Aniek heeft een babyborn gekregen waar ze hoegenaamd niets mee doet… :roll:
Maar ze heeft 2 maand geleden van mij Doortje gekregen en daar is ze echt verliefd op, ze knuffelt haar, Door moet mee naar bed, mee naar school enz…
Ik vind haar zelf ook helemaal super :inlove:
Doortje ziet er ook lief uit!
Hier onze lading poppen. Links, dat is John, die was van mij vroeger , en die met die kleurtjes vind ik zelf het leukst, was nog het goedkoopst ook.
Hoe we aan die andere 2 komen, geen idee, zal ze wel zelf hebben gekocht op een rommelmarkt ofzo.
john is wel heeeeeel lief :inlove:
ps je had wel even wat mogen afschermen :lol:
@jen wrote:
john is wel heeeeeel lief :inlove:
ps je had wel even wat mogen afschermen :lol:
dan was het geen john meer

Zal ik een close-up van zijn voetjes maken, het is net echt soms. Ik speelde daar vroeger heel stoer mee, dan ging ik er mee over straat in een draagzak. Zelfs toen ik al 12 was. Tienermoeder :mrgreen:
john zijn voetjes :inlove:
Zo’n soort pop zou ik graag aan Claudia cadeau geven:
:inlove: Nog een paar plaatjes:
Romay heeft ooit baby chouchou gekregen… baby born…
Het is een zachte babypop,nog steeds favouriet…
Wat een schattige pop! :inlove:
Arwen heeft een babyborn-pop en ze is er wild op. Later heeft ze nog een pop van Zapf gekregen, maar die heeft een zacht lijfje. Ook daar is ze dol op!
Yvonne
Het lijkt net een BV pop :inlove:
Ik wil ook weer een meisje !
Nano houdt ook heel erg van zijn pop!
@victoria wrote:
Ik weet dat met de eerste verjaardag, mijn familie graag iets leuks willen kopen, zoals bijv een pop :inlove:
ik vind het zelf eerlijk gezegd meer iets voor een tweede verjaardag :think: Dan kunnen ze er ook echt voor zorgen en zo. Van de andere kant; met een mooie poppenwagen erbij heb je meteen een mooie steun en stimulans voor het lopen...Maar ik zou dan ook voor een zachte gaan. zoals die in je eerste post :inlove:
Dus ik zie graag ook foto's van jullie meiden met favo pop :inlove: :-*
ik doe mijn metroman er gewoon ook bij :angel:
Heerlijke foto’s van Nano :inlove:
Ik vind die eerste pop ook wel mooi Victoria. Mijn ervaring is dat Samara pas na haar tweede verjaardag met poppen begon te spelen… Echt lief :inlove:
Oh Nano, zijn pop gaat zelfs mee op de wc :inlove:
En de tweede, daar komt de man weer in hem boven, met buggy de glijbaan op :inlove:
Ja en kinderwagen, ik weet al welke ik wil een hele mooie houten :inlove:
Whahaha, die foto’s van Nano :inlove:
& je hebt groot gelijk, poppen zijn ook voor jongetjes :thumbup:
Vic, die Roos pop van Lilliputiens heb ik toen bij jou bij Moeders Mooiste gekocht :inlove: Hij viel erg in de smaak bij het nichtje :thumbup:
Toevallig heb ik voor Juul deze week de roodharige versie ‘baby chou’ gekocht (had hem reeds besteld) en donderdag voor Valentijn gegeven (je moet toch een excuus vinden om kadootjes te geven, he
).
Ze is er ook gek mee, flesje geven, toedekken in het wiegje, rondrijden i/d kinderwagen etc. Vanaf 1 een pop is dus prima, een zachte is fijn, kunnen ze ook fijn mee knuffelen :inlove:
Yvonne, die poppen die jij laat zien vind ik ook super. Mijn oma maakte die vroeger :inlove:
Bij de Hema ‘superuitverkoop’ is nu trouwens een houten kinderwagentje i/d aanbieding voor maar 11 euro. Juul had hem al voor haar verjaardag gehad en hij is :thumbup: Misschien een tip voor iemand?
Oh geen geld :o
Ga morgen kijken of hij er nog is :thumbup:
ow die pop is zo schattig :inlove:
hebben ze hem ook in jongens versie :think:
Hij is super!!!
Ik heb hem gisteravond meteen besteld :oops:
Whahahahahaa, nou ja mijn meisje is bijna jarig!
@ilsederooy wrote:
ow die pop is zo schattig :inlove:
hebben ze hem ook in jongens versie :think:
Je bedoeld die ik liet zien :think:
Volgens mij niet :think: maar als je ff googled dan kom je op hun officiele site

@Greetje14 wrote:
Hij is super!!!
Ik heb hem gisteravond meteen besteld :oops:
Whahahahahaa, nou ja mijn meisje is bijna jarig!
Heb je Roos besteld :inlove:
Je meisje zal hem prachtig vinden, wel foto plaatsen dan hé :inlove:
Kimberly heeft een hele leuke pop gekregen van de carnavalsvereniging. Ze doen niet aan Sinterklaas, dus krijgen de kinderen een kadootje met carnaval. Het is een leuke pop met een knoopje, klitteband, een ritsje, noem het maar op. Het ene schoenflapje knispert, in het ander ehandje zit een piepertje, ze speelt er echt veel mee.
Het mooiste vindt Kimberly toch wel dat de oogjes dicht gaan als je de pop neer legt en weer open gaan als je ze rechtop houdt.
Het mutsje kan er af en Kimberly probeerde het van de week op haar eigen bolletje te zetten :inlove: :inlove:
Dus deze pop is hier zeker favoriet.