welke luiers zijn nou echt fijn?

Niet te danken, veel plezier met de luiers :wink:

Hier ook de pampers :thumbup: en stinken vind ik ze niet. Nathalie blijft er goed droog mee en ze zitten gewoon het beste bij haar.

Hoi Denise, ik heb ongeveer elk merk luiers gebruikt en op het ogenblik ben ik weg van Pampers Active (paarse pak) Eerst ook die groene maar nu vind ik die helemaal niks. Tawera weegt nog geen 10 kg maar maat 4 lijkt wel te klein???

C1000- en Kruitvat-luiers vind ik 10x niks, lijken te klein en sluiten niet goed. Etos vind ik maar zo-zo. (en die zgn. milieuvriendelijkere wegwerpluiers :hand: wat een karton zeg :naughty: ) Die van de Lidl vond ik geloof ik ook prima, de Huggies heb ik al heel lang niet meer gebruikt maar ik heb nog een paar pakken hier staan dus zal het binnenkort weer eens proberen.

Heb je ondertussen al een merk gevonden waar je tevreden over bent?

Hier altijd alleen maar pampers gehad en in gebruik…

Tussendoor weleens een huggy luier “geleend” beviel ook goed maar vond ik te breed tussen de beentjes waardoor je snel een prop kreeg…

Als een luier snel door gaat lekker is mij altijd verteld dat het tijd is voor de volgende maat… Dus misschien een tip voor degene die er last van hebben…

Zijn er meer die ervaren hebben dat de KV luiers “vernieuwd en verbeterd, nu nog droger!” zin? IK VIND ZE ECHT VRESELIJK NU!! Hieke lekt door, moet meer verschonen en ze zitten zo raar. Ik ben echt niet blij want ik was heel erg tevreden. Ik hoop normaal altijd de mega verpakkingen (mt 4, 82 stuks) maar had nu een pak van 42 stuks voor de vakantie. maar dat maakt toch niet uit…

Vrees dat ik een ander merk moet/wil gaan zoeken…