@pientje wrote:

klik ga dan naar kinderschoenen (links) dan naar t/m maat 24 en dan staan ze helemaal onderaan…



Ik vind persoonlijk de eerste rij het leukst…




Type schoenen zijn op zich wel mooi.

Hebben toch wel iets van Lacoste…

:think:

Hey noes,



Ik heb deze voor Mariano,vond ze zo gaaf :oops:

Hij heeft ze gekregen van mijn broertje voor zijn verjaardag :mrgreen:

Esmie, die zijn inderdaad erg gaaf zeg !!!



Dat zijn ook niet van die hele dikke nikes ( max )



Waar heb je ze gekocht ?



:-*

Bij footlocker.



Ze zijn echt heel gaaf.

Vandaag moet ik ze ff omruilen voor een grotere maat hij heeft zulke grote voeten.Die ik nou heb is maatje 25 :oops:

ik wilde net gaan zeggen: replay-schoenen… die zijn zooo cool!



te koop bij House of Shoes! :wink:

Sorry, hier geen ervaring met jongensschoenen :D!

Wij hebben ecco’s voor Sebastiaan gekocht. Half hoog en met veters (houd ook niet van klitteband :wink: ).

Moet je maar eens op site kijken, alleen die van Bas staan er niet tussen… dus ik heb geen plaatje voor je.



Succes met zoeken :wink:

Groetjes,

Heleen

Ik heb vandaag voor Stein nieuwe schoenen gekocht (mega in de aanbieding hoor)

Ik ben ook redelijk moeilijk met schoenen maar deze vond ik echt mooi. Ik hou normaal niet van klittenband maar deze vond ik wel mooi en Stein gelukkig ook :mrgreen:

owwww… wie tipte hier over house of shoes… :naughty: :doh:



nu heb ik ze gezien… de redrags van de laatste pagina, laatste foto…

stoerrrrrrrrrrrrrrrr! :drool: :drool: :drool:

maar gelukkig loopt Yv nog niet los en heeft hij nog zachte soepele shoesme’s… :angel:



(dat geeft deze mama nog even tijd om papa te bewerken :mrgreen: die kreeg zowat een stuip :shock: van de prijs)

Noes,

Ben je inmiddels al geslaagd?



Ik heb voor Tijs schoenen van het merk jochie.

Ook met stootrand.



Kus Moon

Even om te melden



Ik heb dus uiteindelijk Timberlands gekozen



deze







Ze staan hem heel erg stoer !!! en zijn waterdicht en stevig !



:mrgreen: