welke luiers zijn nou echt fijn?

Hoi!

We zijn al een tijdje op zoek naar luiers die

1. niet stinken na 1 plasje
  2. goed aansluiten bij de benen(zodat de poep er niet langs loopt)
  3. na een nacht niet helemaal doorweekt zijn zodat de romper/pyjama nat is.

Wat we geprobeerd hebben is:
  4. Pampers: die vind ik enorm stinken naar kattenpies na 1 plasje
  5. Huggies: poep loopt op een of andere manier lgans de benen; sluit niet goed aan bij de benen(te wijd)

Wat zijn jullie ervaringen met : Kruitvat luiers, Etos luiers en AH luiers?

Alvast bedankt voor jullie reacties :-*

Ik gebruik alleen nog maar kruidvat luiers. Zijn goedkoop, en werken hier het beste. Heb zelden ongelukjes, en ze gaan ook niet stinken als erin geplast is. En ze sluiten prima aan. Alleen toen ze van newborn naar nummer 2 overging heb ik even Albert heijn luiers gebruikt. Dit omdat deze groot vallen en ze daar dus nog in kon terwijl de kruidvat luiers nr 1 te klein waren en nr 2 nog te groot.

Als Emma 's ochtends wakker wordt (ze slaapt van 7 tot 7) ga ik haar eerst nog pap geven voordat ik haar verschoon, en nooit is ze nat.

Nou heb ik natuurlijk een meisje, ik weet niet of ze voor jongetjes ook fijn zijn. Schijnt toch net iets anders te zijn allemaal :slight_smile:

Kruitvat luiers zijn erg goed en niet zo duur.

Ook het eigen merk van de C1000 kan behoorlijk wat hebben, hoewel ze niet alle geur buiten de deur houden.

Ook de Lidl heeft erg fijne luiers.

Alle bovenstaande zijn overigens eenvoudig aan te trekken, zitten lekker en dat gaat ook op voor de luiers voor de dreumessen en peuters.

Wij gebruiken de luiers van Super de Boer. We zijn er erg tevreden over en vinden hem zeker in vergelijking met pampers een verademing.

aldi-luiers!!

Ik zweer bij Kruidvat-luiers!

Voor Manon had ik die altijd al (DA-luiers kreeg ze uitslag van) en nu voor Remco ook weer.

Hier altijd kruitvat gehad en super tevreden over geweest :thumbup:

de kruitvat luiers zijn echt super. ik vond de pampers ook altijd stinken naar de plas en dat heb je met kruidvat niet.

en ook mooi meegenomen is dat ze niet zo duur zijn.

liefs bianca

Wij hebben bumblies van de Jumbo! Echt super dingen. Gaan ook de hele nacht mee. Ruikt niet ivm dr plas. En ze zijn nog goedkoop ook!

Lidl en kruidvat gebruiken we hier! Bevallen beiden erg goed.

Nooit lekkage en geen gestink. :thumbup:

Maak er een poll van. Zo te zien gaan de kruitvat luiers dan winnen.

Opvallend ook dat ik vrijwel niemand de dure en bekende merken zie aanprijzen, maar alleen de eigen merk producten van supermarkten en drogisterijen. :mrgreen:

ok john… kom ik aan dan :smiley: Ik gebruik altijd huggies of pampers… nu voorlopig ff pampers omdat daar gewoon goede aanbiedingen van waren de laatste tijd… en Daan is 's morgens nooit nat, nooit poep erlangs(wat met huggies nog wel eens sporadisch wilde gebeuren)… nee ben tevreden hoor, en als je inslaat in de aanbiedingen zijn ze vaak net zo duur of goedkoper als de eigen merk luiers… en stinken vind ik pampers echt niet…

hoi,

wij gebruiken pampers, maar had al 2 slechte gevonden in het pak, dus een mail gestuurd ben benieuwt wat ze daarmee doen, aangezoen ze niet goedkoop zijn.

ik vindt ze met de stretch sterk verbeterd.

etos vindt ik niet zo fijn, kan niet zo goed voelen of hij verzadigd is.

gr melanie

Ik heb in twee maanden tijd 4 soorten gebruikt.

In het ziekenhuis hadden ze pampers. Het enige wat ik daar fijn aan vond was het stripje waaraan je kon zie dat er een minscuul plasje was gedaan ( dat verkleurde…)

Maar de pasvorm vond ik niet fijn.

Ook een pak huggies gehad, die bevielen op zich wel, maar waren, in vergelijking, duur…

Ook een pak van de pls supermarkt gekregen, maar die vond ik zo vreselijk stinken!!!

Nee, geef mij maar de kruitv
t, daar zweer ik bij…

Na 8 maanden uitgeprobeert te hebben in de volgende volgorde:

Huggies: :thumbdown: iedere keer doorlekken

Pampers :thumbdown: : zelfde verhaal

Kruidvat: :thumbup: geen enkel probleem

Etos: :thumbup: :thumbup: Nog beter dan kruidvat, werd niet zo’n dikke prop

Lidl: :thumbup: :thumbup: :thumbup: blijft redelijk dun, stinkt niet én heeft ook nog een plasindicator zodat je kan zien of je kindje al geplast heeft! Met name handig als je kindje ziek is/koorts heeft en in de gaten te houden of hij/zij voldoende geplast heeft. Én zeker niet onbelangrijk, maar 7,50 per pak!

Ik gebruik altijd Pampers, vind ik gewoon de beste en van andere luiers krijgt Samara uitslag.

pampers… en als pampers niet in de aanbieding zijn zweer ik bij kruitvat

heerlijke pampers :-*

Lidl :thumbup: