Welke pop moet je als meisje :inlove: hebben?
Ik ben me al aan het oriënteren voor Sophie en wil graag advies
Liefst met plaatjes :inlove:
Ohhhhhhhhhhhh.waar is ze te koop??? :shock:
Hier word ik heeel blij van!!!
(of is het de bedoeling dat mijn dochter hier blij van wordt… :think: :mrgreen: )
Je bedoeld waar de pop te koop is :think:
Ik denk in veel winkels, waarschijnlijk zelfs online
Merk lilliputiens ff googlen
@victoria wrote:
Je bedoeld waar de pop te koop is :think:
Ik denk in veel winkels, waarschijnlijk zelfs online
Merk lilliputiensff googlen
![]()
Hahaha ja de pop! Is een meisje toch?

Bedankt voor de tip, ik vind het echt een prachtig popje.
Zo zie je ze niet vaak…
Maar goed, dit was niet je vraag he…sorry… :oops:
Nee ben blij dat jij (en hopelijk je dochtertje) er blij van worden
Pop heet Roos :inlove:
Ik wil ook weer een meisje !
@victoria wrote:
Nee ben blij dat jij (en hopelijk je dochtertje) er blij van worden
Pop heet Roos :inlove:
Ja…ik weet 't…oh ik heb meteen gegoogled… :oops:
Marlot heeft een heel stel prachtige poppen waaronder Roos, maar haar allerliefste pop is… PO :oops: van de teletubbies ik vind het zooo erg) van opa en oma gekregen :wall: maar Po is het helemaal. Maar de andere poppen kijkt ze dus niet meer om
Ooo ja die is gaaf he?! Ik had m ook gezien maar ze heeft al 3poppen haha. Ze heeft ook een harde die is toch favoriet
Want die mag mee in bad. Die kan eten. Die kan drinken (m.a.w. die kan vies worden en schoongemaakt) die kan alles mee doen dus die is leuk voor mijn Joy. Want he het is wel haar baby die alles moet doen wat zij ook moet :inlove: Dus dat is zeker aan te raden een pop die helemaal van plastic achtig matriaal is die dus in t water kan! Voor erbij.
helaas bepalen ze meisjes uiteindelijk zelf welke pop ze móeten hebben. En dat is die jij hebt als je een babybjorn koopt en als je die jij hebt koopt willen ze een heel andere etc. etc. etc. Anna Sofie heeft er 3 geloof ik. En het zijn allemaal haar kinderen :inlove:
Maar mijn oude pop, die precies lijkt op een pasgeboren baby, die is wel favoriet.
Zal een foto maken als ik tijd heb.
Vic, hier ook 3 of 4 verschillende poppen (grote, kleine, hard en zacht) maar de babyborn is toch zeker wel favoriet bij Karlijn (die heeft ze 2 jaar geleden met sint gekregen). Bij Renske is het wisselend met welke ze speelt.
Maar ik moet zeggen dat ik Roos wel erg gaaf vind :inlove: :thumbup: (maar om er nu weer een bij te kopen dat zullen we maar niet doen)
Ik denk dat Sophie :inlove: heeeeeel veeeeel plezier zal hebben van Roos.
Hier de gewone BabyBorn, die heeft Esmee cadeau gekregen voor haar 2e verjaardag. Hij kost 49,95 en ik vind het een miskoop. Die pop weegt hartstikke zwaar en kan eigenlijk niets voor dat geld. Dus ik weet wel welke pop je niet moet kopen .
Wat Esmee altijd leuk vond is zo’n popje van een euro of 10 dat huilt, papa en mama zegt en lacht. Die heb je in iedere speelgoedzaak.
Het meeste speelt ze nog met mijn oude pop van vroeger, waar nog nagellak op zit, haarverf en het ding is hartstikke oud en ranzig, maar zij vindt hem geweldig :inlove: .
Ik heb geen pop van vroeger :shifty: want ik was geen poppenmeisje
Ik weet dat met de eerste verjaardag, mijn familie graag iets leuks willen kopen, zoals bijv een pop :inlove:
Vandaar dat ik graag wil weten, welke leuk zijn, welke idd niet en waarom
Dus ik zie graag ook foto’s van jullie meiden met favo pop :inlove: :-*
Voor die heel kleine meiden vind ik een zachte pop leuker dan een harde. Dus nog geen babyborn als ze zo klein zijn hier bij ons. Hier waren de zachte knuffelpopjes favoriet. (en eigenlijk nog wel)
Mae-Lynn is ook geen poppenmeisje, maar meer van de zachte knuffels…
Ze zit nu bij me op schoot en ik laat haar Roos zien…oh die is MOOI!
En daarna: mama wil het kopen…? :lol:
Oh off-topic… :oops:
Ik kan je helaas geen foto laten zien met Ml en pop…misschien ooit mama met Roos… :oops: :mrgreen:
Leuke topic meis, ik hoop dat we veel foto’s gaan zien…!
Deze is voor Isabel toch wel favoriet, ooit bij het kruidvat gekocht voor een paar euro.
De maat is ideaal voor die kleintjes en met een zacht lijfje :thumbup: .
Deze foto is al een tijd geleden, (ruim een jaar) maar ze speelt er nu nog heel veel mee.
Marlot is wel een echt poppenmeisje :inlove: Ik zal even wat fotootjes zoeken:
We hebben van Oscar’s oma bij Marlot’s geboorte een babyborn gekregen. Nu is zijn oma ondertussen overleden, dus de pop wordt wel heel speciaal… Hij ligt nog steeds op zolder omdat ik hem zo zwaar vind voor Marlot, maar misschien moet ik hem toch eens naar beneden halen. Wat hier ook echt top is, is zo’n flesje dat “leeg lijkt te lopen”. De poppen drinken wat af!
Noa krijgt voor haar 2e verjaardag wel een Babyborn, juist omdat deze in bad kan e.d. Ook heb ik in mijn achterhoofd dat deze wel een paar jaar meekan, een Babyborn is voor meisjes van 6 of 7 jaar immers nog steeds leuk. Vooral door de grote hoeveelheid accessoires die je erbij kan kopen (Ik ben zelf stiekem verliefd op de koets met paard :inlove:)
Nu heeft Noa wel al 2 goedkope babypoppen met een zacht lijfje, die zijn wat kleiner en lichter en ideaal voor nu ze nog zo klein is.
Dus misschien is het wijs om eerst met een goedkope kleine (lichte) pop te beginnen, en Sophie dan met 2/3 jaar een Baby Born of Baby Annabell ofzo te geven :think:.
De pop die je liet zien vind ik erg schattig, en lijkt me ook erg geschikt voor kleinere kindjes. :inlove:
Lola heeft deze (foto2), kost wel 49,95 op een beurs, maar speelt er nauwelijks mee.
haar favo… (Foto1)
en kost geen drol!
huilt, lacht, zegt papa mama.
Ms in de toekomst een babyborn.
Oké dat is een goede tip, klein, licht en een zacht lijfje :thumbup: