welke opbergsysteem voor het speelgoed gebruiken jullie?

Annemarie, dat klinkt idderdaad als het perfecte opbergsysteem, een aparte kamer :lol: .



Helaas past die oplossing hier niet :wink: . In de kamer heb ik een dessoir staan waar opbergdozen met speelgoed in zitten. Dus dat speelgoed is uit het zicht. En voor de rest wat los groot speelgoed en zo’n stoffen opbergton in de vorm van een diertje. Daar gaat aan het eind van de dag al het kleine losse speelgoed in :thumbup: . Heel makkelijk en ik vind het leuk staan.

een aparte speelkamer lijkt me ook ideaal, maar helaas geen optie voor ons… Wij hebben een aantal jaren geleden deze kasten voor een prikkie bij de ikea gekocht. Ze zijn echt ideaal met die grote bakken. In iedere bak zit een soort speelgoed, wat er niet meer inpast gaat naar boven. En dan hebben we nog een kast vol met puzzels en spelletjes en een paar manden voor het speelgoed :oops:

Toen wij de bijkeuken nog als bijkeuken hadden(en niet als speelkamer) hadden wij het speelgoed in Billy Boekenkasten van Ikea, en daar zelf houten bakken in gemaakt…



Zal eens zoeken voor een foto

Wij hebben houten bakken van Ikea en onder de onderste, de grootste heeft manlief wieltjes gemaakt, zodat je ze gemakkelijk kan rijden. Verder heeft Lotte het onderste deel van het wandmeubel tot haar beschikking…



Groetjes,



Viratine

Wij hebben de Expedit met rieten manden als speelgoedkast :thumbup: . Mooi, netjes en veeeeeel opbergruimte!

Wij hebben twee van deze manden in de woonkamer, van de HEMA. Het bevalt erg goed. Ze worden wel snel omgegooid, maar opruimen is ook zo gepiept.



Liefs,

Winnie

We zijn pas bij de ikea geweest omdat we Anne’s speelhoek wilde veranderen. Hij was wel erg leuk, maar niet praktisch en altijd rommelig. De kasten van daar vonden we lelijk en toch voor een paar planken prijzig (vooral als je een handige man hebt). Dus met wat spulletjes van ikea, is het een leuke opgeruimde nieuwe speelhoek geworden. Het keukentje staat er los van. Helaas hier geen ruimte voor een eigen speelkamer. Haar slaapkamer is wel groot en daar staat ook nog wat speelgoed.

@Suuus wrote:

Wij hebben de Expedit met rieten manden als speelgoedkast :thumbup: . Mooi, netjes en veeeeeel opbergruimte!




De expedit vinden we ook erg mooi. Welke rieten manden hebben jullie erin, ook van IKEA?





kuzzz

Ik heb de grenen trofast trapkast van ikea,ideaal.

Hey leuk keukentje! Die hebben wij ook pas staan :wink:



Hier komt er binnenkort een nieuw speelhoekje, maandag namelijk naar de ikea!



Wat me verbaasd is dat jullie kinders ook zoveel speelgoed op de slaapkamer hebben staan. Nancy zou volgens mij niet meer aan slapen toekomen (haar kamer was vooral het eerste jaar zeer prikkelarm).