Welke liedjes vinden jullie beebs leuk?

En dan bedoel ik geen kinderliedjes, maar echte radioliedjes :mrgreen:

Kaylee gaat helemaal uit haar dakje op I don’t feel like dancin’van the scissor sisters :inlove: . En op Rampeneren van Ali B :eh:

En natuurlijk op “Vraag uw eekhoorn waarom” van de gebroeders Ko… het carnavallen zit haar in t bloed :mrgreen: :inlove:

nano gaat helemaal door het lint van klezmermuziek :eh:

mama had in een vlaag van verstandsverbijstering Frans Bauer gekocht :shifty: de top 100 op 5 cd’s…

Tom zit maar niet stil :eh:

:inlove: :inlove: :inlove:

wil wel even kwijt dat Evanescence en Tori Amos ook een succes waren :roll: :inlove:

Tina Turner , Rod Stewart en THE STONES …

Verder is hij verzot op Pietje Paddestoel(Echt een aanrader ook voor de wat oudere kindjes!!).

Natas

Laatst tijdens het zappen kwam we per ongeluk Wolter Kroes tegen… dat was wel een succes bij Laura (net als de rest van het Tros muziekfestival trouwens, ha ha).

Hier Guus Meeuwis…kan ook niet anders. Het is dat je een cd niet grijs kan draaien, maar anders was dat tijdens mijn zwangerschap vast gebeurt. :mrgreen:

Elvis! :inlove:

alles!

als ie maar ff muziek hoort, dan gaat ie al

maakt niet uit of het piano muziek is

of een stevige bas

trouwens

de tv-tune van de gouden kooi vindt ie ook geweldig :oops:

hij komt er zelfs voor de kamer in rennen

Koerdische jengelmuziek :roll: :lol:

lucas heeft wel wat met k3, en hij vind house muziek mooi, dan loopt hij te springen en te dansen :inlove:

Lana vind Hollaback Girl van Gwen Stefanie ontzettend leuk. En ze is ook helemaal gek op de cd Life van Ricky Martin :inlove: Ze houdt wel van dat soort muziek :thumbup: En haar moeder ook :mrgreen:

Tiesto… Armin v Buren… allessss waar maar een beat onder zit :dance: Heeft ze van papa… 8)

@sensje wrote:

Hier Guus Meeuwis…kan ook niet anders. Het is dat je een cd niet grijs kan draaien, maar anders was dat tijdens mijn zwangerschap vast gebeurt. :mrgreen:

Nathalie is dus helemaal gek van Per Spoor :mrgreen: dan zit ze op haar manier echt mee te dansen. Zo lief :inlove:

Mara word rustig als ik rustige liedjes van George Michael opzet. Dan ligt ze met grote ogen te luisteren. :inlove:

Zelf om te doen vind Kevin “klap eens in de handjes” leuk.

Maar als wij voor de gein “Ik kiek oe an, Ik kiek oe ook an” van Normaal zingen ( wat je zingen kan noemen hahahahaha) ligt hij helemaal in een deuk.

Verder ken ik dat liedje trouwens ook niet maar alleen dat zinnetje vind hij al geweldig.

Ik zing veel (ben zangeres dus jah duhhh) maar als ik dit

Click here to watch 08-Like-we-never-had-a-broken-heart

ga zingen word hij heerlijk rustig.

(dit soort ballades zing ik dus als hij onrustig of jengelig is)

mooi liedje, Jane!

Stijn houdt erg van klassiek (celloconcerten van Bach, bijvoorbeeld en pianomuziek van Mozart), maar ook van rock (metallica, vindt ie het einde!)

Ik zing ook veel voor hem, lullaby van Billie joel, Lost van Anouk, wish you were here van Pink Floyd, en liedjes van de noorse zangeressen Mari Boine en Kari Bremness, heb ik tijdens de zwangerschap ook gedaan. Kinderliedjes vindt hij ook leuk, hier is ‘klap eens in je handjes’ favoriet en het groningse liedje ‘suze mien lam’ (slaapliedje)

Stijn heeft ook een duidelijke afkeur voor piratenmuziek en draaiorgels, echt raar, hij begint direct te huilen als hij dat hoort (hmmm, ieder zijn smaak, maar dat heeft hij van mij, ben ik bang)

liefs, Niene