En ja ook ik ga voor de kruivatluiers… Af en toe probeer ik wel eens iets anders, maar kruidvat staat bij mij met stip op nr. 1!!!
(Ga kruidvat maar eens mailen dat hun luiers zo gepromoot worden hier… :lol: :lol: )
Kruidvat! :thumbup:
Die gebruiken ze bij ons zelfs op het kdv…
hoii
ook ik gebruikte hier bij me dochter kruitvatluiers…een suc6 gewoon.
laats bij me vriendin die pampers gebruikte weer die nare geur geroken en oo nog eens komt daarbij dat je de pampers zo afentoe in 2 trekt voor die prijs van de pampers echt schandalig
Dank je dames, voor jullie advies! Zo te zien zijn de Kruitvat luiers het meest favoriet :mrgreen: Ik ga dus als mijn Huggies :? op zijn, toch maar even naar het Kruitvat
ok hier een mama de kruitvat luiers gebruikt
nooit last van ongelukjes of vieze luchtjes
voor mij geen andere meer
liefs es en maaike
Hier ook kruidvat luiers en soms pampers als ze in de aanbieding zijn.
Hier ook absoluut kruidvat… :thumbup:
hier ook de lidl :thumbup:
hoi
hier een tevreden kruidvatluiers gebruiker zou niks anders willen
Hier absoluut Kruidvat :thumbup:
Pampers :thumbup: Ik heb altijd active-fit (paarse verpakking) omdat Jayden erg beweeglijk is :mrgreen:
Hier ook altijd Kruidvat, nog nooit slechte ervaringen mee gehad en ze zijn tenminste ook niet zo duur. Dus ik probeer geeneens andere merken…
Ik gebruik eigenlijk alles door elkaar, net wat er in de aanbieding is, of net wat ik krijg (krijg meestal mijn luiers )
Maar vind zelf de Pampers en de Kruidvat echt super!
Huggies ook nooit problemen mee trouwens, en die van de Lidl ook niet.
Alleen de eigen eigen merk van de kruidvat (euro profit ofzo??) die vind ik echt :thumbdown:
Hier kruidvat of lidl, bevalt prima!
Die van AH ook wel gehad, vond ik ook goed!
hier ook kruidvat, alhoewel, we de laatste tijd op Aldi aan het overstappen zijn. Puur omdat we dan niet speciaal naar het kruidvat hoeven. Aldi doet het ook goed…Alleen pas vanaf maat 4 verkrijgbaar
@mv2kids wrote:
ok john… kom ik aan dan Ik gebruik altijd huggies of pampers… nu voorlopig ff pampers omdat daar gewoon goede aanbiedingen van waren de laatste tijd… en Daan is 's morgens nooit nat, nooit poep erlangs(wat met huggies nog wel eens sporadisch wilde gebeuren)… nee ben tevreden hoor, en als je inslaat in de aanbiedingen zijn ze vaak net zo duur of goedkoper als de eigen merk luiers… en stinken vind ik pampers echt niet…
Amen! haha De eerste keer dat ik pampers gebruikte (Jayden dan) vond ik ze ook zo stinken. schrok gewoon van die chemische geur! Maar ze zaten wel het beste… Nog wat geprobeerd, maar kwam terug op pampers. Vooral omdat die meevormt en niet tot 1 grote prop gaat zitten als ie ineens veel plast. En niet doorlekken, tenzij ie dus veel plast (ligt 14 uur in bed 8) )
Voor Tyrone ook weer pampers, maar gister deed een vriendin die hier aan bij haar baby, was ie 2 uur later al doorgelekt! Dus het hangt blijkbaar ook van het formaat van je kindje af…
Enne, ik sla ze ook altijd aan in de aanbieding in: heb hier nu een stuk of 10 pakken liggen :mrgreen:
Ohja, Huggies vind ik niks, haal ze ook niet als ze in de aanbieding zijn, zit dan weer met die prop tussen zijn benen…
huggies vinden we hier ook een echte ramp.
Hebben altijd Pampers, super de boer of lidl.
Hier altijd Pampers!
Nog nooit andere geprobeerd omdat deze goed bevallen…
Ik vind ze ook niet stinken…
Ik vind pampers stinken! Maar werken verder wel prima, vind ik.
Tiara lijkt het beste (misschien wel alleen) te kunnen tegen de Kruidvat luiers en ik ben er heel erg tevreden over. Niet al te duur en houden goed droog. Je ruikt ze ook wel een beetje hoor, maar zal dat met een scherpe neus (wat ik ook wel heb) niet bij elke luier het geval zijn???
Wel moeilijk hoor, echt uitproberen kun je niet, want je moet altijd eerst zo’n groot pak kopen voor je weet wat je ervan vind…
Hoi!
Nou we zijn begonnen met de Kruitvat luiers en ze bevallen ons(nou ja Boaz) zeer goed :thumbup: Ze passen goed, ze stinken niet na 1 plasje :sick: en de poep blijft netjes in de luier liggen i.p.v. langs zijn benen Dus de keuze is gemaakt, thnx voor jullie meningen :thumbup:
kuzzz