welke opbergsysteem voor het speelgoed gebruiken jullie?

We willen eigenlijk iets kopen waar we het speelgoed van de kids in kunnen bergen en dan niet in van die plastic opbergdozen met een deksel. Bij Ikea heb je dat opbergsysteem met die bakken maar dat vindt hubbie echt lelijk. Eigenlijk zoeken we iets dat wit moet zijn. Ik vind die speelgoedkisten ook wel leuk maar iemand enig idee waar ik die kan kopen? Op I-net staan wel van die kisten maar die worden dan helemaal beschilderd en kosten veel geld en dat hoeft van ons ook weer niet.

Soms zie je in Karwei of Gamma wel van die houten onbehandelde kisten maar dat zijn vaak van die aanbiedingen die ze 1x in de zoveel tijd hebben maar dus niet standaard in het assortiment. Dus wie kan ons vertellen welke opbergsysteem jullie hebben en waar ik het evt kan kopen.





kuzzz

Die houten speelgoed kisten hebben ze bij ons eigenlijk altijd bij de praxis. Maar dat is dan wel zo’n mega store… Ik weet niet of ze die bij jou in de buurt hebben???

Je kan ook een goedkoop dressoirtje kopen bij de kwantum ofzo… ziet er wat huiselijker uit dan idd die niet ogende plastic bakken (die trouwens wel het meest praktisch zijn)

Bij mij staat al het speelgoed in tigo zijn kamer, onder zijn bed in grote kratten :slight_smile: Hij heeft een half hoogslaper, das een ideaal opbergsysteem :wink:

En als hij met iets wil spelen in de woonkamer slepen we het er wel heen…



En in de woonkamer in het dressoir heeft hij 2 deurtjes voor hem. In 1 kastje de knutselspullen ed, en het andere kastje zijn spelletjes…

Ik heb in de woonkamer 2 manden van de Ikea…een soort licht riet met een zwart streepje erdoor…ze zijn vierkant…

Tycho en romay ruimen elke avond zelf hun speelgoed op,en het staat weer erg netjes…

vErder hebben wij een erg grote speelzolder boven,met een verkleedkist,en ik zoek nog een kast voor de spelletjes…

@Denise wrote:

We willen eigenlijk iets kopen waar we het speelgoed van de kids in kunnen bergen en dan niet in van die plastic opbergdozen met een deksel. Bij Ikea heb je dat opbergsysteem met die bakken maar dat vindt hubbie echt lelijk. Eigenlijk zoeken we iets dat wit moet zijn. Ik vind die speelgoedkisten ook wel leuk maar iemand enig idee waar ik die kan kopen? Op I-net staan wel van die kisten maar die worden dan helemaal beschilderd en kosten veel geld en dat hoeft van ons ook weer niet.

Soms zie je in Karwei of Gamma wel van die houten onbehandelde kisten maar dat zijn vaak van die aanbiedingen die ze 1x in de zoveel tijd hebben maar dus niet standaard in het assortiment. Dus wie kan ons vertellen welke opbergsysteem jullie hebben en waar ik het evt kan kopen.





kuzzz


Ik heb wel die kast (de hoge) met bakken van de ikea in het WIT :thumbup:

Superspul!!

En ik heb idd zo een kist van de praxis…

Maar vind de bakken veel handiger ok voor de kids,opruimen is zo gebeurd en ze pakken bak voor bak,ze weten dat ze eerst de ene op moeten ruimen en dan de andere pakken…

Foto?!

Die witte ziet er wel leuk uit ja,Renzosmam :thumbup: Op de site van IKEA staat alleen die van hout. Zitten die bakken er al bij? En hoeveel kost het ongeveer? Ja, ik weet het ben brutaal :oops: Maar als je het niet wilt zeggen dan geeft dat niet :wink: Eerst hubbie enthousiast zien te krijgen :mrgreen:



Frank@:En ik woon in Rotjeknor en daar hebben we een megastore van Praxis dus daar moeten we dan maar even kijken.

die witte staan er ook op hoor, de bakken zijn niet duur, eurootje of 3, de kast ligt eraan wat je wilt, wij hebben een trapsgewijse witten, die was 5 tientjes ofzo?

@annette77 wrote:

die witte staan er ook op hoor, de bakken zijn niet duur, eurootje of 3, de kast ligt eraan wat je wilt, wij hebben een trapsgewijse witten, die was 5 tientjes ofzo?




Die onbehandelde zijn wel duurder volgens mij. Ik vind ze leuk, maar niet voor inde woonkamer :silenced: Lijkt me zo overheersend namelijk… :think:

Of valt dat mee???



Ze lijken me wel heeeeel handig, wij hebben nu veel speelgoed in bakken op zolder, ik ga er daar misschien een neerzetten.

bij ons staan ze in de keuken, open keuken, maar wel heel ruim, mooi hoekje voor al haar speelzooi ehmmmm goed 8)

de beukenkleur zijn 1 tientje duurder idd, maar die vond ik dus minder mooi.

Voor in ons nieuwe huis straks ga ik een kast kopen bij de ikea met van die vakken, daar ga ik manden bij kopen (nog even zoeken) in donkerbruin en daar ga ik speelgoed in doen. In de bovenste vakken kunnen dan ook nog andere spullen van ons, bijvoorbeeld boeken ofzo.



Ik vind ze zelf niet zo mooi die plastic bakken.



Ik heb nu trouwens ook nog een kist vol met speelgoed.

Wij hadden de witte trapsgewijse kast van ikea in de woonkamer.

Maar vond het toch te overheersend en nu staat deze dus op aniek haar kamer.

Peter heeft een grenenkleur en die voor 3 medium bakken.

Zo hebben ze elk wat en beneden hebben we nu alleen nog maar 2 kleine kistjes van riviera maison van ongeveer 60x60 en 40 hoog en dan met de tekst “toys” erop.



Zo bevalt het ons goed.

@Denise wrote:

Die witte ziet er wel leuk uit ja,Renzosmam :thumbup: Op de site van IKEA staat alleen die van hout. Zitten die bakken er al bij? En hoeveel kost het ongeveer? Ja, ik weet het ben brutaal :oops: Maar als je het niet wilt zeggen dan geeft dat niet :wink: Eerst hubbie enthousiast zien te krijgen :mrgreen:



Frank@:En ik woon in Rotjeknor en daar hebben we een megastore van Praxis dus daar moeten we dan maar even kijken.


De hoge smalle is 40 euro volgens mij…de bakken variëren in prijs ligt aan de grote die je wilt en de deksels zijn 1,- geloof ik :think:

Volgens mij ben je gemiddeld zo een 60,- kwijt.

Ik heb die van die kleine meid van haar verjaardagsgeld gekocht,goede investering…



En de hoge smalle zijn juist helemaal NIET overheersend!!

Ze zijn smal en minder diep dan iedere andere kast…

Ik heb ze geplaatst dat je tegen de zijkant aankijkt vanuit de zithoek dus dat staat erg rustig! :thumbup:

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erbij zweer :angel:

En daarbij hebben de kinderen er echt erg veel plezier van,meer dan van zo een kist omdat hun speelgoed zo veel overzichtelijker staat en ze dus beter kunnen kiezen en pakken :thumbup:

En zoals ik zei ook het opruimen is zo gepiept! 8)

wij hebben een kist (volgens mij noemen ze dat een dekenkist). Wij hebben bij de babydump gekocht.

Ja, overzichtelijk voor de kinderen zal het zeker zijn, dat geloof ik ook. het lijkt me ook handig hoor, maar ik zou niet weten waar ik het moest zetten hier! (behalve dan boven op hun slaapkamers)

Wij hebben wel een grote woonkamer, maar ook grote meubels, en 2 grote kasten waar nu alles inzit van de kinderen.

Ik wil deze kast eigenlijk hebben en hier bakken met speelgoed in zetten.

Boekjes en puzzels erboven. Maar Mark is bang dat de kast niet veilig is ivm de glazen deurtjes die hoger zitten.

Ik de kast ook aan de muur vastzetten maar zie niet zo’n probleem met het glas, dit zit op een redelijke hoogte.

wij hebben gewoon een speelgoedkist… maar haar verjaardagscenten liggen nog te wachten op zo`n kast van ikea … maar dan een lage waar 6 bakken in kunnen geloof ik … :think:



en dan ipv plastic bakken wil ik rieten manden

Wij hebben nu zoiets als speelhoek maar willen later ook nog een dressoir waar er in de kasten dan speelgoed kan.

ik heb hier de onderste twee planken van de stellingkast gereserveerd voor speelgoed, daarnaast nog twee kisten(a’la curver) met megabloks en little people en klein spul van lucas en daan ligt in de houten kisten , die ook als bank fungeren(dus met kussens erop…

Wij hebben het perfecte opbergsysteem, “een aparte kamer” voor veels teveel speelgoed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zo hee Annemarie, dat is nog eens luxe :thumbup: Ziet er perfect uit !! Je kunt zo je eigen kdv aan huis beginnen :smiley: