Hahahaha, ja,maar die is dan ook niet te koop! Hahahaha…alhoewel, niet via mij. Das echt H*ma natuurlijk…
Daar ging ik ook niet van uit hoor haha, maar aangezien ik helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ben :liar: even je mp advertentie bekeken en zag het aankleedkussen er zo mooi naast staan.
Maar hij is leuk van de HEMA.
Snapte hem…maar idd…even naar de Hema dus…al heb ik hem inmiddels al een tijdje,maar bij de Hema gaan die dingen niet heel snel uit de collectie…
Vond het bijna jammer dat ik ze nu pas vond…nu we de kussen bijna niet meer gebruiken…
Commode staat ook al een tijdje te koop…schiet ook niet op…hahaha…
had al even gekeken op de site… ze hebben ze nog hoor :lol:
Maar eigenlijk zo nutteloos… ik heb maar 7 aankleedkussenhoezen :roll: (3 cremige van de oudste, 2 oranje van de middelste en nu 2 blauwe van de jongste) maar hij past wel leuk bij de kamer van de jongste :mrgreen:
had al even gekeken op de site… ze hebben ze nog hoor :lol:
Maar eigenlijk zo nutteloos… ik heb maar 7 aankleedkussenhoezen :roll: (3 cremige van de oudste, 2 oranje van de middelste en nu 2 blauwe van de jongste) maar hij past wel leuk bij de kamer van de jongste :mrgreen:
Herkenbaar… :mrgreen:
Kreeg op een gegeven moment toen ik die vervaagde hoezen van Jo zag een beetje wroeging dat Eli het steeds maar met de gebruikte zooi van Jo moest doen (alsof het belangrijk is…).
ik heb helemaal geen luiertas, mis hem niet ook. Heb altijd een stoffen tas van omoda bij me waar 3 luiers in zitten en doekjes. in de auto ligt ook altijd een setje luiers en doekjes klaar. Als ik bv afgekolft mee gaf deed ik dat ook gewoon in een normale tas.
Hier ook :thumbup: Gewoon het kleintje maatje weekendtas; lekker groot voor twee kids. Er zal geen verschoningsmatje bij, maar dat heb ik nooit gemist. Gewoon een hydrofiel gebruiken. Nog hygienisch ook; je kan 'm makkelijk wassen.
Hier geen luiertas gebruik tot nu toe gewoon een schoudertas. past er allemaal in toen djessy jonger was en meer mee moest had ik een reistas mee :oops:
Ik heb een Oilily, geen idee of ie handig is maar hij is wel prachtig (vind ik zelf dan) en matcht toevallig erg goed met de babywagen… Wat ik wel weet is dat ie lekker groot is, veel ruimte heeft en nog een verzorgingsmatje er in zit.
Hier ook een hele grote oilily fan, laat ik het erop houden dat ze mooi zijn hihi en dat maakt al een hoop goed, practisch vind ik hem niet heel erg :shifty:
Ik heb een Oilily, geen idee of ie handig is maar hij is wel prachtig (vind ik zelf dan) en matcht toevallig erg goed met de babywagen… Wat ik wel weet is dat ie lekker groot is, veel ruimte heeft en nog een verzorgingsmatje er in zit.
Hier ook een hele grote oilily fan, laat ik het erop houden dat ze mooi zijn hihi en dat maakt al een hoop goed, practisch vind ik hem niet heel erg :shifty:
Ik heb er eentje die heeft me 60 euro gekost maar hij is zooooooo fijn maar aangezien ik van de draagdoeken ben heb ik dan geen tas maar gewoon een rugzak daar prop ik alles in,
Heeft veel vakjes, is erg ruim, zit een verschoningsmatje, zakje voor vuile kleding, opbergzakje voor een speen en een zakje wat je drinken warm of koud houdt.