Ik ben op zoek naar een flinke luiertas!
Aangezien we zometeen voor 3 kids de rommel mee moeten nemen is een grote luiertas wel handig.
Dus wat is jou ervaring met een bepaalde tas.
bij de komst van nummer 3 hier ook een andere aangeschaft. Gewoon eentje van de Prenatal, maatje kleine weekendtas :lol: maar ook weer niet TE groot. Je kan hem gewoon als schoudertas dragen zonder het idee te hebben dat je echt op reis gaat (en als de kinderen groter zijn zou ik ook gewoon als tas voor weekendje weg kunnen gebruiken).
Nou moet ik wel zeggen… ik gebruik hem wel… maar er zit een stuk minder in als ik verwacht had. Ben een stuk selectiever geworden in wat moet mee :lol:
geen :mrgreen:
ik heb een rugtas waar ik het hoognodige in heb zitten…
Ik had een gewone weekendtas :thumbup:
@colle wrote:
geen :mrgreen:
ik heb een rugtas waar ik het hoognodige in heb zitten…
Dat had ik ook t/m nummer 2 :lol:
hier gewoon een handtas, al is die nu toe aan vervanging, maar vind alle leuke tassen zooo enorm duur… ben geent assenmens!
dus als iemand ngo een gewone zwarte tas in de aanbieding heeft?
Ik heb een klein sporttasje (van 5 euro bij zo’n tassenwinkel), ideaal! En ook nog een kleinere van Childwheels, die matcht bij de kinderwagen, maar die gebruik ik eigenlijk zelden (wel bij een dagje naar de stad oid, bij kortere dingen heb ik een minitasje met een paar luiers, doekjes, koekjes ed en de fles los bij me).
Had daarvoor een mooie van de Prénatal, maar daarvan was met een week de rits kapot en ze hadden geen andere meer…en zo’n sporttasje scheelde ook gewoon een hoop geld.
Ik heb een tas van Beaba. Super fijne tas, past onwijs veel in, dus hier erg fijn bij een tweeling.
Dat bedrukte wat je aan de voorkant ziet is het verschoningsmatje. Neemt dus geen plek in in de tas, zit aan de buitenkant.Als je hem openklapt is hij lekker zacht.
Ik heb een Oilily, geen idee of ie handig is maar hij is wel prachtig (vind ik zelf dan) en matcht toevallig erg goed met de babywagen… Wat ik wel weet is dat ie lekker groot is, veel ruimte heeft en nog een verzorgingsmatje er in zit.
Laptoptas van de kruidvat of was het trekpleister :think: :mrgreen:
eerst hadden we nijntjeluiertas maar die werd zo vies en kreeg niet goed meer schoon.
Een felgekleurde van Prenatal, maar ik vind hem te groot.
Ik neem al een tijdje gewoon een rugzakje mee voor hem, met een luier, billendoekjes en een rompertje. Ook zijn beker past er prima in.
Een aankleedkussen gebruik ik niet meer als we weg zijn, er zijn altijd wel ergens hoekjes waar hij even op de grond kan liggen, die ik zo weer schoon heb geveegd met die billendoekjes
En als er echt eens meer mee moet, dan is die luiertas toch niet voldoende, want dan moet zijn slaaptentje mee, slaapzak mee, dat past daar toch niet in, en neem ik een boodschappentas mee.
Hier een lekkere ruime oilily tas.
Ik heb een mooie postman bag van kitch kitchen, lekker ruim. Maar je word ook selectiever in wat je meeneemt hoor, zie hem straks wel gebruikt worden, maar nu voor Mies heb ik meestal alleen nog maar 1 luiertje in een luierzakje mee met een reisdoosje doekjes. Hij is nu al zover dat hij net als de anderen met een rietje ook gewoon in de stad wat kan drinken en iets happen hoeft ook niet meer in babybrij…
Met Aniek en Peter samen had ik een grote postman bag van kipling… zij scheelden maar 13 maanden en dan had ik van alles in 2 soorten mee.
2 maten luiers, extra veel doekjes, flesjes dreumessap en prutjes die zij net kon eten en flesjes en poederboxen voor Peet en dan nog extra rompers, truitjes en dat soort meuk.
Maar zodra een kindje een beetje zelf kan drinken en happen en nog maar pakweg 3 luiertjes per dag verbruikt, neem je minder mee en kan je wel weg met een beetje normale tas.
Ik heb geen echte luiertas nu omdat ik een supergaaf verschoonmatje heb die handgemaakt is door een tante en nu al 3 kids mee gaat. Dus een tas met vakken waar die mat inpast volstaat prima :mrgreen:
wij hebben een tas van Mutsy (2 zelfs, 1 die bij de kinderwagen pas, maar nu niet gebruikt wordt, en 1 van mp gekocht (voor 5,-))
Ideaal, omdat er achter aan de onderkant een rits zit, bij 1 heb ik de smalle variant gebruikt en nu gebruikt ik m helemaal… kan alles in en mocht het te groot zijn kan ik m altijd smaller maken…
deze tas van zebra waar ook een luiermatje bij te koop is
en hij bevalt erg goed, hij is groot, en heeft veel handige vakken waar je je kleine spullen in kwijt kunt
in onze afgelopen vakantie week in duitsland nam ik alleen deze tas mee op pad, er past makkelijk een heleboel voor de baby in zoals luiers, schone kleertjes een doos doekjes. maar dan ook nog mijn cameratas en portemonnaie, sleutels en zelfs nog wel wat kleine boodschapjes
en is makkelijk draagbaar doordat er ook een lange band aanzit en je hem schuin kunt omhangen
Advertentie: 333294674 MP
Heb deze van Prenatal…staat al weet ik veel hoe lang op MP. Elke x bied er iemand en als ik reageer dat het akkoord is,krijg ik geen antwoord meer…
Dus wie wil?
Ik gebruik hem al tijden niet meer…eigenlijk bij Eli al niet meer.
Neem vaak een rugtas mee…of voor beide kids 2 kleine rugtasjes met beide hun eigen spullen er in.
Voor Jo moet er namelijk ook vaak reservespul in ivm zindelijkheidproblemen,maar de luiertas zelf trok me wel aan,omdat het een gewone zwarte tas is…
Niets opvallend…maar wel alles zit er in-op-aan incl matje…
Vond hem toen wel prijzig,maar ach…bij Jo ging hij wel vaak mee…
@mandy_d. wrote:
Advertentie: 333294674 MP
Heb deze van Prenatal…staat al weet ik veel hoe lang op MP. Elke x bied er iemand en als ik reageer dat het akkoord is,krijg ik geen antwoord meer…
Dus wie wil?
Neem vaak een rugtas mee…of voor beide kids 2 kleine rugtasjes met beide hun eigen spullen er in.
Voor Jo moet er namelijk ook vaak reservespul in ivm zindelijkheidproblemen,maar de luiertas zelf trok me wel aan,omdat het een gewone zwarte tas is…
leuke aankleedkussenhoes :thumbup:
@mamaMarije wrote:
@mandy_d. wrote:Advertentie: 333294674 MP
Dus wie wil?
leuke aankleedkussenhoes :thumbup:
Hahahaha, ja,maar die is dan ook niet te koop! Hahahaha…alhoewel, niet via mij. Das echt H*ma natuurlijk…
@mandy_d. wrote:
@mamaMarije wrote:leuke aankleedkussenhoes :thumbup:
Hahahaha, ja,maar die is dan ook niet te koop! Hahahaha…alhoewel, niet via mij. Das echt H*ma natuurlijk…
Daar ging ik ook niet van uit hoor haha, maar aangezien ik helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ben :liar: even je mp advertentie bekeken

Maar hij is leuk van de HEMA.