Welke pop moet je als meisje hebben?

@victoria wrote:

@Greetje14 wrote:
Hij is super!!!

Ik heb hem gisteravond meteen besteld :oops:

Whahahahahaa, nou ja mijn meisje is bijna jarig!

Heb je Roos besteld :inlove:

Je meisje zal hem prachtig vinden, wel foto plaatsen dan hé :inlove:

Ja Roos!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Tuurlijk plaats ik een foto!

Dat wordt eind maart dan :mrgreen:

Vic…poppen van Sigikid :inlove:

ff foto’s speuren :shifty:

deze 2 heeft Tom 8)

voor princessen :inlove:

:inlove:

en voor alle poppen zijn er diverse outfits te koop :mrgreen: :inlove:

@Cell wrote:

Aniek heeft een babyborn gekregen waar ze hoegenaamd niets mee doet… :roll:

Maar ze heeft 2 maand geleden van mij Doortje gekregen en daar is ze echt verliefd op, ze knuffelt haar, Door moet mee naar bed, mee naar school enz…

Ik vind haar zelf ook helemaal super :inlove:

Hoe??? WAT??? WAAR??? Ik wil ooooook een Doortje :inlove: :inlove: …(is de tweede naam van mijn dochtertje)

@Bagheera wrote:

Kimberly heeft een hele leuke pop gekregen van de carnavalsvereniging. Ze doen niet aan Sinterklaas, dus krijgen de kinderen een kadootje met carnaval. Het is een leuke pop met een knoopje, klitteband, een ritsje, noem het maar op. Het ene schoenflapje knispert, in het ander ehandje zit een piepertje, ze speelt er echt veel mee.

Het mooiste vindt Kimberly toch wel dat de oogjes dicht gaan als je de pop neer legt en weer open gaan als je ze rechtop houdt.

Het mutsje kan er af en Kimberly probeerde het van de week op haar eigen bolletje te zetten :inlove: :inlove:

Dus deze pop is hier zeker favoriet.

Emma heeft deze pop ook alleen met een roze jurkje :inlove:

Emma is pas net een jaar geworden maar ze is echt gek op haar poppen. Ze speelt er veel mee en geeft ze de hele dag door kusjes en knuffeltjes en probeert ook de kleertjes aan en uit te doen :inlove: Ze overigens wel het gekste op haar stoffen poppen. Ze heeft één harde pop en daar speelt ze een stuk minder mee.

Oh meiden jullie hulp is goed :angel:

Ik zie er diverse die ik leuk vindt.

Guusje jij ook :thumbup:

Ik heb dus Roos vandaag gekocht :oops: :inlove: voor haar 1ste verjaardag :angel:

En ik vraag dan nog aan iemand een kleintje met een zacht lijfje :angel:

Oh wat leuukkk!! Juul geeft iedereen te drinken uit het flesje :lol: 8)

Guus: dat prinsesje op het paard is ook :inlove: :inlove:

alissa is gek op haar annabel , ik heb haar de pop van 2006 gekocht omdat die van 2007 niet met het mondje beweegt als ze de fles drinkt , maar die van 2007 die kijkt in de richting waar je praat , maar ik wist dat aliissa die met dat mondje leuker zou vinden :inlove: :inlove:

maar die roos pop die je gekocht hebt is waarschijnlijk nou op deze leeftijd leuker voor haar

ik vind die roos pop ook erg geweldig ik denk dta ik zo-een strax voor mijn ander meiske ga aanschaffen , :inlove: :inlove:

maar een leuke pop met een zacht lijfje is deze ook erg leuk hoor :inlove: :inlove:

mijn eerste babyborn heet hij/zij geloof ik :inlove: